سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: سه شنبه 102 اسفند 29

 

یکی از علت های کم پیدا بودن" دیمو " و "جی ال ایکس" و فراسو و مارشال و هایر و سایر عناوین موبایل و تبلت ایرانی در ویترین موبایل فروشی های شهرها و روستاهای ایران شفافیت مالی این کارخانه هاست

لذا فروشندگان آسمان و زمین را به هم می دوزند تا مشتری از خرید این مارک های به اصطلاح متفرقه منصرف شود( برای واضح شدن عرضم یه تماس با سایت های فروشگاه اینترنتی مثلا " آی تبلت " بگیرید )

و فروشنده برای جلب اعتماد بیشتر چند مدل کمتر رقابتی را در مغازه قرار می دهد و مدام گوشی های خارجی را توی سر داخلی ها میزند و مشتری را از خرید داخلی منصرف میکند

تا جایی که مشتری از میزان حماقت  خود احساس شرمندگی میکند

در حالی که اگر مراحل تولید تا فروش داخلی ها هم غیر شفاف بود مغازه دارها مدل های رقابتی تر هر مارک ایرانی را از زیر سنگ پیدا میکردند و به هر چرب زبانی بود

آن ها را به فروش میرساندند و نهایتا اظهار جمله "حمایت از تولید داخل " از سوی این فروشندگان گرامی ! هم دور از ذهن نبود .

پس پیش به سوی بازار غیر شفاف !!!

 

البته در این وضعیت فعلی هم ( یعنی قبل از غیر شفاف شدن بازار تولیدات داخلی ) نمایندگی پخش جی ال ایکس استان اصفهان واقع در احمد آباد اصفهان گوشی ای که در سایت 59000 تومان است

را با قیمت 89000 تومان به فروش میرساند ( مدل glx ++k1   ) تا هم عنوان "ملی همراه" بر تارک مغازه اش بدرخشد و هم به لقمه چرب و نرم تر رسیده باشد (و جالب اینکه امکان ثبت نام جدید در سایت جی ال ایکس وجود ندارد )

واقعا که بعضی از ما ایرانی ها استاد زیاده خواری هستیم .

لذا سر و سامان دادن به بازار ایران امر نزدیک به محال هست چون پای طمع و فریب در میان است .

 

 

 


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در پنج شنبه 95/6/11 و ساعت 11:46 صبح | نظرات دیگران()

سخنان تکان دهنده حجت الاسلام و المسلمین کهوند در خصوص شبکه های اجتماعی

 

 

تبیین: نشست «  دنیای مجازی، دشمن حقیقی »  از سلسله نشست های خانه خوبان، امروز در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار انجمن فارغ التحصیلان موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در این نشست حجت الاسلام والمسلمین کهوند به تبیین خطرات شبکه های اجتماعی پرداخت و اظهار داشت: اولین نکته در مورد شبکه های اجتماعی این است که علی رغم این که ایران در بسیاری از زمینه ها در فضای مجازی تحریم شده است، در شبکه های اجتماعی تحریم نشده است و این جای سئوال دارد؟

وی با اشاره به اینکه مسئولان غربی و به ویژه آمریکائی دائم از تحریم های فلج کننده علیه ایران صحبت کرده اند، ادامه داد: واقعا اگر می خواستند ، تحریم فلج کننده بر ایران اعمال کنند، آیا با تحریم اینترنت، ایران ضربه نمی خورد؟ پس چرا تحریم نکردند؟ دلیل آن وجود شبکه های اجتماعی است که منافع زیادی از این طریق عائد آن ها می شود و بر اساس آن ها می توانند اهداف خود را تأمین می کنند.

این کارشناس مسائل جنگ نرم با طرح این سئوال که چرا این سرویس ها ( وایبر، واتس آپ ونرم افزارهای مشابه ) با این همه هزینه به صورت رایگان در اختیار ایران قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: شرکت مایکروسافت، واتس اپ را 19 میلیون دلار یعنی 60 هزار میلیارد تومان خرید و هم اکنون 53 کارمند در آن مشغول کار هستند که سالانه 200 هزار دلار در سال به آن ها حقوق می دهد؛ از طرفی حدود 700 میلیون کاربر فعال دارد که سرویس دهی با این حجم عظیم نیاز به بستر عظیمی از امکانات هم دارد. واقعا چرا این همه هزینه می کنند، بدون اینکه تبلیغات کرده یا مطالبه وجه کنند؟

حجت الاسلام کهوند با اشاره به این که مسلمانان از سرویس های رایگان زخم خورده هستند، اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی که به شدت مورد تهاجم و تحریم بودیم،آمپول های ضدبارداری به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می گرفت!

وی با اشاره به این که برای یک سارق ارزش دارد که شکلاتی تهیه کرده و با آن دختر بچه را گول زده و جواهراتش را برباید، اظهار داشت: شاید بگویید مگر ما چه جواهراتی داریم که بخواهند از ما بگیرند؟ در پاسخ باید گفت برای نصب این برنامه ها شما به آن ها اجازه دسترسی به همه قسمت های گوشی حتی دوربین ها و حتی ارسال و دریافت پیامک می دهید. کمترین چیزی که آن ها به دست می آورند این که به راحتی می توانند از خانمی که از گوشی استفاده می کند عکس و فیلم بگیرند که اگر همان خانم روزی مسئول شد به راحتی عکس او را لو داده و بی آبرویش کنند و یا استفاده های دیگری با تهدید در جهت اهداف خود انجام دهند.

این کارشناس مسائل جنگ نرم با اشاره به این که این برنامه ها به راحتی به ضبط دائمی صدا می پردازند، خاطر نشان کرد: گوشی های هوشمند حتی اگر به اینترنت متصل نباشد، می تواند با امکان « بک دور » جاسوسی کند؛ لذا درآلمان استفاده نمایندگان از گوشی اپل ممنوع است، این در حالی است که بسیاری از نمایندگان ما از این گوشی ها استفاده می کنند؛ لذا در جلسات غیر علنی که شرکت می کنند، هر چند جلسه برای مردم ایران غیر علنی است، اما برای صهیونیست ها کاملا علنی و واضح است.

وی با اشاره به اینکه برای خواص جامعه و مسئولان، خطر جاسوسی مستقیم و برای سایر مردم خطرات دیگری دارند، ادامه داد: هیچیک از شما تضمین نمی هید که خودتان یا فرزندتان درآینده مسئول کشور نمی شوید. بالاخره همه مسئولان از بین همین مردم انتخاب خواهند شد و قرار نیست از سیاره دیگری باشند. از سوی دیگر این شبکه های اجتماعی می توانند تیپ شخصیتی افراد و نحوه تفکرات آن ها را شناسایی کنند تا در جهت اهداف خود از آن استفاده نمایند. دانشگاه کمبریج انگلستان ادعا کرده که رباطی ساخته است که با آن می توانند با 70 لایک که عکس یک فرد دریافت می کند، آن فرد را بهتر از دوستانش بشناسد و اگر بیش از 150 لایک بخورد حتی از پدر و مادرش او را بهتر بشناسند!

وی ادامه داد: از سوی دیگر دشمنان، با شناخت روحیات و افکار، شیوه های موثر در جنگ نرم را پیش می گیرند. به عنوان نمونه بر اساس همین اطلاعاتی که از شبکه های اجتماعی به دست آوردند روششان در ماهواره در خصوص پخش فیلم عوض شد. چون فهمیدند ایرانی با فیلم ترکیه ای بهتر مورد تأثیر قرار می گیرد و نوعی همذات پنداری بین ایرانی با ترکیه ای به وجود می آورد که در فیلم های کره ای چنین حسی وجود ندارد و اثر آن هم همین شد که تنها در طول دو سال توانستند زنان و دختران ایرانی را از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب، ساپورت پوش کنند.

وی با بیان این که هم اکنون نیز در این شبکه ها به دنبال ترویج دو مسأله لقمه حرام و نطفه حرام هستند، اظهار داشت: امروز دشمن با فیس بوک و واتساپ و وایبر نیازی به فرستادن جاسوس به کشور ها ندارد و خود کاربران اطلاعات را به صورت دقیق ارائه می دهند.

حجت الاسلام کهوند با اشاره به این که عده ای می گویند ما می توانیم موثر باشیم و از امکانات بر علیه دشمنان استفاده کنیم، خاطر نشان کرد: آیا این افراد تا کنون از خود پرسیده اند که چرا تا کنون تمام تحولات در شبکه های اجتماعی به نفع آمریکا و اسرائیل تمام شده است؟ چرا شبکه های اجتماعی نتوانستند در بحرین، مقاومت فلسطین و نهضت های آزادی بخش نقش مثبت ایفا کند؟ جواب روشن است، چرا که این شبکه ها بدون مدیر نیست، بلکه مدیریت شده و به سمت اهداف خاصی سوق می یابد. شما وقتی به این شبکه اجازه دسترسی به پیام ها و ارسال و دریافت و حتی حذف برخی پیام ها می دهید، مدیر به راحتی میتواند برخی پیام ها را حذف کند؛ طبیعی است که اگر از صد پیام، چند پیام حذف شود، کسی متوجه نخواهد شد. و به این ترتیب شبکه ها مدیریت می شود.

وی با اشاره به این که حتی قاعده نفی سبیل و ضرورت نیز ایجاب می کند که از این امور استفاده نشود، خاطر نشان کرد: حتی رهبری معظم انقلب نیز در 21 اسفندماه سال گذشته فتوا به تحریم نرم افزارهایی دادند که مشابه داخلی دارد.

در ادامه تعدادی از حاضران به صورت کتبی و شفاهی سئوالات خود را مطر کردند که برخی از سئوالات و پاسخها به صورت خلاصه در ادامه می آید.

کهوند در پاسخ به این سئوال که آیا نرم افزار بیسفون خوب و مطلوب است؟ ظهار داشت: بیسفون یک نمونه ایرانی واتساپ آمریکایی است. تنها فرقش این است که از جهت امنیتی اشکلات آن کمتر شده است؛ اما از نظر فرهنگی همان اشکالاتی که بر واتساپ و وایبر مترتب است را دارد. مانند این است که شما چاقوی آلمانی را از دست بچه گرفته و چاقوی زنجانی به او بدهید.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا حضور در این گروه ها به منظور کم کردن صدمات و لطمات فرهنگی نمی تواند موثر باشد، پاسخ داد: اولا به همان دلیلی که پیامبر (ص) مسجد ضرار را خراب کرد، این شبکه ها نیز باید ممنوع شوند. چون از اساس به سمت هدفی پیش خواهد رفت که به ضرر است. ثانیا به فرض که سودی هم داشته باشد، آیا در نظر گرفتن این سود می تواند جبران لطمات بسیار زیاد آن را داشته باشد؟

وی با اشاره به این که هدف وسیله را توجیه نمی کند خاطر نشان کرد: بسیاری ز افراد با این توجیه که اگر بد بود، فلان حاج آقا یا فلان شخص دین دار از آن ستفاده نمی کرد، از این شبکه ها استفاده می کنند.

حجت الاسلام کهوند در پاسخ به این سئوال که چرا دولت در این زمینه کاری نمی کند، خاطر نشان کرد: متأسفانه بستن این شبکه ها، مطالبه مردمی نیست و بسیاری از مردم از این شبکه ها استفاده می کنند و لذا به آن رسیدگی نمی شود، مخصوصا اینکه دولت نیز دراین زمینه منفعت مالی دارد.

وی در پاسخ به این شبهه که مخابرات به خاطر این نرم افزارها ضرر کرده و دستش از سود پیامک ها، کوتاه شده است، خاطر نشان کرد: هرگز این طور نیست. چرا که در ایران اینترنت در اختیار مخابرات است و اینترنت با هزینه بسیار اندک را با قیمت چندین برابر به مشترکان واگذار می کنند و امروزه با رواج این نرم افزار ها و استفاده دائمی مردم از آن و ارسال صوت و ویدئوها، دولت به شدت در این زمینه منتفع شده است.

منبع :   http://tabyin.ir/node/45914

 


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در پنج شنبه 95/4/31 و ساعت 10:47 صبح | نظرات دیگران()

 

یه مطلبی رو سایت مدافعان حرم منتشر کرده که حس عجیب لبخند توام با بغض به انسان میده

 

مطلب با اندکی دخل و تصرف خدمتان عرضه میشود

--------------------------

 

نهال دختر چهارساله شهید مدافع حرم شهید «مهدی قاضی خانی» به رهبر انقلاب چه گفت؟


 

به گزارش ـ مدافعون ـ در حاشیه دیدار خانواده های شهدای مدافع حرم با رهبر، نهال دختر چهار ساله با بازیگوشی خارج از نوبت جلو می رود و با رهبر صحبت می‌کند.


خانم فاطمه باقری مادر نهال در صفحه اینستاگرامش این عکس را منتشر کرد و در رابطه با آن نوشت:


مادر نهال : «نهال! حاج آقا رو دیدی چی گفتی بهشون؟


نهال : لهبل ؟!


مادر نهال : آره!


نهال : لفتم  گفتم ثلاتو مامانت بلات دلست کلده؟!   گفت آله .  گفتم میدی به من ؟

 

گفت این مال منه. یکی دیگه برات میخرم !


گفتم پس ثوولتی بخلی ها !!!»



توضیحات بیشتر در مورد شهید قاضی خانی
http://www.ammariyon.ir/fa/news/39111/%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%87-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D9%87%D8%A7%D9%84-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1-%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF

 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در پنج شنبه 95/4/31 و ساعت 8:37 صبح | نظرات دیگران()

 

گفتم : گوشی و تبلت اپل و سونی و سامسونگ و اچ تی سی و آلکاتل از اسفند 94 بصورت قاچاق وارد کشور شده و هیچ مجوز مستقیم و غیر مستقیمی نداشته

 

گفت : یعنی اینها قاچاق هستند . یعنی اینها افراد عادی هستند یا ....................

 

گفتم : اینکه افراد عادی هستند یا دم دار خیلی مهم نیست مهم این است که من + شما + چند میلیون نفر دیگه از این برندهای قاچاق داریم استفاده می کنیم حاضر هم نیستیم ازشون بگذریم


فرافکنی هم حدی داره دوست عزیز


اگه این همه اشتیاق به این برندها نباشه قاچاق این کالاها محلی از اعراب نداره

 

گفت آخه اینها بهترین برندها هستندیعنی میگی برم مارک متفرقه بخرم ؟

 

گفتم به هر حال قاچاق هستند و همه کسانی که از کالا های قاچاق خریدند در کار قاچاقچیان کالا شریکند پس بیخود سر تکان ندهیم و نچ و نچ نکنیم

 

همانطور که مصرف کنندگان مواد از مواد لذت میبرند و در مورد دلالان خرد و بین المللی آن نچ نچ میکنند مصرف کنندگان برندهای قاچاق موبایل و تبلت هم از مصرف این کالا ها لذت میبرند و در مورد دلالان خرد و کلان آن نچ نچ میکنند

 

و  اتفاق بدتر اینکه این برند ها اکثرا متعلق به شرکت های چند ملیتی هستند که از سهامداران اصلی آنها یهودیان گرامی هستند یعنی با دست خودمان یهودیان گل و بلبل را ثروتمندتر میکنیم علاوه بر اینکه خزانه مالیاتی آمریکا را هم پر میکنیم چون اینها شرکتهای آمریکایی هستند که به آسیای شرقی اثاث کشی کرده اند و دیگر در خاک آمریکا تولید نمیکنند بلکه در مستعمرات آمریکا مثل کره جنوبی و تایوان و هنگ کنگ تولید میکنند برخی هم در خاک چین به علت دستمزد پایین کارگران چینی تولید میشود

 

گفت خوب مگه چیه ؟!

 

گفتم : خوب دیگه چه خبر ؟ روبراهی ؟ الان مرحله چند کلشی ؟

 


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در چهارشنبه 95/4/30 و ساعت 10:58 صبح | نظرات دیگران()

 

در روایتی قریب به این مضمون داریم که همه کارهای خیر در برابر امر به معروف و نهی از منکر مثل یک قطره در برابر یک دریاست

 شخصی پرسید حتی جهاد ؟

حضرت فرمودند حتی جهاد

 

رهبر معظم هم بارها فرمودند تذکر لسانی وظیفه همگانی است و برخورد فیزیکی وظیفه حکومت است .

 

و از آنجایی که به دلیل آزادی بیان و تحمل نظر مخالف عزیزان غرب زده تذکر لسانی غالبا به به برخورد فیزیکی می انجامد و آقای خاتمی از این قضیه کاملا خبردار بود دست و بال بسیجی های عاشق و بی مزد و مواجب را بست و انگ لباس شخصی و گروه فشار و شبه نظامی و خشونت طلب به بسیجیان زد و عالما و عامدا کار را به دست حقوق بگیران غیر عاشقی سپرد که عزم جدی در این زمینه ندارند و اعتقاد به تساهل و تسامح دارند (که البته از تاثیر شبکه های فارسی زبان و روزنامه های مروج دموکراسی ! بر نیروی انتظامی نباید غافل شد)و اعتقاد دارند به اینکه برخورد چه فایده دیگه متاهل ها هم چند تا دوست دختر بدحجاب دارند چه برسد به مجردان بدبخت !  که امکان ازدواج ندارند ! ( هجو بسیجی ها و منجی بودن آقای خاتمی را میتوانید در فیلم سینمایی" نان ،عشق ، موتور هزار" نوشته پیمان قاسم خانی هجو کننده ماهر غیرت و حیا ببینید همچنین در فیلم پوپک و مش ماشالله و قسمت های پایانی سریال برره و سریال ساختمان پزشکان و ....  )

 

چند روز پیش که چند هزار نفر از طرفداران عفت و حجاب در چهاباغ بالای اصفهان ( پاتوق خاله های اصفهان) راهپیمایی کردند (عکس هایش در رجانیوز موجود است) و شعار دادند و شعر خواندند متاسفانه دیدند دستگاههای مربوطه به ویژه پلیس امنیت اخلاقی گوش نمی کند ( مثلا میگفتند                 ای مرد غیرتت کو           حجاب همسرت کو                    که بر اساس روایتی در مورد مردان آخرالزمان است که بعضی مردهای آخرالزمان همسرانشان لباس نازک میپوشند هنگام خروج از منزل و این مردهای بی غیرت مخالفتی نمیکنند      )  


در تمام مدت راهپیمایی حداقل برای دلخوشی این خواهران چادری که نگران آلوده شدن فضای فعالیت اجتماعی برادر و همسر و پدر و فرزندانشان هستند حکومتی ها (پلیس ها)یک مورد هم به دختران و مادران و مادربزرگان کم حیا و  بی حجاب تذکر ندادند

 

اصلا معلوم هست پلیس امنیت اخلاقی برای چه حقوق می گیرند ؟ اصلا فلسفه تشکیل آن چیست ؟ اگر دختران و پسران در فساد فرو روند آیا به امنیت اخلاقی جامعه ارتباطی پیدا نمی کند ؟

 

چرا حداقل سالی یک روز هم که شده برای عوامفریبی هم که شده با متخلفان از قانون حجاب برخورد فیزیکی و قانون مند نمی کنند

 

حالا رفتار پلیس بر اساس اسلام را که آخوند مملکت قدغن کرده ولی رفتار بر اساس قانون را که هنوز قدغن نکرده چرا به قانون عمل نمیکنید ؟

 

بنده وقتی به معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان اصفهان رفتم و خواستم که علاوه بر برخورد با بدحجابان و مزاحمان نوامیس ( بخوانید شیفتگان بدحجابان ) طبق قانون ماهواره ها را جمع کنند تا رشه بی حیایی و بی غیرتی کم رمق شود با جواب محیر العقول شان روبرو شدم که گفتند :

 

ما باید هلیکوپتر بفرستیم و امواج بفرستیم تا محل دیش را کشف کنیم و این تجسس در زندگی مردم است !

 

که بنده عرض کردم اولا مردم توی تراس ها و پشت بام هایشان میگذارند و کاملا نمایان است  و نیاز به هلیکوپتر نیست و ثانیا تجسس را با فقهای شورای نگهبان مطرح کنید تا بالاخره یا آنها شما را قانع کنند یا شما آنها را 

این طور که نمیشود شما تفقه زیر لحافی کنید که .

بروید در جمع فقها استدلال متقن فقهی بیاورید و نظرشان را عوض کنید و الا اگر همه زیر مجموعه رییس جمهور بخواهند بعد از ابلاغ قانون شروع به استدلال (بهانه تراشی) کنند که قوانین روی زمین می ماند

کما اینکه در دو مقطع این اتفاق افتاد که در یک مقطع آن امام خمینی به قوه مجریه فرمودند : غلط میکنید قانون را قبول ندارید قانون شما را قبول ندارد

یکی هم چند ماه پیش رهبر معظم فرمودند :باید به مر قانون عمل شود (یعنی اینکه عمل نمی شود)

--------

از طرفی مسئولین فرهنگی فعلی که کشور اهل بیت را دچار ولنگاری فرهنگی کرده اند 

 

از طرفی خانواده ها هم که برای اینکه از قافله بی غیرت ها و بی حیا ها عقب نیوفتند دست از ماهواره بر نمیدارند

 

از طرف دیگر خود جوانان و نوجوانان دختر و پسر هم که به اقتضای سن شان تشنه مطالب جنسی هستند

 

و از طرف دیگر صاحبان شبکه های ماهواره ای که در ایران پر مخاطب هستند اقتضای سنی نوجوانان و جوانان را میدانند و دوست ندارند مخاطبشان را از دست بدهند ولو به قیمت به فساد کشیدن جوانان ( تکلیف مدیران ام الفسادی همچون رابرت مورداخ یهودی و مدیر جم تی وی هم که مشخص است)

 

نمی دانیم باید از کی بخواهیم که ایران را آنتالیای دوم نکنند چرا کسی به شعر و شعارهای ما گوش نمیکند

 

و جالب اینکه با اینکه خود دخترها و پسرها میگویند ما فرهنگ سازی شده ایم و شخصا رسیورمان را مدیریت میکنیم و فقط شبکه های خوبش را میبینیم

مشاهده میکنیم که بی حیا و بی غیرت شده اند من نمی دانم  اگر شبکه های بد ماهواره را میدیدند دیگر چه میشدند ؟

 

حرف یکی از آخوند های مملکت هم گفته بود ماهواره روی عقاید جوانان ما تاثیری نداشته بسیار جالب توجه است .

 

من عکس این آخوند محترم را در صفحه دسکتاپ گوشی چند تا از دختر ها و پسرهای بی بند بار دیده ام حالا یه آخوند در در قلب اینها چکار میکنه الله اعلم .

 


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در چهارشنبه 95/4/30 و ساعت 9:52 صبح | نظرات دیگران()

 

یه روز رفته بودم توی باغ میوه و به صاحب باغ ( موسوم به کشاورز بدبخت )گفتم می دونستی مواد شیمیایی که میریزی پای درخت میوه سرطان زاست

و شما شرعا ضامن کم شدن عمر این ها از میوه هات میخورن و حتی مرگ و میر این بیچاره ها هستی ؟

 

گفت آره

 

گفتم خوب چرا میریزی ؟

 

گفت چون همه میریزن

 

گفتم اگه همه افتادن توی چاه شما هم میافتی ؟

 

گفت آره. میگی چیکار کنم ؟

 

گفتم هر کاری 30 سال پیش میکردی کود مرغی، گاوی، گوسفندی، یا کرمی

 

گفت کود انسانی از پیت کش ها میخریدم و میریختم پای درخت ها الان یه پیت کش نشونم بده

 

گفتم اون هم خیلی جالب نبوده  الان چرا کود حیوانی نمیریزی ؟

 

گفت چون شیمیایی زودتر رشد میکنه و کمتر آفت میگیره و علف هرز کمتری داره

 

گفتم ضمنا سرطان زا و گرون هم هست اگه به مردم رحم نمیکنی حداقل به خودت و زن و بچه ت رحم کن و به چند تا درخت ها که خودتون مصرف میکنین شیمیایی نده

 

گفت همه رفتنی اند دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره

 

گفتم سوخت و سوز هم داره شانست بگه آیات در مورد قیامت شوخی باشه و الا چنان سوخت و سوزی داره که از تولدت پشیمون میشی

 

گفت هلو بزن درسته مزه نداره ولی خیلی خوشگله مگه نه ؟

 

گفتم ، ولی نه دیگه این دفعه هیچی نگفتم و ترجیح دادم فقط نگاش کنم و از بودن توی باغ هلو لذت ببرم با چاشنی یک لبخند ملیح !

 


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در چهارشنبه 95/4/30 و ساعت 8:55 صبح | نظرات دیگران()

 

بزرگترین ابر پیمانکار کشور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که قبلا بصورت غیر قانونی و تحریم های یکجانبه ی ظالمانه آمریکایی علیه این سازمان فعال از انجام تراکنش های کلان بانکی محروم بود

و الان به لطف آقای عراقچی و دوستانشون بصورت قانونی از تراکنش های کلان بانکی محروم شده و باید دزدکی از طرق غیر رسمی تراکنش داشته باشه آخه به چه جرمی ؟

لذا با این شاهکار آقای عراقچی و دوستانشون رکود کشور مضاعف خواهد شد چون بستن دست سپاه همانا و کندی یا تعطیلی پروژه ها هم همانا

 

وجدانا راضی به این همه تدبیر هم نبودیم همون تدبیر های قبلی کافی بود

 

من موندم زمان رضا شصت تیر بیشتر عقب نگه داشته شدیم یا زمان دولت فعلی ؟

 

کاش زودتر این دولت میومد سر کار بقیه تدابیر را هم انجام می داد

 

آقای روحانی اگه میخواید باز هم با موشک های شهید طهرانی مقدم عکس بندازید لطفا از این تدابیر به خرج ندید حداقل به فکر پز بین المللی خود باشید

 

این طور که معلومه برجام 2 و 3 هم بی سروصدا شروع شده و گشایش ها همچنان ادامه دارد و متاسفانه دقیقا بر خلاف دستور رهبر معظم انقلاب !

 

لذا همانطور که قلب اراک را خالصا و مخلصا للکدخدا و و جهت شادی قلب نازنین کدخدا در آوردیم قلب موشکی و قلب مقاومت اسلامی را هم در خواهیم آورد

فقط حیف که کدخدا برخلاف خدا سریع الرضا نیست و اتفاقا بطیل الرضا است  و دیر از رعیت جهانی اش راضی می شود

 

لن ترضی عنک الیهود حتی تتبع ملتهم


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در دوشنبه 95/4/28 و ساعت 11:20 صبح | نظرات دیگران()
   1   2      >
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 2
مجموع بازدیدها: 377984
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه