سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

دعای نورانی و ابدی اهل بیت علیهم آلاف التحیة و الثناء :

الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء .

 

برخلاف بعضی ها که فکر میکنند این اغتشاشات اخیر ( یعنی عاشورای 1388 ) به ضرر انقلاب است و فریاد وا انقلاباه ! وا اسلاماه ! سر میدهند اتفاقا بنده فکر میکنم که این جریانات یک اقدام مشتری جمع کن برای انقلاب و اسلام بود . و مایه تقویت نظام اسلامی شد . 

این گروهک گل گلی منافقان با شمشیر از رو بستن و انتخاب دم دستی ترین راه حل یعنی زدن حرف دلشان و نقشه بدور از نفاق و حیله گری و پیچیدگی عملا از وجه تسمیه خود فاصله گرفتند از گروهک منافقین تبدیل شدند به گروهک محاربین ( کسانی که به جنگ علنی با اسلام میپردازند )

این آقایون باهوش ! با این اقدامشان تمام کسانی را که کم بصیرت بودند و به خاطر القائات امپراطوری رسانه ای غرب و صد البته گنده کاریهای یک سری مسئولین ملعون نظام از گرد نائب امام زمان یعنی رهبر مدبرمان حضرت امام خامنه ای فاصله گرفته بودند همه را دور این محور اتحاد در مقابل دشمنان قسم خورده جمع کردند و باعث شدند باز هم اردت مردم به اصل نظام و رکن رکین نظام یعنی حضرت آقا زید عزه محک بخورد و خود مردم با چشمشان ببینند ملت چقدر آقا را دوست داشته اند و خودشان خبر نداشتند .

به هر حال آن منگل های عقل کلی که این نقشه ها را کشیده اند و آن بچه قرطی های بلا ( وای مامانم اینا  )، که بعضا در بین شان فشن های جیگر طلا هم دیده میشد و آمده بودند با چند تا موتور و سطل زباله و بانک و مجتمع مسکونی آتش زدن نظام را کاملا سرنگون و نظام جدیدی پایه گذاری کنند باید عرض کنم به این کشکی ها هم که فکر میکننین نیست .

آخه انیشتین های نو ظهور وقتی حفاظت سپاه میره گردانندگان سایتهای مبتذل را در هلند دستگیر میکنه آخه جمع کردن چهار تا آدم بی کله (اوا خاک عالم ، اومده بودند رییس حکومت را خلع کنند )واسه ش کاری داره .

برین عموجون خدا روزیتونو جای دیگه حواله کنه . این ورا نپلکین . برین طرفای اوکراین اومدیمو شد خدا رو چه دیدین ؟ قسمته دیگه .

ببینین منو به چه اراجیف گویی انداختین .

خدایا یه چهارتا دشمن درست حسابی واسه این نظام جور کن که حداقل بشه نقشه های پشت پرده شونو تحلیل کرد و بشه چهار تا جواب حسابی بهشون داد . و به چرت و پرت گویی نیوفتیم.  آخه به اینا میشه گفت دشمن ؟‏ ای خدا توی دشمن هم شانس نیوردیم .


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در پنج شنبه 88/10/10 و ساعت 2:15 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 133
بازدید دیروز: 91
مجموع بازدیدها: 378980
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه