سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

 

کیه که ندونه دلال های تحریم و کسانی که موج ایجاد می کردند تا در کوتاه مدت موج سواری کنند و پول های باد آورده به جیب بزنند و در بلند مدت اون روزهای ملتهب رو تبدیل به لولو خورخوره کنند همین حسین آقای فریدون و دارودسته نیویورکی شون بودند .

حالا اومدند اون ایام ملتهب رو مدام جلوی چشمان ملت ترسیم میکنند که اگه باز اونا بیان روی کار و ماها روی کار نباشیم همون آش و همون کاسه است ها ! حالا دیگه خود دانید از ما گفتن بود

دانشجوی ساده هم گول می خوره و پیش خودش میگه درسته که روحانی توی این چهار سال از انجام وظایف اولیه ریاست جمهوری هم عاجز بود ولی نکنه دوباره اون لولو ها بیان بی ثباتی بازار و تلاطم قیمت ها بیچاره مون کنه ؟ اصلا به جهنم بذار همین ها باشن که اقلا بازار یه ثباتی داشته باشه !

در صورتی که الان هم در عقب افتادگی بی سابقه ای هستیم با این فرق که نمیذارن متوجه بشی در حال پس رفت هستیم چون سهمشون رو دارن از مبادی ورودی گمرک بر می دارن جوری که فعلا حس نمیکنی ولی قاچاق سازمان یافته دولتی موریانه وار پایه های اقتصادی مملکت رو سست می کنن و ناگهان اقتصاد کاملا فرو می ریزه اون موقع بگرد دنبال پرتقال فروش .

اینها واقعا بلدند از کجا ببرند که ناراحت نشی  واقعا بلدند دمشون گرم


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در چهارشنبه 96/2/27 و ساعت 4:34 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 31
مجموع بازدیدها: 378682
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه