سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: سه شنبه 102 اسفند 29

 

دیروز عصر طرفداران موسوی در اصفهان شهر را به آتش کشیدند و به آتش زدن لاستیک و کتابخانه مرکزی دانشگاه و موتور سیکلتها و بانک سپه و کیوسک پلیس و شکستن شیشه های بانک کشاورزی و صادرات اتوبوسهای واحد و ماشین های شخصی افرادی که ناخواسته در آن مسیر قرار گرفته بودند و  حمله به دانشکده شیمی دانشگاه اصفهان و ضرب و جرح کسانی که چهره مذهبی داشتند و بسیجیان و نیروی انتظامی پرداختند و به دانشگاه صنعتی و اصفهان حدود 4 میلیارد تومان آسیب رساندند و دیشب هم طرفداران رییس جمهور منتخب به راهپیمایی پرداختند و ضمن حمایت از بسیجیان و نیروی انتظامی به اغتشاش گران هشدار دادند که در صورت تکرار خود مردم قبل از نیروی انتظامی به مقابله با آنها خواهند پرداخت .

وقتی با مردم فریب خورده صحبت میکردم اکثرا علت عصبانیت خود را چیزی میدانستند که یک هفته است رویتر و صدای آمریکا و بی بی سی آن را در اذهان ملت زودباور نهادینه کرده اند و آن هم تقلب در انتخابات است .

در صورتی احتمال تقلب در انتخابات نزدیک به صفر بود زیرا غیر بازرسان وزارت کشور و ناظران مردمی شورای نگهبان هر کاندیدا نماینده ای در شعبه داشت که از اول صبح و قبل از پلمب صندوق و تا سحر و شمارش و پلمب مجدد صندوق در شعبه حضور داشتند و به نفع هر کاندیدایی که بخواهد عمل شود نماینده های دیگر کاندیداها و ناظران و منشیها و بازرسان که هر کدام طرفدار یک کاندیدا هستند معترض میگردند اینها در صورت فرض بی انصافی همه افراد شعبه در سراسر کشور است که واقعا هم بعید است که همه قصد تقلب داشته باشند ولی به فرض محال باز هم دستشان بسته است چون هر کاندیدا در شعبه نمایند دارد . آقای کاندیدای محترمی که سلامت انتخابات را زیر سوال میبرید معنا یحرف شما تهمت دروغگویی به همه نمایندگان خودتان است چون آنها شکایتی به شورای نگهبان مبنی بر مخدوش بودن انتخابات ارسال نکرده اند ولی شما ادعای مخدوش بودن را دارید .

خوب حداقل چند تا نماینده راستگو میفرستادید که گزارشاتان را قبول کنید .!!!    

اگر اینها را قبول ندارید حداقل به آنها زحمت این را ندهید که فردای انتخابات به وزارت کشور بروند تا حین جمع زدن آرا حضور داشته باشند چون حرفشان پشیزی برای شما ارزش ندارد و شما فارغ از گزارشات آنان به اجرای سناریوی از پیش تعیین شده یا برد در انتخابات یا زیر سوال بردن صحت انتخابات پرداخته اید .

ضمنا با کاندیدای محترمی هم که مجازات قبل از جنایت کرده اند و یک هفته قبل از انتخابات ، انتخابات را نا صحیح اعلام کرده اند حرفی ندارم .

چطور وقتی آقای ناطق مغلوب و آقای خاتمی پیروز شدند نگفتید آرا مخدوش است ولی الان که همفکرانتان شکست خوردند کار را به جنجال و جرزنی میکشانید . این کارتان مرا به یاد مسابقات گل کوچک محله مان می اندازد . یادش بخیر . شاید اونها هم عشق سیاستمداری در سر داشته اند  . یا حق

Photo


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در سه شنبه 88/3/26 و ساعت 12:24 عصر | نظرات دیگران()

 

حضور دکتر احمدی نژاد در ساری


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در پنج شنبه 88/3/21 و ساعت 8:18 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 2
مجموع بازدیدها: 377972
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه