سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: سه شنبه 102 اسفند 29

 

 

اعتراض بحق مردم عزادار رحلت حضرت امام در 14 خرداد امسال به سخنرانی کسی که خود را از وابستگان و علاقه مندان به امام میداند هم خوب بود هم بد .

چرا خوب ؟

زیرا نشان دهنده اینست که مردم مرجع ضمیر بیانات روشنگرانه یک سال گذشته مقام معظم رهبری را به خوبی دریافته اند و دیگر میتوان گفت عده زیادی از این عزاداران حضرت امام منظور آقا از خواصی که امتحانشان را در فتنه با عدم موفقیت پشت سر گذاشته اند و با حرف حق خود پازل دشمن را کامل کرده اند را دریافته اند تا بدان جا که از شدت هیجان فریاد مرگ بر منافق سربرمی آورند . ( البته مصداق اتم این فرمایشات حضرات دیگری هستند که آقا سعی دارند به هر زحمتی که شده آنها را به آغوش انقلاب برگردانند اسم شان را نمیبرم چون آقا اسمی از کسی نبردند)

اما چرا بد ؟

زیرا همیشه ساده ترین راه و سریع ترین و زودبازده ترین راه ، بهترین راه نیست .

این شعاردادن بر علیه یک سخنران حین سخنرانی از همین قبیل است .

زیرا اگر در جامعه باب شد که در بین سخنرانی افراد خوب یا بد خواه حرف درست بزنند یا غلط هوچی گری و سروصدا راه انداخت و مانع ایراد سخنرانی شد . 2 اتفاق می افتد :

1-     در آینده ای نه چندان دور میان فرمایشات مقام معظم رهبری و امثال ایشان هوچی گری به راه می افد و مانع از ارائه سخنرانی ایشان میشوند. و اگر اعتراض کردید میگویند این رویه ای ایست که شما به ما یاد داده اید سخنرانی سید حسن خمینی را که یادتان هست . پس حق اعتراض ندارید .

 

2-     آنها باید آب را گلالود کنند تا نهایتا بتوانند چهار آدم کم عقل و بی تدبیر را فریب دهند و به جناح خود بکشانند . ما که از گل آلود شدن آب سودی نمیبریم که هیچ . ضرر هم میکنیم . لذا ما باید اگر هم آنها خواستند فضا را متشنج کنند جلویشان را بگیریم نه این که خود ما فضا را متشنج کنیم . لذا باید فضا آرام باشد هم برای گفتمان اسلام ناب محمدی و هم برای اسلام آمریکایی هم برای سایر ورژن های اسلام که به برکت هرمنوتیک در قلب شیطانی برخی انسانها در آینده متولد خواهند شد .

من که بشخصه معتقدم تشنج به دوام کف های روی آب یعنی اباطیل کمک میکند. و ظهور تامه ی بقیة اللهی را به تاخیر می اندازد زیرا تا کاملا باطل بودن برنامه های شیطان مشخص نشود ظهوری اتفاق نخواهد افتاد و ظهور بعد از ته کشیدن ایسم ها و معلوم شدن ناکارآمدی تفکر منقطع از وحی صورت میپذیرد .

 

3-      اگر قرار بود به همین راحتی و با 4 تا شعار احساسی (هر چند در این مورد خاص مبتنی بر عقل است ) کار حل شود و شرایط غبار آلود فتنه گون و سختی تشخیص حق و باطل به شرایط آرام که همه چیز سر جای خودش است و هر آدم کم بصیرتی هم بتواند حق و باطل را تشخیص دهد که خوب حضرت آقا اینقدر بابت بصیرت زایی و ایجاد شاخص های جدید و کارآمد وقت و حوصله نمیگذاشتند و اینقدر خون دل نمیخوردند و ندای این عمار سر نمیدادند . بلکه راحت به کناری مینشستند و به امور دیگر مردم رسیدگی میکردند و دستور میدادن همه طرفدارانشان شعارهای رسواکننده سر دهند . تا هم جگر عاشقان انقلاب خنک شود و هم همه چیز به خوبی و خوشی تمام شود . فکر میکنین آقا کم سینه چاک شعار دهنده دارند ؟ نخیر تا دلتان بخواهد این افراد وجود دارند .

قطعا این راهی نبوده که آقا دنبال کرده اند .

بمیرم واسه آقا این بزرگوار خیلی مظلومند . وقتی ندای این عمار سردادند حدس میزنید چند نفر آمدند بیست میلیون ؟ ده میلیون ؟ نخیر یک میلیون هم نیامدند چون گره گشایی ذهنی که کار عمار گونه است کار هر کسی نیست . باید اولا در فکر خودش اعوجاج نداشته باشد و ثانیا قاطی بازی در نیاورد و تحمل شنیدن حرف مخالف را داشته باشد و ثالثا با حوصله بنشیند یکی یکی گره های ذهنی طرف را باز کند .

با این ویژگی هایی که عرض شد شما چند نفر سراغ دارید ؟

خوب وقتی تعدادی که باید از راه دورتر و سخت تر و دیربازده تر ولی تاثیرگذارتر بروند انگشت شمار شد و از طرف دیگر تعداد کسانی که قواعد شرکت در جنگ نرم را بلد نیستند ولی با این حال واقعا نسبت به انقلاب و خون شهدا و حضرت امام احساس عشق و مسئولیت میکنند میلیون ها نفر است خوب نتیجه همین میشود که روز سالگرد امام در حرم امام در مقابل نوه امام آن هم حین سخنرانی دیدیم .

در جنگ نرم روش روش اقناع ذهن و نفوذ در در دل است و متاسفانه راهی را که برخی از عزاداران در پیش گرفتند نه باعث اقناع ذهنی شد و نه نفوذ در قلب بلکه یک موضعگیری بحق و صحیحی بود که همانند سیلابی سد برهان و استدلال را شکست و بسیار مواج و هیجانی در قالب شعار بر مرقد مطهر حضرت امام رحمة الله علیه نشست .

شعاردهندگان عزیز تمام عواقبش را شرعا و عرفا باید بپذیرند و متاسفانه تمام رشته های آقا و افسران جنگ نرم ایشان را پنبه کردند .

در یک کلام به خودی گل زدید .   

 

این مربوط میشد به عوام و اما کسانی که از خواص هستند ولی در مشایعت قدم به قدم آقا بعضی جاها کم آورده اند البته شاید به خاطر افق بالای پرواز آقا باشد نه عملکرد ضعیف آقایان .

 

1-     انتقاد شدید برخی از بزرگان از حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی و آوردن اسم ایشان و سرزنش ایشان بابت مهدی هاشمی که چند روز بعد هم آقا این بزرگواران را نصیحت فرمودند و فرمودند نباید این وضعیت را بوجود می آوردید .

2-     محاکمه یک فرد بخاطر زندگی تجملاتی اش قبل از محاکمه در دادگاه که آقا فرمودند این کار صحیحی نیست .

             

            

            اگر بخواهیم مصداق اتم و امروزی تقوا را ببینیم و لمس کنیم باید به این رفتارهای حضرت آقا      مراجعه کرد که بازی به ظاهر برده را بازنگری میکنند و از پوان های تیم خودی کسر و پوان های تیم حریف اضافه میکنند .

 

 

خدایا توان شکر این موهبت و هدیه آسمانی ات مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را به ما عنایت بفرما .      
 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در یکشنبه 89/3/16 و ساعت 3:56 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 41
بازدید دیروز: 2
مجموع بازدیدها: 377994
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه