سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

حضرت آیت الله خامنه ای  در دیدار جمع زیادی از قشرهای مختلف مردم آذربایجان شرقی، با اشاره به در پیش بودن هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ‌آن را یکی از عرصه های نمایش حضور ملت در صحنه دانستند و افزودند: من در انتخابات مختلف، همواره بر حضور گسترده و پرشور مردم تأکید دارم زیرا حضور پای صندوق های رأی خلاف خواست و نظر دشمن است.
ایشان با اشاره به تلاش همه جانبه دشمن برای منصرف کردن ملت ایران به ویژه جوانان از ادامه مسیر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: حضور گسترده مردم در انتخابات و رونق بخشیدن به صندوق های رأی ، مجاهدت به شمار می رود که نزد خداوند متعال نیز اجر دارد.
رهبر انقلاب اسلامی انتخاب نمایندگان اصلح را یکی دیگر از مسائل مهم انتخابات دانستند و افزودند: مهم ترین شاخص برای انتخاب افراد این است که باید مسئولان و منتخبان روز به روز شعارهای انقلاب اسلامی را زنده تر کنند و این مسئله ربطی به جناح بندی ها و اسم ها ندارد.
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه راه حل مشکلات کشور و رسیدن به آرمان ها، عمل به شعارهای انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کردند: کسانی باید در مراکز تصمیم گیری حضور یابند که معتقد به اسلام، شعارهای انقلاب اسلامی، و توانایی های ملی باشند.
ایشان با یادآوری لزوم حفظ هوشیاری افزودند: همچنین باید مراقب افراد دورو و دورنگ و کسانی که ظاهر و باطن آنان یکی نیست، بود.

 

منبع :  http://www.1224.ir/3047/index.php?Page=definition&UID=8691

 

 


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در چهارشنبه 86/12/22 و ساعت 3:28 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 43
بازدید دیروز: 41
مجموع بازدیدها: 379199
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه