سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 16

امروزه یکی از اصلی ترین پرچمداران نهضت حسینی در جهان سید حسن نصر الله است .

شاید برای خیلی ها سوال باشد که او دست پرورده کیست . تا به امروز یکی از اساتیدش مشخص شده بود و او کسی نبود جز مقام معظم رهبری که سید حسن نصر الله ایشان را بعنوان مرد اول جهان اسلام معرفی کرد . .و امروز استاد دیگر او مشخص شد بله امام موسی صدر .

 به گزارش خبرگزاری فارس 1386/10/30 به نقل از شبکه خبری "المنار" لبنان، نصرالله که در جمع میلیونی عزاداران حسینی در بیروت سخن می‌گفت، بار دیگر از تمامی مقامات و سازمان‌های اسلامی و عربی خواست به منظور حل مسأله امام موسی صدر، در کنار مردم لبنان قرار گیرند.
وی که سخنانش با تشویق‌های مکرر حضار روبرو شد، مطالبه موضوع امام صدر را "یک مطالبه بر حق" نامید و تصریح کرد: «از سران کشورهای عربی، اتحادیه عرب، سازمان کنفرانس اسلامی و از همه وجدان‌های زنده این امت می‌خواهم تا در این مسأله حق، در کنار ما قرار گیرند و همه تلاش‌های خود را مبذول بدارند تا این امام بزرگ را به صحنه جهاد و فعالیت خود باز گردانند
دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: «اکنون که موضوع اسرا مطرح است، وظیفه خود می‌دانم که از مسأله امام موسی صدر یاد کنم که مؤسس، رهبر و امام مقاومت اسلامی لبنان است
وی با اشاره ضمنی به ربوده‌شدن امام موسی صدر و دو همراه وی در کشور لیبی افزود: در این روز [عاشورا] که روز پیروزی مظلوم و روز پیروزی اسیر است، مجدداً از همگان استمداد می‌کنم که به حل این پرونده کمک کنند.
امام موسی صدر، رهبر ایرانی شیعیان لبنان و دو همراه وی، در نهم شهریورماه سال 1357 هجری شمسی، در جریان سفر رسمی به کشور لیبی ربوده شدند که گزارش‌های اطلاعاتی بین‌المللی از زنده‌بودن وی در زندان‌های این کشور حکایت دارد.

http://www.imamsadr.ir/news/news.php?id=4209

 

حال شاید بد نباشد از زاویه دید امام موسی صدر حفظه الله به کربلا نگاه کنیم ، مسلما او نکات کاربردی تر و امروزی تری را از دائرة المعارف کربلا استخراج نموده است .

برای خواندن متن این سخنرانی میتوانید به آدرس زیر مراجعه فرمایید .

 

  http://www.imamsadr.ir/news/news.php?id=4214

 


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در دوشنبه 86/11/1 و ساعت 8:21 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 59
مجموع بازدیدها: 379480
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه