سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

محضر حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف پر پر شدن جوانان کانون رهپویان وصال شیراز را تسلیت عرض می کنم و عرض می کنم آقا مگر نفرمودید ما دوستانمان را فراموش نمی کنیم ؟ آقا جان اینها فکر میکنن ما صاحب نداریم واسه همینه که هر ظلمی را بر دوستانتان روا میدارند . آقا جان خودتون دیگه از خدا بخواهید که در ظهور تعجیل شود ما که روسیاهیم آقا جون .

.......................................................................................................................................

در بخش خبری 14 آمده بود که یک انفجار در حسینیه سید الشهدای شیراز رخ داده است اما واقعیت امر این است که این حادثه یک بمب گذاری بوده . در وهله اول به عزیزان کانون رهپویان وصال شیراز تسلیت عرض میکنیم اما واقع امر این است که کانون موفق شده کارنامه قبولی دریافت کند چون اینقدر موی دماغ بهایی ها و فرقه ها و نحله های فکری دیگر شده است که آنها را وادار به بمب گذاری کرده است و صد البته این جای تبریک دارد .

خوش به حالتان ، فرمانده لشگر محمد رسول الله هم همیشه آرزویش بود که بواسطه بدترین انسانها کشته شود و برای تحقق این آرزو هم نهایت تلاشش را کرد و بالاخره هم به آرزویش رسید و توسط صهیونیست ها به به مقام رفیع شهادت نائل شد . خوش به حالتان چه زیبا راه شهدا را ادامه دادید .

اما مطمئن باشید خون مظلوم هرگز پایمال نخواهد شد و همان کسی که در دعای ندبه از شوق دیدارش ناله غم سر میدادید خونخواه شما خواهد بود . ان شاء الله

این هم شرح ماجرا از یکی از شاهدان عینی : 

                                           http://nasl3vomi.blogfa.com/post-18.aspx

 زبان حال این واقعه این است که هر کسی از زعم شد خود یار من . هر خبرگزاری به فراخور سلیقه خودش سعی کرد این واقعه را گزارش کند و در گشت گذاری که داشتم کمتر خبرگزاری ای بود که اخلاق رسانه ای را رعایت کرده باشد به عنوان مثال خبرگزاری فارس در خبر اولیه خود نوشت : «  به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، این انفجار بعداز نماز مغرب و عشا در قسمت مردانه حسینیه شهداء شیراز مربوط به هیئت ره‌پویان وصال و هنگام سخنرانی حجت‌الاسلام انجبوی‌نژاد دبیر ستاد نماز جمعه استان فارس رخ داد. »
    

هر چند که در خبر تکمیلی اش آن را اصلاح کرد و نوشت : «بیشتر شرکت‌کنندگان در این نشست هفتگی را جوانان دختر و پسر تشکیل می‌دادند که معمولاً حجت‌الاسلام انجوی‌نژاد دبیر ستاد نماز جمعه استان فارس در آن سخنرانی می‌کند. »

بهتر بود خبرگزاری ها تا قبل از اطمینان از گزارش موثق از خبرنگارانشان هیچ گونه اخباری را منتشر نمی کردند و اینگونه مخاطبانشان را نسبت به خود بی اعتماد نمیکردند ولی امان از مسابقه ارائه خبر داغ !

             

شنیدن کی بود مانند دیدن ؟ 

فیلم حادثه بمب گذاری :      http://www.rahpouyan.com/shohada/f2.asp

                                    http://www.rahpouyan.com/shohada/f1.asp

      مطالب مرتبط:

                                          http://haniff.parsiblog.com/473206.htm

                                   http://simorgh01.parsiblog.com/473772.htm   

 


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در یکشنبه 87/1/25 و ساعت 7:56 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 378155
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه