سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

سالروز ولادت مقام معظم رهبری مبارکباد


در دنیا مرسوم است  که سالروز تولد روسای جمهور و رهبران برجسته جامعه در مراسم ویژه و گاه ملی با برپایی مراسمی گرامی داشته میشود« روزنامه ایران 25 تیر 86 »
جشن و مراسم پیشکش  سزا وار بود که حد اقل رسانه ها در مورد 24 تیر اطلاع رسانی میکردند  .


پرچمدار عصر غیبت حضرت آیت الله سید علی حسینی خامنه ای در روز 24 تیر چشم به جهان گشوده اند .اما خیلی ها حتی یکبار هم این مطلب به گوششان نخورده . من فکر میکنم ایشان  از شهید مظلوم آیت الله بهشتی هم به مراتب مظلوم تر هستند . شاید ادعای بزرگی باشد ولی علت این حرفم این است که انقلاب اسلامی ایران را دارای دو استوانه میدانند 1- استوانه ای در مسائل ایدئولوژیک یعنی شهید مطهری  2- استوانه ای در مسائل حکومتی و اجرایی یعنی شهید بهشتی  . در صورتی که یک ابرمرد دیگر هم هست که باید نامشان در کنار این دو بزرگوار مطرح میشد و آن هم کسی نیست جز حضرت آیت الله خامنه ای . چون ایشان به تنهایی  2 استوانه هستند . چرا که از جلسات تفسیر و حدیث و اندیشه اسلامی ایشان از سوی جوانان استقبال پر شوری میشد . و از سوی دیگر در مسائل اجرایی بهمراه  شهید بهشتی بازوی توانمند حضرت امام بودند . واز جمله میتوان به نمایندگی ایشان در دوره اول مجلس , ریاست جمهوری , ریات شورای عالی انقلاب فرهنگی , ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام  , ریاست شورای بازنگری قانون اساسی اشاره کرد. و مهمتر از همه کفایت ایشان بود که باعث شد علم حکومت اسلامی بر روی زمین نماند و در شرایطی که سال 1368 کمتر کسی بود که این بار سنگین مسئولیت را قبول کند ایشان از روی وظیفه و بخاطر امتثال امر از فرمان حضرت امام مبنی بر این امام تاکید داشتند که باید ایشان رهبری نظام را به عهده بگیرند این بار سنگین مسئولیت را به دوش کشیدند و بحمد الله تا به امروز در سایه عنایات حضرت ولی عصر به بهترین شکل ممکن کشتی انقلاب را به سوی حکومت نهایی حق یعنی حکومت جهانی حضرت ولی عصر پیش برده اند و ان شاء الله این پرچم را بدست صاحب اصلی اش میرسانند و بدست ما و به رهبری حضرت مهدی روحی فداه اسلام ناب محمدی در همه نقاط جهان فراگیر شود . ان شاء الله


خوب برگردیم سر فرع مطلب ؛ چه اشکالی دارد اگر ما در 24 تیر هر سال به بهانه سالگرد ولادت معظم له همایش های تخصصی تشکیل دهیم و در آن منویات , بیانات , دستورالعمل های ایشان را بررسی کارشناسانه کنیم و چشم انداز 10 ساله فرهنگی , اجتماعی , سیاسی و بین المللی و .....تنظیم کنیم . و به نحو جزیی منویات ایشان جهت عملیاتی کردن بررسی شود و لازم الاجرا گردد . اگر روی حساب مرده پرستی مان کما فی السابق خود را به غفلت میزنیم و صبر میکنیم تا افراد شهید شوند و بعد روی شخصیتشان کار کنیم باید عرض کنم ایشان شهید زنده هستند چون دشمن میخواست ایشان را شهید کند و در عملیات ترور ایشان آن هم با فاصله نزدیک این فقط اراده الهی بود که ایشان را دوباره به ما هدیه کرد .الحمد لله.


اگر لطف خدا نبود ایشان را هم از دست میدادیم و ایشان هم به خیل شهدا می پیوستند . متاسفم که این مطلب را عرض میکنم ولی باید بپذیریم که دشمنان مان همواره خیلی زودتر و بهتر از خودمان افراد واقعا خدوم و موثر اسلام را شناسایی میکنند و قبل از اینکه ما آنها را بشناسیم سریعا اقدام به ترور شخص یا ترور شخصیت میکنند به عنوان مثال  شهید بهشتی و شهید مطهری و شهید رجایی و شهید باهنر را که یادتان هست . مورد اخیرش هم ترور شخصیتی  آقای احمدی نژاد در موقع ثبت نام کاندیداتوری ریاست جمهوری بود آن موقع نیمی از ملت ما ایشان را نمی شناختند بعضی ها هم به اسم شهردار میشناختند ولی با افسوس تمام میگویم که دشمن او را کاملا شناخته بود و به شدت احساس خطر میکرد .


باید بدانیم که خیلی زود دیر میشود لذا تا دیر نشده خودی ها را دریابیم.

 


والسلام علی من اتبع الهدی

 


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در پنج شنبه 86/4/28 و ساعت 5:7 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 77
بازدید دیروز: 91
مجموع بازدیدها: 378924
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه