سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

فریاد ما مرگ بر آمریکا

از آسمان هر لحظه ای، آید ندای إرجعی
شد لیلة القدر حسین
سرنیزه ها شب تا سحر، آماده ی قرآن به سر
فردا سفر کامل می شود، قالوا بلی نازل میشود
هر سوره ای بسمل میشود
یا سیدی یا مولا حسین

این خیل شمشیر و سنان، این حلقه ی تیر و کمان
شد قابَ قوسین حسین
هنگامه وصل خداست، معراج ما بر نیزه هاست
یا رب من و این چشم ترم، فردا تو و خون حنجرم
بی سر به سویت سجده برم
یا سیدی یا مولا حسین

ای ذکر بیداران حسین، سردار سرداران حسین
یا لیتنا کنا معک
هیهاتَ منّا الذله ات، غوغا کند در جان ما
میراث ما از این رجز، فریاد مرگ بر آمریکا
نیرنگ و کینه است در خونشان، هرگز ندارد عالم نشان
جز نقض پیمان زین کافران
فریاد ما مرگ بر آمریکا

ای حسرت جان و تنم، تنها دلیل بودنم
آه ای شهادت العجل
چشم من و امر ولی، جان من و سید علی
ای مقتدایم چشمان تو، مؤمن شدم بر ایمان تو
در دست مهدی دستان تو
جانم فدای سید علی

شاعر: محمد مهدی سیار و میلاد عرفان پور


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در یکشنبه 96/8/7 و ساعت 9:2 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 10
مجموع بازدیدها: 378092
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه