سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 13

بسم الله الرحمن الرحیم

از بین این همه مداح در سطح کشور فعلا فقط حاج منصور ارضی ( یا به قول آیت الله بهجت حاج منصور عرشی) توانسته است به عنوان مداح واقعی شناخته شود چون ظاهرا بشدت موی دماغ این عزیزان غیر خودی شده و کسی را که غیر خودی ناب می گوید بد است دیگر باید مطمئن شد که خوب است و با لعکس مثلا اگر از مداحی تعریف کرد و گفت یک مداح اورجینال است و کارش حرف ندارد ، باید قدری ( ولو موقت ) به کار آن مداح مشکوک شد زیرا احتمال دارد مصداق یکی از پروتکل های صهیونیسم باشد . همانطور که میدانید در یکی از پروتکل های لو رفته یهود آمده که از سخنرانان ( بخوانید صاحبان تریبون) سودجو برای القای افکار خود ( منظور همان طرح استعمار جهانی است )در کشورها بهره میگیریم .

حالا با این اوصاف بازم میگی چه ربطی داره ؟ واقعا که آی کیویی

توضیح اینکه در جریان هاله اسفندیاری روشن شد که جناب عطریانفر از ژورنالیست هایی است که رابطه اش با موسسات ایجاد انقلاب مخملی در آمریکا از جمله وودرو ویلسون زیاد هم بد نیست و گهگاهی جهت همفکری با عزیزان سیاستمدار آمریکایی به آمریکا سفر میکند . از توضیح واضحات عذر می خواهم . 

همه اینا یه طرف از طرف دیگه دشمن دشمن ما دوست ماست در نتیجه ....

دیگه حداقل نتیجه شو خودت بگو ببینم تا چه حد پیشرفت داشته ای !

واما مطلبی به نقل از شریف نیوز از نشریه وزین ! شهروند امروز که خود شاهدی است بر تبعیض در اعمال قانون مطبوعات . من نمی دونم اگه مثلا دیگه چی بنویسه تعطیل میشه ؟!!!

...............................................................................................      

دوشنبه، 10 دی 1386 - 09:48

شریف نیوز :

بی شرمی نشریه «شهروند امروز» و به سخره گرفتن فرهنگ «انتظار»

بی شرمی نشریه «شهروند امروز» و به سخره گرفتن فرهنگ «انتظار»

شریف نیوز ـ نشریه «شهروند امروز» متعلق به محمد عطریانفر(عضو حزب کارگزاران و سازمان مجاهدین انقلاب)، در تازه ترین شماره خود (?دی) در مطلبی تحت عنوان «اینجا هیات نیست مدینه فاضله است»، به طرز بی شرمانه ای یکی از اصول مسلم فرهنگ تشیع یعنی «انتظار» را به سخره گرفت.

 در بخشی از این مطلب آمده است: «...جایی در خاکریزهای جبهه‌ها‌ی جنگ و تصورات صدر اسلام با آمیزه ای از عاطفه غلیانی ظهور منجی بود و علامتش به انحطاط رفتن مردمان بالا شهر تهران و کل دنیای شرق و غرب. یک دهه پیش از ریاست جمهوری احمدی نژاد، حاج منصور ارضی این علاقه وافر به ظهور که در کلام رئیس جمهور امروز ضرب المثل شده را به صراحت بیشتر و پرده پوشی کمتر می‏گفت.»

 در بخشی از این مطلب با اشاره به ریزش و جذب در یکی از هیات‌ها‌ی تهران، گفته شده است: «جذب هم بود؛ عقده‌ها‌ی فروخفته نوجوانان تراکم اعتراضاتی که از شکاف غنی و فقیر برمی خاست و جوانان نورسته ای که نوستالژی دوران ندیده جنگ را داشتند نمی‏گذاشت تا هیات خالی بماند.»

 شهروند امروز می‏گوید: {در این هیات‌ها‌} می‏شد چهره‌ها‌ی جوان و میانسالانی را دید که بیشترین آنها از طبقه فرودست جامعه برخواسته بودند و حال و روز و معاش و ساده پوشی و تنگناهای اقتصادیشان همه در ضجه‌ها‌ و گریه‌ها‌ی حاج منصور تبلور می‏یافت.»

 این مطالب در طلیعه آغاز انتخابات مجلس هشتم عملکرد نشریاتی را یادآور شد که در دوران دولت گذشته تا توانستند به اسم آزادی به مقدسات تاختند و امروز نیز به نظر می‏رسد نشریه طیف مشترک حزب کارگزاران سازندگی و سازمان مجاهدین انقلاب، به هوای آن دوران اینگونه گستاخانه از هیات و اهالی آن و فرهنگ انتظار سخن می‏گوید.

                    http://www.sharifnews.com/?23658

                                                                                                              یا حق


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در جمعه 86/10/28 و ساعت 10:31 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 379293
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه