سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

بحرین به مثابه هولوکاست


جناب استاد حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در مورد نحوه جدایی ایران از بحرین تحقیقاتی انجام دادند و به این نتیجه رسیدند که زد و بندهای سیاسی و مالی عامل اصلی جدایی بحرین از ایران بوده است . طرفین این زد و بند از یک طرف آمریکا و انگلیس و سگ با وفای آنها یعنی محمدرضا و در طرف دیگر سران سیاسی بحرین و بزرگان اقوام بحرین  آن هم نه همه سران اقوام بلکه بعضی از آنها در این معادله اصلا بدنبال مردم بیچاره بحرین نگردید چون هیچکس از آنها نظر نخواست و شاید از نظر طرفین هیچ ربطی به خود مردم بحرین نداشته است !!!!شاید هم ....


بعد از آن بعضی به اصطلاح مفتی های سلفی بحرین فتوا دادند که جناب شریعتمداری باید اعدام شود.!!! (به رغم اینکه چندی قبل بزرگترین عالم اهل تسنن یعنی رییس الازهر به عالمان سلفی گفته بود جاهل ها حق فتوا دادن ندارند اما مثل اینکه توجه نکردند.)اینجا بود که همه فهمیدند که نه ,   انگار یه خبرهایی  بوده و الا نباید اینطور بر آشفته میشدند و خود آقای شریعتمداری گفتند معلوم شد دست روی پاشنه آشیل آنها گذاشتیم .(این رفتار بحرینی ها آدم رو یاد هولوکاست میاندازد که هر کس در مورد آن تحقیق کند یا سر به نیست می شود یا به زندان می رود یا دچار محرومیت میشود.)

 حالا بنشینیم پای  صحبتهای بعضی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  در این باره که در 25 تیر 86 در روزنامه ایران منتشر شد .بطور کلی تحلیلهای جالبی بود اما بعضی از قسمتهایش سوال برانگیز بود بطور مثال آقای بروجردی رییس این کمیسیون گفت : روزنامه ها مواضع خود را اتخاذ میکنند و موضع رسمی جمهوری اسلامی ایران در مقابل بحرین کاملا مشخص است . همچنین آقای فلاحت پیشه عضو همین کمیسیون به نیابت از دولت ایران گفت : این مقاله موضع رسمی دولت ایران نیست .

 خوب سوال این است که اگر ادعاهای آقای شریعتمداری مطابق واقعیت است خوب چه اشکالی دارد موضع رسمی ایران بشود ؟؟؟ همانطور که در مورد هولوکاست عده ای تحقیق کردند و نتیجه این تحقیق شد موضع رسمی آقای احمدی نژاد .


اگر سکوت در برابر حقیقت به خاطر حفظ وحدت و یا صادر نشدن حکم اعداممان است لازم است به عرضتان برسانم سلفی ها مدت ها قبل حکم اعدام همه شیعیان را صدر کرده اند و اعتقاد دارند وقتی دست را در ظرف عسل می کنی  سپس در کیسه کنجد می کنی چقدر کنجد بدستت میچسبد ؟ همانقدر باید شیعه بکشی تا به بهشت بروی !!!وبا این شرایط آنها اصلا ما را داخل در آدم حساب نمی کنند چگونه میتوان حرف از وحدت زد ؟؟؟


الحاصل :

اولا :  با بحث کارشناسی دقیق ما بین دولتمردان میتوان به این نتیجه رسید که آیا میتوان موضع آقای شریعتمداری را بعنوان موضع رسمی ایران اتخاذ کرد یا خیر ؟ و اینکه آیا فعلا به صلاح جامعه مسلمین هست یا خیر ؟


ثانیا : بایستی ازیک ژورنالیستی همچون آقای شریعتمداری در مقابل بیگانه  ولو به ظاهر حمایت کرد.


والسلام علی من اتبع الهدی


نوشته شد توسط جواد صدیقی  به مورخ 26/4/1386


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در پنج شنبه 86/4/28 و ساعت 5:11 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 40
بازدید دیروز: 91
مجموع بازدیدها: 378887
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه