سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

 

زحمت کشان بی ادعا  و   راحت طلبان حریص

  

چند مطلب ناقابل پیرامون آیت الله مشکینی ( رضوان الله علیه ):

  

1-

آیت الله مشکینی

 این عکس جلوه ای از فداکاریها و زحماتی

است که آیت الله مشکینی (رحمة الله علیه ) برای اسلام و انقلاب کشیده اند.

ایشان برغم وجود همه سختی ها و تبعید ها و زندانها و توهین هایی که متوجه ایشان بود ولی هرگز منتی بر سر انقلاب و مردم نداشتند و حتی خود را بدهکار این مردم عزیز می دانستند ولی متاسفانه افرادی در کشور هستند که حتی یک صدم آیت الله مشکینی هم برای انقلاب جهاد نکرده اند و حتی بعضا در آن زمان به سوراخ سکوت و وحشت خزیده بودند ، اما الان که انقلاب به برکت خون شهدا و مجاهدت های ملت ایران به ثمر رسیده است در کتاب خاطرات خویش ، خود را عامل پیروزی معرفی میکنند و با کمال وقاحت از انقلاب و نظام سهم خواهی میکنند و برای آن اجلاس تشکیل میدهند و دسته ای دیگر ( منظورم متحجران احمق است ) واقعا با مناصب دولتی به عنوان ارث دولتی نگاه می کنند ( خدا شاهد است عین واقعیت است ) و اگر قرار باشد یک نیروی جوان متخصص متعهد جایگزین آنها شود شروع به هوچی گری میکنند که ای داد انقلاب از دست رفت ، ای هوار نیروهای انقلابی کنار گذاشته شدند .

به فرض تلاش این شخص برای انقلاب باز هم انقلاب هیچ بدهی به وی ندارد بلکه اوست که باید ممنون دار انقلاب باشد چه رسد به اینکه بعضی از این آقایان زمان قیام بر علیه محمدرضا و بعد از آن جنگ با عراق ( بخوانید دو سوم دنیا ) سیاست محافظه کاری را در پیش گرفته بودند و حتی بعضا حضرت امام رحمة الله علیه را هم دعوت به آرامش !!!!   و  کوتاه آمدن در برابر محمدرضا میکردند !!!!

آخه من درد دلهام رو به کی بگم ؟ ..........بگذریم

 

 

2-

 درس اخلاق حضرت آیت الله مشکینی یکی از شلوغ ترین درسهای اخلاق در قم بود ، لازم به ذکر است در حوزه کسی را به عنوان استاد اخلاق درجه یک می پذیرند که در فقه و اصول و تفسیر هم ملا  باشد و الا زیاد شلوغ نمیشود پس  میتوان نتیجه گرفت که ایشان در سه رشته فوق نیز خبره بوده اند .

 

3-

شرمنده ام که این سر  را افشا میکنم ولی باید همه بدانند که چهار نفر استاد مسلم فقه و اصول و تفسیر در قم فدایی امام خمینی هستند شاید تعجب کنید ولی این چهار عالم ربانی(  یعنی علامه حسن زاده ، آیت الله جوادی آملی ، آیت الله مصباح یزدی و مرحوم آیت الله مشکینی ) به خاطر حمایت سرسخت و همه جانبه از انقلاب و امام آبروی خود را معامله کردند ،  زیرا هنوز هم انقلاب و امام در حوزه مخالفان سرسخت دارند و اگر کسی برای  انقلاب مایه بگذارد سیبل تیرهای تهمت میشود و آبرو و سابقه علمیش را کم و زیاد میکنند !! این افراد تهمت زننده همان مقدسان احمق اند که به تعبیر حضرت ایشان کمرشان ( کمر امام را ) را شکستند .

 انگار هنوز هم باید این استخوان را در گلو نگه داشت .....

 

 

مسلما این چهار استاد اگر میخواستند رساله بدهند چیزی از لخاظ علمی از مراجع فعلی کم نداشتند ولی با بصیرت نافذی که داشتند صلاح دیدند که در آن جایگاه وارد نشوند و رسالت خود را  در دفاع از ولایت فقیه دیدند .

4-

با کمال تاسف یکی از این چهار استوانه علم و عمل اسلامی از بین ما پر کشیدند و هیچ چیز جای این آسیب و زیان را نمی گیرد ( طبق روایت  : .... لا یسدها شی ء  ) ولی حداقل حواسمان باشد که سه بزرگوار دیگر را نشناخته از دست ندهیم  و پروانه وار دور این سه فدایی اسلام و انقلاب بگردیم ؛

زیرا امام در اسلام ذوب شدند و این چهار آیت الاهی در امام ذوب شدند و ما هم باید .......

 

 

 

 


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در یکشنبه 86/5/14 و ساعت 12:53 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 41
بازدید دیروز: 91
مجموع بازدیدها: 378888
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه