سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

این پرونده آقای موسویان هم واقعا کلاف سر در گمی شده .

از یک سو میبینیم که رییس جمهور مملکت خبر از کارشکنی های مسئولان هسته ای می دهند و افشای آن را  در آینده ای نزدیک قطعی می دانند و مزید بر آن وزیر اطلاعات بر آن صحه می گذارند اما از سوی دیگر میبینیم که قوه قضاییه بطور جدی و پیگیر وارد قضیه نشده  بطوری که اصحاب گمانه زنی بیشتر بر روی تساهل و تسامح سابقه دار قوه قضاییه نظر دارند و حتی روزنامه اعتماد که بشدت از دستگیری جناب موسویان نگران شده با خوشبینی خاصی ( شاید هم با واقع بینی خاصی ) از تبرئه شدن موسویان سخن می پراکند . که البته این خود روشی است برای ایجاد اشتهای کاذب برای مخاطب ( به این صورت که به اشتباه در ذهن مخاطب این می رود که تبرئه شدن موسویان حتمی است و وقتی که با خبر واقعی عدم تبرئه شدن موسویان در آینده ای نزدیک مواجه میشود شوکه می شود و این خبر را دروغ می پندارد زیرا برایش باور پذیر نیست ) و حتی گاهی روشی است برای تغییر تصمیم یک تصمیم گیرنده و از جمله قاضی پرونده قضایی زیرا ممکن است قاضی دچارمصلحت اندیشی مذموم شود .

در این بلبشور قضاوت سیاست زده عده ای دیگر هم طبق معمول این واقعه محتمل الوقوع را حمل بر ضعف دولت می کنند . و از جمله اینها میتوان در این باره به مطلبی از سایت غیر رسمی و جدید حزب کارگزاران یعنی tabnak.ir     که همان بازتاب فیلتر شده است  اشاره کرد که می نویسد :  

" در حالی که در هفته‌های اخیر موجی از اظهارنظرهای مقامات اجرایی کشور و تلاش‌های رسانه‌‌های نزدیک به دولت علیه موسویان مطرح و ادعای جاسوسی هسته‌ای توسط او و ارایه اطلاعات توسط وی به سفارت انگلستان مطرح شد، اخبار غیر رسمی از صدور حکم تبرئه وی حکایت می‌کند. " 5/9/86

 

وجالب اینجاست که هر دو طرف با یکدیگر یک نقطه اشتراک هم دارند ! از این جهت که هر دو طرف ادعا می کنند که از سوی عوامل نا شناس قاضی تحت فشار قرار گرفته است . البته این عوامل دو دسته اند : دسته ای بر تبرئه آقای موسویان اصرار دارند و دسته دیگر بر عدم تبرئه !!!

البته این از اون کلک های قدیمی آنتی احمدی نژادیست هاست . اینها از اونجایی که از خلاقیت بویی نبرده اند می خواهند با شبیه سازی گفتار و کردار آقای احمدی نژاد امر را بر مردم مشتبه کنند . اونم چه مردمی ؟ مردمی که خودشون ذغال فروشن و عمرا سیاه نمیشن . البته این سیاست قبلا هم در شبیه سازی سفر های رییس جمهور از سوی بعضی ها ! دیده شده .            خدا همه مونو هدایت کنه

 

جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در سه شنبه 86/9/6 و ساعت 4:52 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 60
مجموع بازدیدها: 379396
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه