سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

سرو نیوز  ( 2/9/86 ) :

در اعتراض به انتخاب مربی صهیونیستی زندی از حضور در تمرینات تیم آپولون خودداری کرد

بازیکن ایرانی تیم فوتبال آپولون قبرس به دلیل انتخاب یک مربی از رژیم صهیونیستی اردوی این تیم را ترک کرد

به گزارش پایداری مسئولان تیم فوتبال آپولون در پی کسب نتایج ضعیف کادر فنی تیمشان را تغییر داده و یک مربی از رژیم صهیونیستی را برای تیم قبرسی انتخاب کردند.
فریدون زندی، بازیکن ایرانی این تیم در پی این تغییرات و در پیروی از سیاست های جمهوری اسلامی ایران از ادامه همراهی این تیم ممانعت کرده و جلسات تمرینی آپولون را ترک کرد.
زندی در جام جهانی 2006 و جام ملت های 2007 از جمله بازیکنان کلیدی تیم ملی ایران بود و بازی های خوبی را به نمایش گذاشت.

پایان نقل قول

----------------------------------------------------------------

وقتی صهیونیست داشت فوتبال را یک مساله جهانی می کرد تا بتواند به اهدافش برسد هرگز به ذهنش هم نمی رسید که شاید یک روزی برسد که یک نفر مثل فریدون زندی پیدا بشود و در زیر پروژکتورهای صحنه " سن"ی به وسعت دنیا ( همین فوتبال رو میگم دیگه حواست کجاست ؟ )  به رفتار آنتی صهیونیستی دست بزند و مربی دربه در اسرائیلی را خوار و خفیف  کند و صد البته خود کرده را تدبیر نیست آخر این تئاتر جهانی پر بیننده را خودشان ترتیب داده بودند .

ممکن است کسی بگوید اووووه حالا مگه زندی چکار کرده اصلا اونا کک شون هم نمی گزه  و ..

در جواب عرض می کنم که اتفاقا عزت و آقایی در دنیا برای هیچ کس به اندازه اسرائیل و آمریکا مهم نیست و مسلم بدانید که هر عمل یا حرف یا تظاهراتی که این آقایی پوشالی را بخواهد از بین ببرد برای آنها بسیار گران تمام می شود .

همانطور که شما بهتر می دانید پارسال آمریکا 250 میلیون دلار تصویب کرده بود برای بازسازی چهره تخریب شده اش در خاور میانه و این نشان می دهد که پرستیژ جنتلمنی برای اونا چقدر مهمه .

البته اسراییل یک مقدار تاکتیکش متفاوت است و بیشتر سعی می کند از طریق رسانه و از جمله سینما دست به مظلوم نمایی بزند تا بتواند در کانون توجهات و ملاطفات قرار گیرد. و به عنوان مثال می توان به فیلم فهرست شیندلر و پیانیست اشاره کرد.

مطمئن باشید اثر این کار ارزشمند زندی اگر بیشتر از پرتاب سنگ به تانکهای مرکا وای اسراییلی ها نباشد کمتر هم نیست .

شاید بد نباشد که بدانید ایشان حداقل 18 سال خارج از کشور زندگی می کرده اند اما مشخص شد که هنوز عرق ملی و بصیرت  اسلامی و شم بالای سیاسی  ایرانیان در رگهایش جوشش دارد . قابل توجه خودباخته های فرهنگی که با یک سفر که به دارغوزستان میروند ( که شاید هم بطور کامل وارد آن کشور نمی شوند و لب مرز عودت داده می شوند ! ) هویت خود را فراموش می کنند و مدام به سران امپریالیسم ادای احترام و وفاداری میکنند . وا عجبا !!!!!!!!

یاحق


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در دوشنبه 86/9/5 و ساعت 12:0 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 59
مجموع بازدیدها: 380110
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه