سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14

باسمه تعالی

بنده خیانت آقای موسویان به ملت ایران را _ که قطعا برای وزارت اطلاعات کاملا محرز است _نه نفی می کنم و نه اثبات . فقط چیزی که هست از وزارت اطلاعات خواهشمندم که متن مذاکرات ایشان در زمان مسئولیت شان با حکام غرب را منتشر کنند . آن موقع دیگر آفتاب آید دلیل آفتاب . اما خوب مسلما این آفتاب چشم اکثر خفاش صفتان را رو می کند ( کما اینکه همه شما مستحضرید که عده ای کاملا از انتشار این مذاکرات کاملا نگران شده اند و به تکاپو افتاده اند که بابا چرا این موضوع قضایی را بی خود رسانه ای میکنید )و عده ی قلیلی از خفاش صفتان هم با کمال تعجب برغم آمدن آفتاب نیز اصلا اذیت نمی شوند چون اینها نوع نادری از جانداران شگفت انگیزی هستند که می توان آنها را عجالتا خفاش آفتاب پرست نامید .

در خانه اگر کس است یک حرف بس است  

راستی این هم بگم و تمومش کنم که آقای دکتر الهام ( که نا سلامتی وزیر دادگستری و عضو حقوقدانان شورای نگهبان و استاد دانشگاه حقوق هستند ) دیروز مطرح کرده بودند که باید دادگاه آقای موسویان علنی باشد و عرضم به حضورتون که در مقابل این حرف ایشان موضع گیری های مختلفی صورت پذیرفت که از جالب ترین آنها می توان به مورد زیر اشاره کرد .

جناب استاد نعمت احمدی در یادداشت خود که در اعتماد ملی 10/9/86  منتشر شد تحت عنوان « با شما موافقم آقای الهام » نوشت : یا آقای الهام به مناسبت تصدی مشاغل کلیه ی متعدد مدتی از قرائت قانون دور افتاده اند  یا اینکه چون آقای موسویان در تیم آقای الهام نیست به هر صورت باید محاکمه علنی بشود .

واقعا که .....

بهتره بریم سراغ مطلبی دیگر چون واقعا اینقدر صریح است که جای هیچ تحلیلی را باقی نگذاشته است .

     


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در دوشنبه 86/9/12 و ساعت 12:0 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 48
بازدید دیروز: 34
مجموع بازدیدها: 379364
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه