سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: سه شنبه 102 اسفند 29

مرگ را از شعارها حذف کنید

نگویید مرگ بر داعش

بگذارید هر چه می خواهند از ملت ایران بکشند

ما با توجه به فهم دیپلماتیکی ما داریم و افراطی ها (بسیجی ها) عمرا داشته باشن به موقعش شدیدا این اقدام را محکوم می کنیم

ما عزت رو به ایرانی برگردوندیم

ما فقط امنیت رو نتونستیم برگردونیم که اونم مهم نیست ما باید شکم مردم گرسنه ایران رو سیر کنیم حتی با گلوله ها و نارنجک های داعش

مگه آیت الله هاشمی نگفت عصر موشک گذشته عصر گفتمانه خوب دیدید که داعش موشک نداره فقط تریپ گفتمانه اونم از نوع دیپلماتیکش نه جان من امروز داعش موشک اورد توی ایران ؟ خوب نیورد دیگه چرا آدم دروغ بگه حالا هر وقت اورد خوب یه بیانیه کتبی میدیم حیاتی بخونه یه فشار ایمیلی هم به پسر پادشاه عربستان میاریم که خوشگله پسر تا گفتمان هست موشک دیگه واسه چی تونه ؟

چه اهمیتی داره کار داعش با چراغ سبز عمو ترامپ و دایی نتانیاهو بوده یا نه ؟ مهم اینه که هیچ وقت نباید خم به ابرو بیاریم تا آمریکا تا دسته فرو کنه ما باید مثل بستنی عروسکی میهن باشیم که چوبه رو تا دسته فرو کردند ولی همچنان می خنده .

ما باید بودجه نظامی رو کم کنیم تا مثل ژاپن پیشرفته بشیم اگه شدیم اشکال نداره اقلا یه مقدار دل عمو ترامپ رو بدست اوردیم

ما باید بودجه سپاه رو کم کنیم و به مامور اطلاعاتی و سایبری و مرزبان سپاهی بگیم فعلا باد هوا بخور تا بعد و عوضش پولها رو سرمایه گذاری کنیم برای محرومان و چون کسی نیست که کننده این کار باشه میدیم به ملت مظلوم سرخه ای

ما نباید کانال های تلگرامی عضوگیری داعش در تهران رو فیلتر کنیم بلکه باید همه بارها رو بندازیم روی دوش حفاظت اطلاعات و حفاظت شخصیت های سپاه

ما باید برای برای کشته شدگان پاریس اشک بریزیم اما برای افراطی که در مجلس کشته شده ککمون هم نباید بگزه .

در کل ریویزینیست (اعتدالی ) های عزیز مچکریم بابت نابودی کشوری که گرفتار دیکتاتور شده

حیف که مرگ ممنوعه والا می خواستم بگم گور پدر اعتدال (ریویزیونیسم)

یعنی خاک بر سرتون با این مملکت داریتون اعتدالیهای همیشه خندان 

ان شالله خون این شهید مجلس دودمانتون رو به باد بده

 

 

 


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در چهارشنبه 96/3/17 و ساعت 8:20 عصر | نظرات دیگران()

پیمان قاسم خانی و مهراب قاسم خانی نویسندگان سریال طنز شبهای برره بودند که بعد از کلی مقدمه چینی و عقب مانده نشان دادن ایران قدیم قرار بود علت علت ماندگی مردم برره (که نمادی از ایران است) را غیرت مردان معرفی کنند که به لطف ناظران صداوسیما از جمله حجت الاسلام علیرضا پناهیان پخش نشد و دسیسه شان به سرانجام نرسید ، هرچند این دو استاد بلامنازع طنزنویسی در پوپک و مش ماشالله و طبقه حساس و ساختمان پزشکان به سخره گرفتن غیرت را با قرار دادن غیرت برای شخصیت های احمق دنبال کردندو انصافا هم موفق بودند و بعد هم در صداوسیما مثلا ممنوع الفعالیت شدند تا اینکه یک مدیر بی خلاقیت از یه برنامه هندی ماهواره خوشش میاد و پیش خودش میگه چرا ما نداشته باشیم ؟

مهراب ممنوع الفعالیت رو صدا میکنه که بیا مثل شو بساز مهراب هم با شرط ساخت بر اساس سلیقه خودش قبول می کنه و علاوه بر نویسندگی کار کارگردانی رو هم به این عزیز ممنوع الفعالیت میدن و جالب اینکه نه مهراب اعتراض میکنه که بابا من ممنوع الفعالیتم چرا به من سپردیش ؟ نه اون مدیره به روی خودش میاره .

به هر صورت 13 قسمت رو می نویسه و کارگردانی می کنه تا اینکه بالاخره حضرات می فهمن که ایشون کار اولی و حجم استقبال مخاطبان سنگینه و باید دکش کنند لذا یه روز می فهمه که بیکار شده .

این وسط روزنامه شرق و plus tv هم بیکار نشستند و همه تلاششون رو برای قهروندن مهراب از سیمای جمهوری اسلامی و مهران مدیری که همسو با نظامه کردند ولی به در بسته خوردند چون مهراب واقعا دل بزرگی داره و این مهربونی ش مصاحبه کننده ها رو متعجب کرده و همه سناریوی مصاحبه شون رو به هم می ریزه .

توی این دو تا ویدئو ببینید چه عرقی میریزن برای قهروندن مهراب و مهران:

http://www.aparat.com/v/lK3yr

http://www.aparat.com/v/Wgq1Y

البته یه تناقض گویی هم توی این دو تا مصاحبه از جانب مهراب هست اونم اینکه توی یه مصاحبه میگه بعد از اینکه بیکارم کردند مهران مدیری به من زنگ نزده حالمو بپرسه توی یه مصاحبه میگه مهران دو بار زنگ زده ولی من جوابشو ندادم چون اگه جواب میدادم متقاعدم می کرد برم سر پروژه چون یه حالت جادویی داره

ما نفهمیدیم بالاخره مهران مدیری زنگ زده یا نزده ؟

هم خوشحالم که یه رسانه داریم به اسم تی وی پلاس که معترضین مجبور نشن به شبکه "من وتو" و" بی بی سی" شکایت ببرن و هم ناراحتم که این مجریه چطور گربه می رقصونه و آتیش بیار معرکه میشه وقتی نگاش میکنم واقعا حس بدی بهم دست میده انگار دارم به مجری دهن کج شبکه voa نگاه میکنم با همون رفتار و گفتار شیطنت آمیز

 


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در دوشنبه 96/3/15 و ساعت 1:32 صبح | نظرات دیگران()

 

یکی از حکمت های روزه اینه که 1 ماه مدام به یاد گرسنگان و تشنگان باشیم تا 11 ماه براحتی از پولمان دل بکنیم و به فقرا کمک کنیم

ولی ماشالله اینقدر سحرها معده مان را پر از مایعات و غذا می کنیم که مبادا لحظه ای گرسنگی و تشنگی شدید را احساس کنیم

مدام هم از رسانه ها این مطلب را دنبال می کنیم که راهکارهای طب جدید و قدیم برای ارتقاء سرزندگی در ماه رمضان چیست ؟

و جالب تر اینکه کسانی که علنا روزه خواری می کنند مقیدند حتی المقدور از این خوراکی ها استفاده کنند

ادعای احترام به قانون و حقوق دیگران هم می کنند این جماعت های کلاس ، بگذریم

بد نیست رنگ پریدگی و ضعف ناشی از معده خالی را تجربه کنیم تا وقتی در میان بستگان یا همسایگان یا دوستانمان به موجود این شکلی

برخورد کردیم تصور نکنیم یک موجود فضایی است او هم یک انسان است مثل ما که گرسنگی چهره اش را زرد کرده و دور چشمانش را سیاه

کرده لذا به او پیشنهاد کرم دور چشم حلزون نمی کنیم بلکه مقداری گوشت و برنج و روغن به او هدیه می کنیم تا هم رنگ رخسارش شبیه آدمیزاد شود هم

سیاهی دور چشمش خوب شود 

 

خداوند معده خالی را خیلی دوست دارد چون بعد حیوانی انسان کم رنگ می شود 

چرا از خالی بودن معده این قدر فرار می کنیم و عید فطر دچار اضافه وزن و رفلاکس معده می شویم ؟ 

11 ماه راحت طلبی بس نیست ؟

 

به مهمونی کم خرج خدا خوش اومدید 


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در پنج شنبه 96/3/11 و ساعت 8:5 عصر | نظرات دیگران()

انگار توهین به اصناف و گروه های موجود در اجتماع ایران جزء لاینفک آقای سعید سهیلی شده

در گشت 2 به وهن و سبک کردن احمق های مقدس نما می پردازه در مصاحبه ی جدیدش به خانه سینما و صنف کارگردانها می پردازه

درسته که مخالفین دولت از سوزوندن کارت خانه سینما و صنف کارگردانان دارن بهره سیاسی شون رو می برن ولی یه مقدار عمیق تر که به سعید سهیلی نگاه کنیم می بینیم که به نظر میرسه یه آدم ایده آل گراست که دوست داره همه چیز نزدیک به 100% باشه و اصلا توجه نمیکنه که عوامل زیادی باید دست به دست هم بده تا راندمان یک  کار حتی به %80 نزدیک بشه  و این همه عوامل در اختیار یک نفر نوعی مثلا سعید سهیلی نیست لذا بهتره امثال سعید سهیلی مقداری واقع گرا باشه مخصوصا اینکه ما در ایران زندگی می کنیم جایی که از دبستان یاد گرفتیم دور زدن قانون و پیچوندن یا چرب کردن سبیل ماموران اجرای قانون یه زرنگی و یک خاطره فراموش نشدنیه که دوست داریم با افتخار همه جا نقل کنیم و جالب اینکه بازخوردهای خوبی هم از طرف مقابل مان می گیریم و بعضا دیده شده طرف آخرین متد پدر سوختگی در همان زمینه را فی البداهه برایمان بیان می کند که ابلیس رو در بهت فرو میبره و بعد که ابلیس به خودش میاد از شدت حسادت تا دم مرگ رفته که بابا تو دیگه هستی ؟

لذا با این فرهنگی که باهاش بزرگ شدیم و هیچ ارتباطی نه مکتب کنفوسیوس داره نه با مکتب زرتشت نه با مکتب اسلام این یه خرده فرهنگ رعیت در برابر ارباب و خان بوده که در اشل بزرگ ترش میشه پنهان کاری و فریب غیر درباری ها در برابر درباری ها و به مرور به فرهنگ غالب ایرانی ها ابدیل شده .

استاد محمود کلاری بهترین فیلمبردار ایران توی ورک شاپ حوزه هنری می گفتند: وقتی در مهمترین جشنواره فیلمبرداران جهان نفر اول شدم بهم گفتند تو حتما خیلی شرایط مهیایی داشتی ،درسته ؟ گفتم : نه . ما توی ایران یه قانون داریم اونم اینکه اول صبح آفیشه بعد قسمتی از تجهیزات نیست یا خرابه بعضی عوامل هم نیستند بعد دم ظهر کارگردان میاد شزایط رو که بهش توضیح می دیم میگه محمود یه کاریش بکن . این قانون کار هنری در ایرانه ، حالا یه کاریش بکن . بعد اونا با تعجب و ناباوری گفتند ما اگه صفر تا صد کار مشخص نباشه اصلا سر کار نمی ریم .

این حال امروز کل اجتماع ماست.  انصافا به خودمون و دور برمون یه نگاهی بکنیم ببینیم اینطور هستیم یا نه ؟

آقای سهیلی اینجا ایرانه ، زیاد خودتو اذیت نکن کسی که بخواد حرفه ای کار کنه  همه چیز سر جاش باشه احتمالا مثل نوروزبیگی یا پویا شهبازیان یا داریوش خنجی بهتره بره هالیوود (البته در مورد شخص آقای سهیلی فکر نمی کنم در هالیوود بتونه فیلم های پرفروش بسازه چون پیدا کردن فرمولش خیلی طول می کشه در حالی که فرمول ایرانی شو خوب پیدا کرده اونم فرمولیه که جمال زاده و صادق هدایت و محمد حجازی و کمال تبریزی و پیمان قاسم خانی و ... پیدا کردند و اون فرمول اینه :

بجای اینکه با خود دین درگیر بشی و شکست بخوری برو با پیروان ادیان مخصوصا احمق ترین یا شارلاتان ترین شون درگیر شو تا قطعا پیروز بشی و چون نتیجه از قبل معلومه میتونی اصلا از بالا به اینها نگاه کنی و ژانر هجو رو برای نمایش زندگی اینها انتخاب کنی  . )

درسته که هالیوود دشمن تمدن ایرانیه اما قرار نیست وقتی دشمنت یه کار درست کرد مخفی ش کنی و اسمی ازش نبری .

نظم و معلوم بودن صفر تا صد کار خوبه چه ما داشته باشیم چه دشمن ما .

درسته که ما آخرت برامون شوخیه و خداپسندانه و متقن کار نمی کنیم اما اونا دنیاشون براشون جدیه لذا دقت و دوراندیشی جزء لاینفک زندگی ماشینی شونه .

ما که متاسفانه آخرت رو که رها کردیم حداقل بیاییم دنیامون رو داشته باشیم.

گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من .......

 

 


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در پنج شنبه 96/3/4 و ساعت 8:6 صبح | نظرات دیگران()

ریویزیونیسم بعد از انقلاب ها به میدان می آید و ادعا می کند علت اینکه انقلاب موفق نیست آرمانهای دست نیافتنی اش است لذا اگر می خواهید آن آرمانهایی که به هوایش انقلاب کردید به فنا نرود از دوز آنها کم کنید چون که "ما لا یدرک کله لا یترک کله "یعنی آب دریا را اگر نتوان کشید هم به قدر تشنگی باید چشید لذا باید به دست انقلابیون فروکاست آرمان ها انجام شود تا انقلاب کاملا از بین نرود .

ریویزیونیسم در کشور ما در دهه 90 اسمش اعتدال است و قبلا در دهه 80 کارگزاران بود و قبل تر در دهه 70 اسمش هاشمی رفسنجانی بود .

4 سال اول دولت ریویزیونیست ها (تجدید نظر طلب ها ) این حسن را داشت که عده ای از کسانی که فکر می کردند میتوان از زاویه روبرو با جامعه جهانی (آمریکا و اسرائیل) صحبت کرد ولی بعد از 4 سال فهمیدند جامعه جهانی خود را شهروند درجه یک جهان می داند و کشورهای جهان سومی همچون ایران را شهروند درجه 3 می داند لذا از بالا به ما نگاه میکند لذا احساس میکند با قدرت گرفتن داریم نظم جهانی را به هم میزنیم لذا عصبانی می شوند و عصبانیت شان جز با قدرتمند نشدن ما جهان سومی ها فروکش نمی کند ( که شهید بهشتی با استناد به آیه افراطی خدای افراطی یعنی آیه موتو بغیظمیگوید ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر چون ما از پیشرفت صرف نظر نمی کنیم آمریکا هم از انحصار طلبی اش لذا این جمله ایشان انشا در در مقام خبر است یعنی چه بخواهیم و چه نخواهیم اگر روی پای خودمان بیاستیم آمریکا از عصبانیت می میرد لذا تحریم و تهدید نظامی می کند) لذا مذاکره را از باب این انجام می دهد که ما از خر شیطان پایین بیاییم و بیخودی وارد جرگه پسا صنعتی ها نشویم نه برای اینکه بگویند بیاییم سوء تفاهم ها را برطرف کنیم چون هیچ سوء تفاهمی وجود ندارد حساب 4=2*2 است اینکه جامعه جهانی دلش آرام گرفته بخاطر این است که دل آرامشان یعنی ریویزیونیست هایی همچون ظریف و روحانی و سریع القلم و ... آنها را آرام کرده با عقب نگه داشتن موقتی ایران .

این مطلب را عده ای فهمیدند ولی 4 سال دیگر زمان لازم دارد تا بقیه هم بفهمند هر جند خود را به خواب بزنند ولی همین که بفهمند توکل شان به جامعه جهانی (انحصار طلبان جهان) کم می شود و استقلال را تنها راه حل خواهند یافت نه یکی از راهها

لذا کسانی را که حاضر می شوند برای استقلال مرارت ها را تحمل کنند را هو نمی کنند بلکه خودشان را با حفظ پرستیژ اجتماعی در خلوت هو می کنند و از اینکه حب دنیا دارند خودشان را ملامت می کنند و استقلال طلبان برایشان قهرمان های دست یافتنی می شوند .

تنها فایده قطعی که 8 ساله شدن دولت ریویزیونیست ها دارد عبث بودن تلاشهایشان است و این کم دستاوردی برای انقلاب عظیم اسلامی نیست در واقع دارند با دست خودشان تست نظریه میکنند و چون نتیجه از قبل برای انقلاب شناسان معلوم است انقلاب شناسان کک شان هم نمیگزد و حتی به نوعی خوشحال هم میشوند که باطل بودن استکبار باوری و استقلال گریزی برای همگان مثل روز روشن شود .

رهبر انقلاب نیز از فرصتی که مردم در اختیار ریویزیونیست ها و رفرمیست ها قرار داده یا می دهند با کمال میل استقبال می کنند

چون شنیدن کی بود مانند دیدن

این که ایشان سالهاست می فرمایند مستکبرین با مستضعفین مشکل دارند نه اینکه ما با آنها پدر کشتگی داشته باشیم به لطف ریویزیونیست ها با چشم دیدیم ولی هنوز کامل ندیدیم که ان شا الله در این 4 سال می بینیم .

مشکل مستضعف با مستکبر یک عمل نیست بلکه یک عکس العمل است این تمام چیزی است که این دولت نمی خواهد قبول کند ولی گذشت زمان همه اینها را به اعتراف می کشاند و این را از زبان ریویزیونیست ها شنیدن لذت دارد و الا از امام و حضرت آقا که اینقدر فرموده اند که برای همه عادی شده.

از این جهت خوشحالم که مردم این حضرات را سر کار آوردند هر چند از اینها آبی برای سفره مردم گرم نمیشود ولی یک خطر بزرگ (امید به استکبار) را از سر مردم و مسئولین برطرف می کند و این خیلی ارزشمندتر از شکم مردم است که به قار و قور افتاده.

 


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در دوشنبه 96/3/1 و ساعت 8:20 عصر | نظرات دیگران()

 

اگه توی یک شعبه اخذ رای نیروهای اجرایی که معمولا حقوق بگیران دولت های وقت هستند تعرفه بدون مهر دادند دست رای دهنده % 50  نیروی اجرایی مقصر است و % 50 نیروی نظارتی ( چون یک مهر آبی اجرایی ها دارند و یک مهر قرمز نظارتی ها و اگر تعرفه مهر آبی نخورده باشد ناظر موظف است تذکر دهد و حتی می توانند با تشکیل جلسه با روسا طرف را از شعبه اخراج کنند)که معمولا بسیجی هایی هستند که بطور شبکه ای و با معرفی بسیجی های قدیمی تر وارد سیستم نظارت می شوند یعنی این طور نیست که هر کی با ننه ش قهر کرد بتونه بیاد نیروی شورای نگهبان بشه .

امسال بسیجی ها طرقدار رییسی و قالیباف بودند که با انصراف قالیباف عملا خیلی هایشان سمت رییسی آمدند و هر کدام هم نیامدند دل خوشی از دولت یازدهم نداشتند که بخواهند به نفع حسن روحانی تبانی کنند .

لذا اگر بسیجی ها بگویند در یک شعبه  تعرفه بدون مهر دادند دست رای دهنده داده شده باید علاوه بر نیروی اجرایی یقه نیروی نظارتی هم گرفته شود و به این راحتی رهایش نکنند . 

خوب زورتان به دولتی ها نمیرسد ولی به نیروی خودتان که می رسد چرا موردی با این شخص برخورد شدید نمی کنید که درس عبرت برای سایر بسیجی ها شود که برگ رای ملت را بیخود و بیجهت باطل نکنند 

اگر هم تعداد این تخلف خاص اینقدر فراگیر بوده که نتیجه انتخابات را دگرگون کرده به نحوی که نتیجه انتخابات قابل ابطال باشد خوب شما با یک حرکت سازمان یافته در بین نیروهای نظارتی روبرو هستید و خوب اگر مطمئنید که بسم الله اگر هم مطمئن نیستید بیخودی تف سربالا نکنید .

من نمی فهمم وقتی نیروهای انقلابی ادعای تخلف سازمان یافته می زنند سکوت و مماشات به چه معناست ؟

نه تنها نشستن و تو سری خوردن رفتار اسلامی نیست بلکه اتفاقا قیام برای احقاق حق عین اسلامی بودن است زیرا در اسلام هم ظلم نهی شده هم انظلام (ظلم پذیر بودن) به عبارت دیگر مسلمان نه بیراهه میرود نه راه کسی را می بندد اما اگر کسی خواست راه این مسلمان یا هر موجود دیگری را ببندد این شخص وظیفه دارد تا احقاق حق از پا ننشیند و تا آنجا که آن حق از دست رفته اش ارزش دارد از جان و مال و آبرو برایش هزینه کند   

اینها پز روشنفکری است که امروز به رقیب تبریک بگوییم ، چون تبریک مربوط به رقابت عادلانه است نه رقابت ناعادلانه 

تبریک بعد از رقابت ناعادلانه توهین به رقابت و خود آدم است 

الحاصل : اگر شورای نگهبان در نگهبانی اش از آراء ولی نعمتان انقلاب یعنی پابرهنه هایی که قطعا دل خوشی از دولت نجومی بگیرها ندارند کوتاهی یا جرم سازمان یافته ای صورت داده است باید توبیخ شود چون معلوم نیست بتوان دوباره آن مستضعف را پای صندوق رای آورد و این یعنی خطر بزرگ برای نظام 

از آنجایی که حفظ نظام از اوجب واجبات است لذا باید رودربایستی با شورای نگهبان را کنار گذاشت و ضمن تفکیک قصورات و تقصیرات این شورا بدون اقماض باید با این حضرات برخورد شود تا دیگر شاهد چنین افتضاحی آن هم در سطح ملی نباشیم .

فقط یه مشکل کوچولو هست اونم اینکه وظیفه تشکیل دادگاه صحرایی برای این حضرات با کیست ؟

کسی جرات دارد به این حضرات بگوید بالای چشمتان ابروست ؟

به نظرم این قضیه نیاز به مطالبه عدالتخواهانه جدی دارد .

اگر برای نظارت بر رهبری خبره هایی قرار داده شده اند برای نظارت بر شورای نگهبان نیز نیاز به خبره های جسوری هست که مو را از ماست بکشند و بدون ملاحظه کاری با تخلفات اینها برخورد کنند

بر اساس نص قرآن خدا پیامبر را تهدید میکند که اگر سر از خود رفتار و گفتاری داشته باشی  وتین (یعنی رگ حیات)  ات را قطع می کنم

لذا راه حق با احدی شوخی ندارد همان قدر که گاهی شیرین است گاهی تلخ و جدی هم هست .

بله ... به جای تبریک به کاندیدای اول به جمع آوری و اثبات متقن دعاوی حقوقی باید بپردازیم که  الان اصلا و ابدا موقع آروغ روشنفکری نیست 

شاید وقتی دیگر .....

 

 

 


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در شنبه 96/2/30 و ساعت 7:23 عصر | نظرات دیگران()

 

کیه که ندونه دلال های تحریم و کسانی که موج ایجاد می کردند تا در کوتاه مدت موج سواری کنند و پول های باد آورده به جیب بزنند و در بلند مدت اون روزهای ملتهب رو تبدیل به لولو خورخوره کنند همین حسین آقای فریدون و دارودسته نیویورکی شون بودند .

حالا اومدند اون ایام ملتهب رو مدام جلوی چشمان ملت ترسیم میکنند که اگه باز اونا بیان روی کار و ماها روی کار نباشیم همون آش و همون کاسه است ها ! حالا دیگه خود دانید از ما گفتن بود

دانشجوی ساده هم گول می خوره و پیش خودش میگه درسته که روحانی توی این چهار سال از انجام وظایف اولیه ریاست جمهوری هم عاجز بود ولی نکنه دوباره اون لولو ها بیان بی ثباتی بازار و تلاطم قیمت ها بیچاره مون کنه ؟ اصلا به جهنم بذار همین ها باشن که اقلا بازار یه ثباتی داشته باشه !

در صورتی که الان هم در عقب افتادگی بی سابقه ای هستیم با این فرق که نمیذارن متوجه بشی در حال پس رفت هستیم چون سهمشون رو دارن از مبادی ورودی گمرک بر می دارن جوری که فعلا حس نمیکنی ولی قاچاق سازمان یافته دولتی موریانه وار پایه های اقتصادی مملکت رو سست می کنن و ناگهان اقتصاد کاملا فرو می ریزه اون موقع بگرد دنبال پرتقال فروش .

اینها واقعا بلدند از کجا ببرند که ناراحت نشی  واقعا بلدند دمشون گرم


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در چهارشنبه 96/2/27 و ساعت 4:34 عصر | نظرات دیگران()
   1   2      >
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 2
مجموع بازدیدها: 377965
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه