سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: سه شنبه 102 اسفند 29

بسم لله الرحمن الرحیم

 

  نرم افزار" صحیفه سجادیه " هفته آینده روانه بازار خواهد شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین  سید احمد سجادی رییس مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان در گفتگوی اختصاصی باخبر نگار ایرنا از عرضه آخرین محصول این مرکز با عنوان " صحیفه سجادیه " در هفته آینده خبر داد .

 

 رییس مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان در گفتگوی اختصاصی باخبر نگار ایرنا ضمن توضیح  پیرامون نرم افزار صحیفه سجادیه ، تولید این نرم افزار را در نوع خود بی سابقه خواند  و گفت :  صحیفه سجادیه شامل 54 دعا از حضرت سجاد علیه السلام است که بین شیعیان ا ز جایگاه ویژه ای بر خوردار است وعلمای بزرگی به شرح آن پرداخته اند . نرم افزار صحیفه سجادیه شامل متن کامل صحیفه سجادیه ، تلاوت کامل صحیفه سجادیه با صوتی دلنشین , 37 جلد ترجمه صحیفه سجادیه و 57  جلد شرح صحیفه سجادیه می باشد .

 

وی ضمن تاکید بر این مطلب که تمامی این ترجمه ها و شرح های صحیفه سجادیه برای اولین بار است که بصورت دیجیتال در آمده است ، افزود : ازمهمترین شرحها ی بکار برده شده در این نرم افزار میتوان به ریاض السالکین اثر سید علیخان کبیر (7جلد ) ، لوامع الانوار العرشیه اثر حسینی شیرازی (6جلد) ، دیار عاشقان اثر حسین انصاریان (7جلد ) ، ریاض العابدین اثر بدیع الزمان قهپایی (1جلد) ، ریاض العارفین اثر محمد دارابی (1جلد ) نام برد .همچنین همه ترجمه هایی که تا کنون از صحیفه سجادیه شده است در این نرم افزار وجود دارد .

 

وی با اشاره به لغت نامه موجود در این نرم افزار خاطر نشان کرد :   11 هزار عنوان موضوع مختلف از  صحیفه سجادیه استخراج شده است .همچنین میتوان به فرا خور هر عبارت صحیفه سجادیه آیات و روایات متناسب با آنرا مشاهده کرد .همچنین 7 نسخه خطی بسیار قدیمی وکمیاب  با روایتهای مختلف از ابن اشناس ,ابن مالک، ابن اشکیب، ابن الشیخ و... و نیز نسخه کامل صحیفه سجادیه با دست خط شهید اول در این نرم افزار قابل دسترسی است . همچنین 135 جلد کتاب و مقاله پیرامون صحیفه سجادیه ارایه شده است .

 

 وی امکان جستجوی فعال  را از نکات بارز این نرم افزار بر شمرد و یاد آور شد :  میتوان نتیجه جستجو را به دفترچه یادداشت انتقال داد .

 

وی همچنین ضمن اشاره به وجود محیط های کاربری متعدد در این نرم افزار ، تلاوت تمامی دعاهای صحیفه سجادیه با صوتی دلنشین  را از محسنات  این محصول رایانه ای دانست و افزود :  عکسها وپوسترهای زیبا پیرامون صحیفه سجادیه ونیز فیلمی از دعا ونیایش به این نرم افزار طراوت خاصی بخشیده است .

 

 

 وی در پاسخ به اینکه چرا از بین هزاران کتب روایی صحیفه سجادیه انتخاب شده است توضیح داد : اولا : صحیفه سجادیه قابل مقایسه با بقیه کتب روایی نیست زیرا راوی آن امام سجاد وکاتب آن امام باقر علیهما السلام میباشد .تفاوت دیگر اینکه سایر کتب روایی در مقام اخبار هستند ولی صحیفه سجادیه در مقام انشا ء ودعا ء  میباشد وویژگی دیگر صحیفه سجادیه اینست که ششمین کتابی است که در جهان اسلام نوشته شده است . وثانیا : ما در نظر داریم برای  هر یک از ائمه معصومین نرم افزاری تولید نماییم و تا بحال بلطف خدا این مهم در رابطه با پیامبر اعظم صلوات الله علیه و آله و حضرت زهرا سلام الله علیها و حضرت علی علیه السلام و حضرت ولی عصر عجل اله فرجه الشریف با تولید نرم افزارهایی به نام مدینه العلم و ریحانه و باب العلم و موعود محقق شده است .

 

( توضیحات مسئول روابط عمومی مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان پیرامون سابقه و نوع فعالیت های این مرکز ) :

لازم به ذکر است که مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان با دستور آیت الله مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان در سال 1377 آغاز بکار کرده است و تا هم اینک تحت اشراف معظم له به فعالیت پیرامون تولید کتابخانه های تخصصی دیجیتالی تحت قالب نرم افزار ادامه داده است .

این مرکز که نشانگر درایت و وسعت فکری آیت الله مظاهری میباشد با شعار " کتاب نخرید ، کتابخانه بخرید " فعالیت های چشمگیری در نمایشگاه های قرآن بویژه نمایشگاه بین المللی قرآن تهران داشته است و تاکنون بارها توانسته است رتبه های برتر کشوری را به خاطر تولید نرم افزار بدست بیاورد و از جمله میتوان به  کسب رتبه برتر کشوری  در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران در سال گذشته به خاطر نرم افزار " باب العلم " اشاره کرد .

 

 

 

 


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در یکشنبه 86/5/28 و ساعت 2:25 عصر | نظرات دیگران()

سه شنبه

24/5/86 

نقد و برسی اخراجی ها در شبکه دو سیما

برنامه سینمای امروز

توسط آقای سجاده چی(فیلم نامه نویس)

 بعد از خبر سراسری

 

 


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در سه شنبه 86/5/23 و ساعت 12:55 عصر | نظرات دیگران()

مخالفان ازدواج موقت بخوانند

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

وبلاگ ( http://patough.parsiblog.com/ )  نوشت :                                                                   

فروش بکارت در ebay برای تامین مخارج دانشگاه !
یک دختر بریتانیایی برای تامین مخارج دانشگاهش بدون خبر والدین دست به کار عجیبی زده است. او بکارتش را به قیمت پایه 10000 پوند در ای بی به حراج گذاشته است. او می نویسد: «سلام. فکر کنم عنوان گویای همه چیز است. من باکره ای 18 ساله هستم و برای تامین خرج تحصیلم حق اولین رابطه ی جنسی ام را به فروش می گذارم.من اخیرا درباره مسایل جنسی کنجکاوتر شده ام و دوست دارم بیشتر بدونم و یک نفر هم که، به من یاد بده. از طرف دیگه مشکلات مالی هم دارم. با خودم گفتم اینطوری با یک تیر دو تا نشون رو هدف می گیرم.البته خیلی از پسرها می خواستند که به من کمک کنند. بعضی هاشون هم حرف های عجیب غریب می زدند. آخرش حوصله ام سر رفت و همه رو دست به سر کردم.البته باید خیلی مراقب باشم چون ممکنه کسی که برنده می شه معلم سابقم باشه.دوست ندارم باکره وارد دانشگاه بشوم. ..او می گوید که تا بحال جز این که دست یک پسری را  گرفته باشد کار دیگری نکرده است.

                                                                    

پایان نقل قول

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

عرض شود که : صد رحمت به این دختره که باز تا این حد عقلش کار کرده بعضی از دختران احمق مجانی این کار را میکنند بدون نیاز به هیچ پولی . ولی تا  ما میگوییم باید ازدواج موقت وجود داشته باشد تا کسانی که نمیتوانند ازدواج دایم داشته باشند بتوانند با حفظ شان والای انسانی متعه انجام دهند یک عده میگویند یک عده فرصت طلب از دختران سو ء استفاده  می کنند! لذا  بطور کلی نباید متعه ای در کار باشد .(  به نظر شما این حرف خیلی شبیه دستور خلیفه دوم سنی ها پیرامون تحریم متعه نیست  )در واقع در مقابل دستور خدا و سنت پیامبر اظهار نظر میکنند و به  ذکر مفاسد و مزایای حکم الهی  میپردازند  .

اصلا به من چه . خلایق هرچه لایق . بعضی دخترها لیاقت آن همه احترام و عزت که اسلام  با قوانین دقیق ازدواج برایشان ایجاد کرده است را ندارند و خودشان دوست دارند این گوهر بکارت را با این خفت از دست بدهند .

اما امیدوارم تمامی کسانی که باب متعه را در جامعه باز نمیکنند از روحانی گرفته تا پزشکان و مسئولان و ...در روز قیامت بتوانند جوابی دست و پا کنند و الا مسئولیت تمام این زناها را باید بدهند و قطعا جوابی ندارند چون بدعت در دین ایجاد کرده اند .

در روایتی از آل الله قریب به این مضمون داریم که اگر متعه در جامعه رایج باشد هیچ کس زنا نمیکند مگر فرد شقی .

و اگر نمیدانید آگاه باشید که جناب عمر رضی الله عنه  چون این مطلب را میدانست و چون از پیامبر شنیده بود که دشمن علی علیه السلام  نیست مگر زنا زاده لذا تصمیم گرفت متعه را تحریم کند تا دشمن امیرالمومنین روحی فداه  را زیادکند .

 ( توضیح : دستور تحریم متعتین در کتب اهل تسنن ذکر شده است  )

خدا به ما رحم کند


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در یکشنبه 86/5/21 و ساعت 6:52 عصر | نظرات دیگران()

 

اینجا ؛ منبع تغذیه قدرت فرا بشری رهبر شیعیان جهان

 

حضور رهبر معظم انقلاب در کهف الشهداء

 

            در مورد مرکز تجدید انرژی جناب بیل کلینتون و رییس سابق بانک جهانی و دیگر سران استکبار

             و برخی شیوخ خوشگذران عرب هم که فکر میکنم حضور ذهن داشته باشید .

          راه دور نروید سر توفق و تمایز مقام معظم رهبری با دیگر سران کشور های تحت سلطه صهیونیزم 

          جهانی را در مقابله با استکبار را در همین کهف الشهدا و مانند آن جستجو کنید . اینک با اطمینانی

         بیش از پیش میتوانم بگویم :

          اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای

 

 

 


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در چهارشنبه 86/5/17 و ساعت 7:52 عصر | نظرات دیگران()

یه همجنس بازی کاملا اخلاقی !!!!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

نافذ در صفحه شخصی اش نوشت  :

جایزه‌ سینمایی برای همجنس‌بازان


 

برگزارکنندگان شصت و چهارمین جشنواره ونیز خبر از افزودن جایزه‌ای جدید به مجموع جوایز این جشنواره دادند که به بهترین فیلم بلند سینمایی که درباره همجنس بازی باشد(!) تعلق خواهد گرفت.
وجود جایزه‌ای ویژه برای فیلم‌هایی با موضوع همجنس بازی، در بین جوایز جشنواره ونیز، امسال پس از 4 سال گفتمان و رایزنی به تصویب مقامات جشنواره ونیز رسیده است.
براین اساس رویترز گزارش داد: این جایزه به بهترین فیلم بلند سینمایی با چنین موضوعی در بخش رقابتی و حتی دیگر بخش‌های جشنواره تعلق خواهد گرفت، البته اگر حتی فیلمی به چنین موضوع نپرداخته باشد ولی شخصیت‌های اصلی و یا حتی حتی غیر اصلی آن همجنسباز باشند می‌توانند یکی از شانس‌های این جایزه محسوب شوند.
«دنیل کازاگراند» رییس این بخش از جوایز در مصاحبه‌ای گفت: ما منتظر یک «کوهستان بروکبک» دیگر نیستیم و تنها در جستجوی فیلم‌هایی هستیم که یا به این موضوع پرداخته باشند و یا شخصیت‌های آن همجنس باز باشند.
به گزارش برگزارکنندگان شصت و چهارمین جشنواره فیلم ونیز، در حالیکه امسال 22 فیلم در بخش رقابتی و حدود 36 فیلم در بخش‌های حاشیه‌ای این جشنواره در طول 29 آگوست الی 8 سپتامبر، به نمایش در می‌آید، انتظار می‌رود که 10 تا 12 فیلم نیز برای جایزه «شیر جعلی» نامزد شده‌ باشند.
جایزه «شیر جعلی» شامل پلاکی طلایی می‌شود که آرم جشنواره (شیر بالدار) با رنگ مشکی بروی آن به تصویر کشیده شده و بال‌های این شیر رنگ‌هایی به شکل رنگین کمان به نشانه پرچم افتخاری همجنس‌بازان(!) منقش شده است، برگزارکنندگان جشنواره، یک هیئت کوچک داوران بین‌المللی را نیز مسئول انتخاب برنده این بخش کرده است.
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، این اولین باری نیست که موضوعات غیراخلاقی این چنینی مورد توجه سینمای غرب قرار می‌گیرد آنچنان‌که جشنواره بین‌المللی فیلم برلین نیز جایزه‌ای مشابه با نام جوایز «تدی» دارد که از 21 سال پیش تاکنون به چنین فیلم‌هایی اعطاء می‌کند، همچنین دو دوره قبل برگزارکنندگان جوایز اسکار، جایزه بهترین کارگردان سال را به «انگ لی»، کارگردان فیلم «کوهستان بروکبک» اعطاء کردند، این در حالی است که فیلم همجنس‌بازانه «کوهستان بروکبک» از نظر بسیاری از منتقدان سینمایی بزرگ جهان، نه به لحاظ ساختاری و نه از ابعاد دیگر به هیچ وجه فیلم درخور توجهی نیست.(پایان مطلب )

 منبع :          nafez.parsiblog.com/261196.htm

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

bieynack :                                                                                                                        

به نظر می رسه این مسائل در فرهنگ مدرنیته غیر اخلاقی نیست زیرا مبنای قوانین اجتماعی و فضائل اخلاقی قراردادهای اجتماعی است که از سوی گروه ها ، سازمان ها و افراد قدرتمند مانند روبرت مورداک تعریف و تنظیم می شود  و ثانیا : ملاک خوب یا بد بودن مسائل درجه ارضای نفس است  یعنی اگر نفس من ارضا شد  آن مسئله می شود ایده آل هر چند از دیدگاه انسانیتی فاجعه باشد و اگر مسئله ای نتوانست نفس را ارضا کند آنقدر آن را تغییر می دهم تا از عهده ارضا شدن من برآید .خوب خودت بگو وقتی مردی در لذت جنسی با زنان آنقدر افراط کرد که دیگر سیر شد و دیگر ارضایش نکرد آیا نباید برای ارضای نفس اماره رو به همجنس بازی بیاورد ؟ خوب طبق این سبستم باید رو بیاورد و الا اصلا انسان یک فرد مدرن نیست .

 واقعا امید زیادی هست که بشر قرن 21 بزودی به بن بست مدرنیته برسد  و بتواند از مدرنیته و این زندگی نکبت باری که برایش تعریف کرده است بیرون برود و مسلما به آغوش فرهنگ نجات بخش و لذت بخش و جامع شیعه فرو می رود چون می بیند همان آب زلالی است که در سراب مدرنیته به دنبالش بود و او اینک بعد از سالها فهمیده که سراب بوده و الان دارد از تشنگی میمیرد  خوب نتیجه واضح است . 

ببین فدات شم طبق روایات متواتری که از آل الله به ما رسیده هر کسی بر فطرت توحید ( یعنی لا اله الا الله و محمدا رسول الله و علی ولی الله ) به دنیا می آید و هر چقدر هم که او را با فریب از اصلش دور کنند باز هم اصلش را فراموش نمی کند و با اندکی تامل ( البته اگر با این همه کنسول های بازی و دیگر لوازم سرگرمی اجازه تامل بیابد ) راه برای بازگشت اتوماتیک به اصلش باز می شود .

 و شاعر چه زیبا میفرماید :‏

هر کسی کو دور ماند از اصل خویش       

باز جوید  روز گار   وصل     خویش

 

*‏ پیشنهاد میشود برای اینکه چهره واقعی مدرنیته برای شما رونمایی شود کتاب فوق العاده استاد اصغر طاهر زاده  یعنی  « مدرنیته و توهم » را عمیقا مطالعه بفرمایید . برای شناختن روح مدرنیته و مظاهر آن واقعا راهگشاست حد اقل برای اینکه خودمان گرفتار مدرنیته نشویم . ان شاء الله

والسلام علی من اتبع الهدی

 


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در سه شنبه 86/5/16 و ساعت 10:59 صبح | نظرات دیگران()

 

زحمت کشان بی ادعا  و   راحت طلبان حریص

  

چند مطلب ناقابل پیرامون آیت الله مشکینی ( رضوان الله علیه ):

  

1-

آیت الله مشکینی

 این عکس جلوه ای از فداکاریها و زحماتی

است که آیت الله مشکینی (رحمة الله علیه ) برای اسلام و انقلاب کشیده اند.

ایشان برغم وجود همه سختی ها و تبعید ها و زندانها و توهین هایی که متوجه ایشان بود ولی هرگز منتی بر سر انقلاب و مردم نداشتند و حتی خود را بدهکار این مردم عزیز می دانستند ولی متاسفانه افرادی در کشور هستند که حتی یک صدم آیت الله مشکینی هم برای انقلاب جهاد نکرده اند و حتی بعضا در آن زمان به سوراخ سکوت و وحشت خزیده بودند ، اما الان که انقلاب به برکت خون شهدا و مجاهدت های ملت ایران به ثمر رسیده است در کتاب خاطرات خویش ، خود را عامل پیروزی معرفی میکنند و با کمال وقاحت از انقلاب و نظام سهم خواهی میکنند و برای آن اجلاس تشکیل میدهند و دسته ای دیگر ( منظورم متحجران احمق است ) واقعا با مناصب دولتی به عنوان ارث دولتی نگاه می کنند ( خدا شاهد است عین واقعیت است ) و اگر قرار باشد یک نیروی جوان متخصص متعهد جایگزین آنها شود شروع به هوچی گری میکنند که ای داد انقلاب از دست رفت ، ای هوار نیروهای انقلابی کنار گذاشته شدند .

به فرض تلاش این شخص برای انقلاب باز هم انقلاب هیچ بدهی به وی ندارد بلکه اوست که باید ممنون دار انقلاب باشد چه رسد به اینکه بعضی از این آقایان زمان قیام بر علیه محمدرضا و بعد از آن جنگ با عراق ( بخوانید دو سوم دنیا ) سیاست محافظه کاری را در پیش گرفته بودند و حتی بعضا حضرت امام رحمة الله علیه را هم دعوت به آرامش !!!!   و  کوتاه آمدن در برابر محمدرضا میکردند !!!!

آخه من درد دلهام رو به کی بگم ؟ ..........بگذریم

 

 

2-

 درس اخلاق حضرت آیت الله مشکینی یکی از شلوغ ترین درسهای اخلاق در قم بود ، لازم به ذکر است در حوزه کسی را به عنوان استاد اخلاق درجه یک می پذیرند که در فقه و اصول و تفسیر هم ملا  باشد و الا زیاد شلوغ نمیشود پس  میتوان نتیجه گرفت که ایشان در سه رشته فوق نیز خبره بوده اند .

 

3-

شرمنده ام که این سر  را افشا میکنم ولی باید همه بدانند که چهار نفر استاد مسلم فقه و اصول و تفسیر در قم فدایی امام خمینی هستند شاید تعجب کنید ولی این چهار عالم ربانی(  یعنی علامه حسن زاده ، آیت الله جوادی آملی ، آیت الله مصباح یزدی و مرحوم آیت الله مشکینی ) به خاطر حمایت سرسخت و همه جانبه از انقلاب و امام آبروی خود را معامله کردند ،  زیرا هنوز هم انقلاب و امام در حوزه مخالفان سرسخت دارند و اگر کسی برای  انقلاب مایه بگذارد سیبل تیرهای تهمت میشود و آبرو و سابقه علمیش را کم و زیاد میکنند !! این افراد تهمت زننده همان مقدسان احمق اند که به تعبیر حضرت ایشان کمرشان ( کمر امام را ) را شکستند .

 انگار هنوز هم باید این استخوان را در گلو نگه داشت .....

 

 

مسلما این چهار استاد اگر میخواستند رساله بدهند چیزی از لخاظ علمی از مراجع فعلی کم نداشتند ولی با بصیرت نافذی که داشتند صلاح دیدند که در آن جایگاه وارد نشوند و رسالت خود را  در دفاع از ولایت فقیه دیدند .

4-

با کمال تاسف یکی از این چهار استوانه علم و عمل اسلامی از بین ما پر کشیدند و هیچ چیز جای این آسیب و زیان را نمی گیرد ( طبق روایت  : .... لا یسدها شی ء  ) ولی حداقل حواسمان باشد که سه بزرگوار دیگر را نشناخته از دست ندهیم  و پروانه وار دور این سه فدایی اسلام و انقلاب بگردیم ؛

زیرا امام در اسلام ذوب شدند و این چهار آیت الاهی در امام ذوب شدند و ما هم باید .......

 

 

 

 


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در یکشنبه 86/5/14 و ساعت 12:53 عصر | نظرات دیگران()

 

 

  بحرین به مثابه هولوکاست

 

 

جناب استاد حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در مورد نحوه جدایی ایران از بحرین تحقیقاتی انجام دادند و به این نتیجه رسیدند که زد و بندهای سیاسی و مالی عامل اصلی جدایی بحرین از ایران بوده است . طرفین این زد و بند از یک طرف آمریکا و انگلیس و سگ با وفای آنها یعنی محمدرضا و در طرف دیگر سران سیاسی بحرین و بزرگان اقوام بحرین آن هم نه همه سران اقوام بلکه بعضی از آنها در این معادله اصلا بدنبال مردم بیچاره بحرین نگردید چون هیچکس از آنها نظر نخواست و شاید از نظر طرفین هیچ ربطی به خود مردم بحرین نداشته است !!!!شاید هم ....

  

بعد از آن بعضی به اصطلاح مفتی های سلفی بحرین فتوا دادند که جناب شریعتمداری باید اعدام شود.!!! (به رغم اینکه چندی قبل بزرگترین عالم اهل تسنن یعنی رییس الازهر به عالمان سلفی گفته بود جاهل ها حق فتوا دادن ندارند اما مثل اینکه توجه نکردند.)اینجا بود که همه فهمیدند که نه ,   انگار یه خبرهایی بوده و الا نباید اینطور بر آشفته میشدند و خود آقای شریعتمداری گفتند معلوم شد دست روی پاشنه آشیل آنها گذاشتیم .(این رفتار بحرینی ها آدم رو یاد هولوکاست میاندازد که هر کس در مورد آن تحقیق کند یا سر به نیست می شود یا به زندان می رود یا دچار محرومیت میشود.) حالا بنشینیم پای صحبتهای بعضی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این باره که در 25 تیر 86 در روزنامه ایران منتشر شد .

  

  

 

 

بطور کلی تحلیلهای جالبی بود اما بعضی از قسمتهایش سوال برانگیز بود بطور مثال آقای بروجردی رییس این کمیسیون گفت : روزنامه ها مواضع خود را اتخاذ میکنند و موضع رسمی جمهوری اسلامی ایران در مقابل بحرین کاملا مشخص است . همچنین آقای فلاحت پیشه عضو همین کمیسیون به نیابت از دولت ایران گفت : این مقاله موضع رسمی دولت ایران نیست . خوب سوال این است که اگر ادعاهای آقای شریعتمداری مطابق واقعیت است خوب چه اشکالی دارد موضع رسمی ایران بشود ؟؟؟ همانطور که در مورد هولوکاست عده ای تحقیق کردند و نتیجه این تحقیق شد موضع رسمی آقای احمدی نژاد .

 

اگر سکوت در برابر حقیقت به خاطر حفظ وحدت و یا صادر نشدن حکم اعداممان است لازم است به عرضتان برسانم سلفی ها مدت ها قبل حکم اعدام همه شیعیان را صدر کرده اند و اعتقاد دارند وقتی دست را در ظرف عسل می کنی سپس در کیسه کنجد می کنی چقدر کنجد بدستت میچسبد ؟ همانقدر باید شیعه بکشی تا به بهشت بروی !!!وبا این شرایط آنها اصلا ما را داخل در آدم حساب نمی کنند چگونه میتوان حرف از وحدت زد ؟؟؟

 

الحاصل :

 اولا :  با بحث کارشناسی دقیق ما بین دولتمردان میتوان به این نتیجه رسید که آیا میتوان موضع آقای شریعتمداری را بعنوان موضع رسمی ایران اتخاذ کرد یا خیر ؟ و اینکه آیا فعلا به صلاح جامعه مسلمین هست یا خیر ؟

ثانیا : بایستی ازیک ژورنالیستی همچون آقای شریعتمداری در مقابل بیگانه ولو به ظاهر حمایت کرد. یا علی مدد

 

والسلام علی من اتبع الهدی

 

 

        


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در شنبه 86/5/13 و ساعت 1:27 عصر | نظرات دیگران()
   1   2      >
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 38
بازدید دیروز: 2
مجموع بازدیدها: 377991
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه