سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 13

به نام پرورش دهنده حسین علیه السلام

آیا شنیده اید که امام حسین کشتی نجات هستند ؟ در هر چیزی که دوست داری با عینک شک به آن نگاه کن اما هرگز این مطلب را زیر سوال نبر ، هر کسی که میخواهی باش ، با هر سطح سواد و منزلت اجتماعی و فرهنگی . چون اگر این روزنه را هم از ما بگیری دیگر هیچ نقطه امیدی به راهیابی به قرب الهی و  " جنتی " ( اشاره به آیه مبارکه سوره فجر ) باقی نمی ماند . چون آنجا فقط حسین را راه می دهند و حسینی ها را ( از بزرگوارانی همچون پیامبر اعظم علیه و علی آله الاف التحیة و الثنا که فرمودند " انا من حسین " گرفته تا محبین سطح پایین تر ) .

ای کسی که می گویی چون در کتاب خدا آمده که "خدا فقط و فقط از متقین قبول می کند " پس کسانی که بی تقوا هستند نیایند در عزاداری امام حسین شرکت کند چون از آنها قبول نمی شود .

 آخر روی چه حسابی این حرف را میزنی ؟ چرا دستگاه امام حسین را با روز برپایی میزان و حساب اشتباه گرفته ای ؟ روی چه حسابی قرآن را تفسیر به رای میکنی ؟

 اگر کسی خود را متقی بداند که واقعا از او التماس دعا داریم او اصلا چه نیازی به اهل بیت دارد خودش هزار ماشالله وجیه نزد خداست و معاذ الله شیخ عباس قمی باید نام او را هم به 14 معصومی که در دعای توسل ، به عنوان وجیه عند الله معرفی شده اند ذکر می کرد تا بشوند 15 تا !!!

اما اگر کسی در حد خودش متقی است ولی هیچ ادعایی ندارد مسلما باز با وجود تقوایی که در وجودش هست اما چون می داند امام حسین در ایصال الی مطلوب ( حضرت حق ) چه نقش فوق العاده و بی بدیلی دارد مسلما این فرصت را از دست نمی دهد چون می داند که معیت با حسین علیه السلام است که باعث میشود خدا در روز حساب با فضل و کرمش با او برخورد کند و به افتخار امام حسین او را به بهشت بفرستد و الا خودش می داند که اگر قرار باشد خداوند با عدلش با او برخورد کند مسلما مردود میشود چون شنیده بود که حبیب خدا بدون هیچ غلوی فرموده بودند "ما عبدناک حق عبادتک" و دیگر کلاهش را قاضی میکند و میبیند عبادات او اصلا عبادت نبوده بلکه فقط .... بوده . و بگوید" الهی همه از گناهانشان توبه می کند ولی حسن  از عباداتش" ( جمله آخری فرازی بود از کتاب الهی نامه علامه حسن حسن زاده آملی حفظه الله )

این شخص باز هم ممکن است به این درک نرسد و به عبادتش امیدوار باشد .

واما کسی که یک عمر را در بی حاصلی و بی خبری گذرانده اگر شور حسینی (علیه السلام) در او زبانه گرفت و به لطف این حرارت قلبی زنگار از دلش زدوده شد ، به مقام یقظه می رسد و یقین صد در صد میکند که اصلا عبد خدا ( بخوانید غلام حسین ) نبوده و چون در عصیان فوق العاده پای کار بوده در نوکری ارباب هم یک غلام حلقه بگوش میشه و از همه کسانی که معروف به نیکی در میان مردم بوده اند گوی سبقت را خواهد ربود .

آخه میدونی "ان الله یحب التوابین " خودمونی ش خدا آغوششو باز میکنه و میره تو بغل خدا ، وای چه حالی میده ، دیگه اگه خودشم خر شه بخواد پس بکشه دیگه خدا ول کن نیست دیگه بقیه اش چشیدنیه تعریف کردنی نیست ....

فقط همین قدر بگم خوش بحال گنهکارایی که توبه میکنن یه کسایی مث حر بن یزید ریاحی که کسانی که میگن خیمه امام حسین جای عاصی ها نیست باید اگه قسمتشون شد برن کربلا اونجا جلوی حر لنگ بندازن و به اصطلاح برن پابوسی تو زمونه خودمونم از قبیل حر کم نبودن مثلا کل احمد ( کربلایی احمد) که گنده لات قم بوده ( گنده لات یعنی لاتها ازش حساب می بردن ) بعد به تعبیر مرحوم آیت الله بهاء الدینی میشود یکی از سه رکن شهر مقدس قم با اون همه اولیا ء الله . اونم با اعجاز کی ؟ خوب معلومه حضرت عشق ، سالار شهیدان ، حسین بن علی بن ابی طالب سلام الله علیهما .

دیگه کی خوب معلومه رسول ترکه و موارد بیشمار دیگه .

 امیدوارم خدا بهم توفیق بده به یاری امام حسین یه فیلمنامه در مورد این شخصیت ها بنویسم . ان شاء الله

مخلص کلام اینکه : امام حسین علیه السلام امام همه ذرات عالم هستند و از همه مهم تر مولای عاصیان .

وعده همه ما بین الحرمین . ان شاء الله

السلام   علی  الحسین

وعلی علی بن الحسین

وعلی   اولاد    الحسین

وعلی اصحاب  الحسین    

 


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در سه شنبه 86/10/25 و ساعت 1:11 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 21
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 379303
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه