سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

بی عینک : وهابی ها ، سلفی ها و تکفیری ها که همگی ساخته و پرداخته سازمان جاسوسی انگلیس هستند امروزه بزرگترین مانع برای بوجود آمدن انسجام اسلامی هستند . بد نیست که کمی با آنها آشنا شویم . این معرفی اجمالی از سوی یک مستبصر سنی است که با شناخت عمیق از فرق شیعه و سنی چند سالی است که به مذهب شیعه گراییده است . نام او دکتر عصام العماد است . 

اصلا ارزش گفتن ندارد اما شاید بد نباشد بدانید که بنده فیلمنامه ای به نام کوکاکولا درباره فعالیتهای تروریستی این گروهها در عراق و پیوندشان با اشغالگران عراق نوشته ام که ان شاء الله به لطف خدا دیر یا زود ساخته خواهد شد . البته گوش شیطون کر .  

.....................................................................

مرکز خبر حوزه :

دکتر عصام العماد :    وهابی ها می خواهند تشیع را منحصر در ایران کنند

نشست علمی جایگاه و ضرورت بحث امامت در مواجهه با شبهات روز، در مدرسه علمیه باقرالعلوم قم برگزار شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، دکتر عصام العماد در این نشست با تأکید بر تبلیغ موضوع امامت به عنوان محور اساسی مکتب تشییع، گفت: اگر تمام اصول دین را معرفی و تبلیغ کنیم اما اشاره‌ای به امامت نداشته باشیم، هیچ بخشی از اصول و فروع دین را عملی نکرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: اگر امامت به انحراف کشیده شود تمام مسایل دینی به انحراف کشیده خواهد شد.

این مستبصر با اشاره به تلاش فکری محصولات فرهنگی دنیای معاصر در تخریب موضوع امامت و مهدویت گفت: پایگاه‌های اینترنتی متعددی از سوی سعودی‌ها و وهابی‌ها در این زمینه فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به تقابل وهابی‌ها با کتاب‌هایی که توسط علمای شیعه در مورد فضایل اهل‌بیت(ع) نوشته شده است، اظهار داشت: هر محققی درباره شخصیت حضرت علی(ع)، کتاب بنویسد در صورت امکان توسط وهابی‌های تندرو کشته می‌شود.

عصام العماد با بیان اینکه بسیاری از علمای اهل سنت به فضایل اهل‌بیت(ع) تصریح کرده‌‌اند، گفت: حمایت از آثاری که به صورت جامع و ناب درباره اهل بیت(ع) نوشته شده است، ضروری است.

وی به راهبرد وهابی‌‌ها در مقابله با مکتب اهل‌بیت(ع) اشاره و تصریح کرد: آنها می‌‌خواهند تشیع را منحصر به ایران کنند و آنرا از سایر ممالک و کشورهای اسلامی بزدایند و این مکتب را به عنوان یک فرقه ضاله معرفی کنند اما موفق نخواهند شد.

این محقق پژوهشگر، زیر سئوال بردن عدالت امام علی(ع) را از دیگر توطئه‌های وهابی‌ها در تضعیف مکتب اهل‌بیت(ع) برشمرد و بیان داشت: آنها طلاب و دانشجویان خود را موظف کرده‌اند که پایان نامه‌هایشان را در این زمینه تهیه و تدوین کنند.

وی با اشاره به کثرت شبهات مطرح شده از سوی وهابی‌ها علیه شیعه گفت: این شبهات علمی نیست و منشأ آن دشمنی و کینه توزی با ائمه است.

عصام العماد به گرایش قابل توجه اندیشمندان و جوانان دنیا به اندیشه ناب اسلامی گفت: محققان براساس دلایل متقن به مکتب شیعه روی می‌آورند.

انتهای پیام

 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در یکشنبه 86/12/19 و ساعت 7:22 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 62
بازدید دیروز: 41
مجموع بازدیدها: 379218
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه