سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 17

خبرگزاری فارس   14:15 - 13/12/86

    : صدها تن از یهودیان ساکن تل‌آویو در اعتراض به محاصره نوار غزه و جنایات رژیم صهیونیستی در این منطقه، در مقابل وزارت امنیت این رژیم تجمع کرده و شعارهای ضد آمریکا و ضد صهیونیستی سر دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری صهیونیستی پانوراما، تظاهرکنندگان که به دعوت حزب مارکسیست، جبهه دموکراتیک و برخی گروه‌ها و احزاب چپ‌گرا دست به این تجمع اعتراض‌آمیز زده بودند، با برافراشتن پرچم فلسطین و بیرق‌های سرخ‌رنگ، شعارهای ضد جنگ سر دادند.

                                                             

بنا بر این گزارش، تظاهرکنندگان پلاکاردهایی برافراشتند که روی آنها نوشته شده بود: «بوش و اولمرت بر سر سیاست جنگ و محاصره با یکدیگر توافق کرده‌اند»، «بوش و اولمرت در دادگاه لاهه یکدیگر را ملاقات می‌کنند»، «ما یهودیان با اعراب دشمنی نداریم»، «قضیه جز با تشکیل دولت و به رسمیت شناختن هویت حل نخواهد شد» و «جنایات و محاصره محکوم است».
دبیرکل حزب مارکسیست، عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک، اعضای فراکسیون صلح و بسیاری از نویسندگان و تحلیل‌گران سیاسی نیز در این تظاهرات اعتراض‌آمیز حضور داشتند.

"داف هنین" عضو جبهه دموکراتیک در سخنانی در جمع تظاهرکنندگان تأکید کرد: «کابینه اولمرت از جنگ دوم لبنان درس نگرفته و سیاست خطرناکی را در پیش گرفته است

وی گفت: «اسرائیلی‌ها باید پیش از آنکه جنگ آینده رخ بدهد جلوی وقوع آن را بگیرند
کاتیب نافاع، از نویسندگان اسرائیلی نیز بر ضرورت تداوم مبارزه مشترک یهودیان و اعراب با رژیم صهیونیستی تأکید و حمایت خود را از مبارزه با "اشغالگران" در هر نقطه از جهان اعلام کرد.

تظاهرکنندگان در پایان این تجمع متعهد شدند که در هر گونه فعالیتی که در راستای مقابله با حمله به نوار غزه انجام می‌شود حضور یابند.

انتهای نقل قول/.        منبع :          http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8612130342

  ..........................................................................................

یه زمانی بود موبایل داشتن کلاس داشت چون هیشکی نداشت اما امروز دیگه بچه بازی شده و دیگه هر ننه قمری یه گوشی دستشه  و موبایل داشتن شده عین بی کلاسی .

شعار مرگ بر اسراییل هم قصه اش همینطوره . یه زمانی بود که هیشکی تو دنیا جرات نداشت این شعارو بده و فقط ایرانی های از جان گذشته جیگرشو داشتن که بگن اما امروز اینقدر اسراییل خاک بر سر ( بخوانید بدبخت )شده که دیگه تو خود اسراییل هم این شعارو میدن . دیگه این شعار بی کلاس شد ، دیگه نمیتونه عمق سلحشوری و خط شکنی ایرانی ها رو نشون بده  . نظرتون در مورد یه شعار جدید چیه ؟ البته زیاد جدی نگیرید .


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در دوشنبه 86/12/13 و ساعت 4:17 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 72
مجموع بازدیدها: 379527
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه