سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 16

یادداشت زیبایی به نام بیت الغزل انسانیت از حضرت آیت الله جوادی آملی پیرامون آشنایی با وجوه و ابعاد انسان کامل ( امام حسین علیه السلام ) و چهارچوب های بهره گیری و ایجاد ارتباط با انسان کامل در   سایت موعود منتشر شده است .

 از آنجایی که مطلب دست اول و بدیع است شاید بد نباشد روی آن وقت بگذارید البته اگر با نحوه بیان ایشان آشنا نباشید شاید کمی به اصطلاح آب بکشد و خسته کننده بنظر بیاید اما واقعا ارزشش را دارد که ذهنتان را درگیر آن کنید . هرچند که مدرنیته ما را بی حوصله کرده و ذائقه ما را هدایت کرده  به سمت  fast food .fast travel .و فیلم کوتاه و داستان مینی مال و خلاصه هرچیزی که ما را سریعتر به مقصد برساند و ما را از ژرف نگری که شرط اولیه نگاه توحیدی به جهان است بدور داشته و حتی متنفر کرده اما با اینحال باید از جایی شروع کرد چون دین مباحث استخوان دار و اصولی را در دل خود دارد و اگر کسی خواست آن را بشناسد ناچار است که خودش هم اساسی فکر کند و امروز اگر کسی خواست اساسی فکر کند بهترین استاد در این زمینه امثال آیت الله جوادی آملی هستند که سالها با فراغت بال در بحر پر از مروارید دین غور و غوص کرده اند . 

با همه این تفاصیل اگر باز هم فکر میکنید این مطلب برای شروع سنگین است میتوانید از کتابهای آسانتر ایشان شروع کنید کتابهایی مثل « پرسشها و پاسخها در محضر حضرت آیت الله جوادی آملی »  .

و توضیح در مورد مقاله فوق الذکر اینکه میتوانید از پاراگراف سوم آن و از عبارت  

 * .....برای تبیین برخی از اصول اسلامی که از سنت و سیرت اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، مخصوصاً سالار شهیدان استنباط می شود، به تذکّر چند مطلب بسنده می‌کنیم.
در سایه‌ی بهشت  .......    *


  شروع به خواندن کنید چون ماقبل آن بسیار دیر فهم است و در حکم مقدمه است .

آدرس مقاله :          http://mouood.org/content/view/6160/3

                                                                                                                          یا حق

 


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در جمعه 86/11/5 و ساعت 12:33 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 59
مجموع بازدیدها: 379468
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه