سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 8

بسمه تعالی

یادداشت استعفای لاریجانی .....  دچار یک اشکال بود که مدتهاست قصد تصحیح آن را داشتم اما موفق نمیشدم ولی بالاخره امشب توفیق حاصل شد .

می خواستم ، میخواستم ، بگم که یکی از حدس های دکتر مسعود بهنود در مورد علت استعفای دکتر لاریجانی درست بوده و بنده آن را اشتباه نامیده بودم . آخیش راحت شدم . ( طفلی وبلاگش هم فیلتر شده برای شادی روح وبلاگش .... )

و اما بعد ...

دکتر لاریجانی چند روز بعد از گمانه زنی های دکتر بهنود با سماجت خبرنگار همشهری بالاخره لب به سخن گشود و علت استعفایش را باز گذاشتن دست رییس جمهور در مسائل هسته ای اعلام کرد و مشخص شد خیلی هم حلقه به گوش رییس جمهور نبوده و احتمالا یه سری اختلافاتی هم پیش آمده بوده که بنده از آن بی خبر بودم . ( یکی نیست به من بگه تو که بی خبری خوب چرا مطلب می نویسی ؟ برو تیله بازی کن!..... حالا ) 

البته اختلاف دو کارشناس آن هم دو صاحب نظر طبیعی به نظر می رسد اما ظاهرا در این مورد مسئله حاد بوده که پنج بار استعفا داده بودند . والله اعلم

به نظر نمی رسه با تدابیر همه جانبه نگرانه آقای احمدی نژاد دیگر مجالی بماند برای تعیین خطوط کلی تصمیم سازی ها از جانب دیگر همکاران ایشان و شاید اصلا لازم نباشد چرا که ایشان همواره سعی بر اجرای دقیق راهبرد های حضرت امام رحمة الله علیه  و رهبر انقلاب حفظه الله داشته اند و مسلم این دو ابرمرد سیاست با حزم و دور اندیشی های خویش راه را برای دکتر احمدی نژاد ها هموار کرده اند . لذا در پرتو آفتاب تصمیم گیریهای کلان داخلی و بین الملل ایشان دیگر مسئولان رده دوم و سوم دولت همچو ستارگان در روزند . و صد البته متلالئ در شبهای اصلاحات !!! ( ببخشید یه لحظه رمانتیک شدم  )

باور ندارید ؟    نه ؟؟؟؟

خوب در اینصورت بهتره یه سری به آرشیو مجله نیویورکر و تایمز و نیویورک تایمز بزنید . ما حالا زوده این افراد رو بشناسیم و قاعدتا دشمن زودتر از ما شناخته و میشناسد و خواهد شناخت .

یا حق


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در چهارشنبه 86/8/30 و ساعت 9:32 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 135
مجموع بازدیدها: 379005
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه