سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14

 

این همه انسجام اسلامی ؟؟؟

 

یک سکانس از انسجام اسلامی !

داخلی / روز / 10 صبح

سه مرد و نامرد رو به روی همدیگر نشسته اند دارند مسائل کلان عالم را حل می کنند .

 

اولی ( مرد 26 ساله): من نمی خوام بحث سیاسی بکنم ها !!! اما هر چقدر که از این فلسطینی ها کشته شوند حقشان است و باید خدا را شکر کرد و باید از خدا خواست که بقیه شان هم کشته شوند چون اینها ناصبی هستند و به اهل بیت بد و بیراه می گویند .

دومی ( مرد 28 ساله ): آره موافقم . ایرانی ها که براشون ناراحت میشن نمیدونن که اینا سنی اند .

بی عینک ( پسر 23 ساله ): ولی ممکن است اینها از روی جهالت باشد و در این صورت خدا آنها را میبخشد . چون حضرات معصومین علیهم السلام اشتباهی به آنها معرفی شده اند .

اولی : یعنی داری برای خدا تکلیف تعیین می کنی ؟

بی عینک : نه . سیره اهل بیت این است که در برابر کسانی که از روی جهالت به ایشان  جسارت می کردند به جای نفرین و خشونت ، دعا و طلب هدایت می کردند به عنوان مثال جاهل مزدوری ( مزد بگیر ) وارد مدینه شد تا به حضرت مجتبی علیه السلام اهانت کند و برود وقتی با حضرت برخورد کرد شروع کرد به جسارت کردن اما حضرت خوب سکوت فرمودند تا طرف تخلیه روانی شود و بعد به نظرتان چکار کردند ؟ خوب معلوم است با روی خوش به او گفتند تو از راه دور آمده ای بیا منزل ما قدری استراحت کن و غذایی میل کن و لباس نو بپوش و به وطنت برگرد .

در این لحظه طرف از شدت خجالت آب شده و تا سینه به زمین رفته بود به اشتباهش پی برد و فهمید که اطلاعات غلط به او داده اند .

 

ببینید حرف اینجاست که اگر پس از آشکار شدن حقیقت باز هم به کینه توزی اش ادامه می داد آنوقت دیگر شایسته لعن و عذاب بود چون او از ذات نیکیها بدش می آید و دیگر فطرتش کاملا غبار آلود شده .

اولی : تو لازم نیست دلت به حال سنی ها بسوزد .

بی عینک ( از باب جدل و ساکت کردن طرف ) : من بیشتر دلم به حال شیعیان می سوزد چون الان فلسطین خط مقدم است و اگر موفق شود مرحله بعدی هدف گیری قلب شیعیان ایران است .

اولی : بهتر است بحث سیاسی نکنیم !!! اعتقادات ما مهم تر از سیاست است . اصلا بهتر است وارد فرعیات نشویم و درس را بچسبیم ! .......... خدا حافظ

بی عینک : به سلامت . التماس دعا !  

 

خوب ،  بشنویم هدف اصلی اسراییل را از زبان خود اسراییل .

 

سرو نیوز ( 4/9/86 ) :

هاآرتص مهم‌ترین هدف آناپلیس را افشا کرد



به گزارش خبرگزاری فارس، "الوف بن" خبرنگار سیاسی روزنامه صهیونیستی هاآرتص با اشاره به برگزاری کنفرانس آناپلیس که قرار است 27 ماه جاری میلادی در آمریکا برگزار شود، نوشت: ایهود اولمرت، نخست‌وزیر اسرائیل به پنج علت در کنفرانس آناپلیس آمریکا شرکت می‌کند که تشکیل جبهه بین‌المللی علیه ایران از مهم‌ترین آنها به شمار می‌آید.
به عقیده نویسنده، پنج علت حضور ایهود اولمرت در کنفرانس آناپلیس موارد زیر است:
نخست، دعوت بوش از وی است که او نمی‌تواند به بوش جواب رد بدهد. دوم آنکه به نفع اسرائیل است با همسایگانش گفت‌وگو کند و در عرصه بین‌المللی رفتار خوبی از خود نشان دهد.
سوم آنکه اقدامات و گام‌های سیاسی که پس از این کنفرانس شکل خواهد گرفت می‌تواند به تل‌آویو در کاهش برخورد و تنش با فلسطینیان کمک کند.
چهارم آنکه زود است اسرائیل جنبش فتح را از خودش براند و به نفع تل‌آویو است که به حکومت محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان جان دوباره‌ای بدهد به امید آنکه روزهای بهتری در پیش باشد.
پنجم و مهم‌تر از همه آنکه اولمرت می‌خواهد با شرکت در کنفرانس آناپلیس یک جبهه بین‌المللی علیه ایران و حامیان این کشور در منطقه تشکیل بدهد.
به نوشته نویسنده این مقاله، از آنجا که در عرف دیپلماسی، هیچ چیزی رایگان به دست نمی‌آید، اسرائیل قصد دارد در قبال تقویت جبهه کشورهای حامی آمریکا در منطقه از سرزمین‌های عربی عقب‌نشینی کند و به وعده‌های خود جامه عمل بپوشاند که این بهای ناچیزی است که تل‌آویو در برابر تشکیل جبهه متحد علیه ایران می‌پردازد و اولمرت با خرسندی حاضر است چنین بهایی را بپردازد.


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در جمعه 86/9/9 و ساعت 12:0 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 52
بازدید دیروز: 34
مجموع بازدیدها: 379368
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه