سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

پیمان قاسم خانی و مهراب قاسم خانی نویسندگان سریال طنز شبهای برره بودند که بعد از کلی مقدمه چینی و عقب مانده نشان دادن ایران قدیم قرار بود علت علت ماندگی مردم برره (که نمادی از ایران است) را غیرت مردان معرفی کنند که به لطف ناظران صداوسیما از جمله حجت الاسلام علیرضا پناهیان پخش نشد و دسیسه شان به سرانجام نرسید ، هرچند این دو استاد بلامنازع طنزنویسی در پوپک و مش ماشالله و طبقه حساس و ساختمان پزشکان به سخره گرفتن غیرت را با قرار دادن غیرت برای شخصیت های احمق دنبال کردندو انصافا هم موفق بودند و بعد هم در صداوسیما مثلا ممنوع الفعالیت شدند تا اینکه یک مدیر بی خلاقیت از یه برنامه هندی ماهواره خوشش میاد و پیش خودش میگه چرا ما نداشته باشیم ؟

مهراب ممنوع الفعالیت رو صدا میکنه که بیا مثل شو بساز مهراب هم با شرط ساخت بر اساس سلیقه خودش قبول می کنه و علاوه بر نویسندگی کار کارگردانی رو هم به این عزیز ممنوع الفعالیت میدن و جالب اینکه نه مهراب اعتراض میکنه که بابا من ممنوع الفعالیتم چرا به من سپردیش ؟ نه اون مدیره به روی خودش میاره .

به هر صورت 13 قسمت رو می نویسه و کارگردانی می کنه تا اینکه بالاخره حضرات می فهمن که ایشون کار اولی و حجم استقبال مخاطبان سنگینه و باید دکش کنند لذا یه روز می فهمه که بیکار شده .

این وسط روزنامه شرق و plus tv هم بیکار نشستند و همه تلاششون رو برای قهروندن مهراب از سیمای جمهوری اسلامی و مهران مدیری که همسو با نظامه کردند ولی به در بسته خوردند چون مهراب واقعا دل بزرگی داره و این مهربونی ش مصاحبه کننده ها رو متعجب کرده و همه سناریوی مصاحبه شون رو به هم می ریزه .

توی این دو تا ویدئو ببینید چه عرقی میریزن برای قهروندن مهراب و مهران:

http://www.aparat.com/v/lK3yr

http://www.aparat.com/v/Wgq1Y

البته یه تناقض گویی هم توی این دو تا مصاحبه از جانب مهراب هست اونم اینکه توی یه مصاحبه میگه بعد از اینکه بیکارم کردند مهران مدیری به من زنگ نزده حالمو بپرسه توی یه مصاحبه میگه مهران دو بار زنگ زده ولی من جوابشو ندادم چون اگه جواب میدادم متقاعدم می کرد برم سر پروژه چون یه حالت جادویی داره

ما نفهمیدیم بالاخره مهران مدیری زنگ زده یا نزده ؟

هم خوشحالم که یه رسانه داریم به اسم تی وی پلاس که معترضین مجبور نشن به شبکه "من وتو" و" بی بی سی" شکایت ببرن و هم ناراحتم که این مجریه چطور گربه می رقصونه و آتیش بیار معرکه میشه وقتی نگاش میکنم واقعا حس بدی بهم دست میده انگار دارم به مجری دهن کج شبکه voa نگاه میکنم با همون رفتار و گفتار شیطنت آمیز

 


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در دوشنبه 96/3/15 و ساعت 1:32 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 41
بازدید دیروز: 10
مجموع بازدیدها: 378118
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه