سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

 

آیا روحانی کاندیدای پوششی میر سلیم نیست ؟

 

احتمال این هست که تیم 4 نفره رفسنجانی (میر سلیم و روحانی و هاشمی طباء و جهانگیری)که بین خودشون دعوای زرگری راه انداخته بودند که بگن مثلا با هم مشکل داریم همه  در میرسلیم متجلی بشن و رای ها رو جمع کنند و دسته جمعی مستقیم به سمت پاستور برن .

رفسنجانی مثل چی توز می مونه یعنی هر وقت چی توز نباشه چی میشه ؟ خوب معلومه یه چی توز دیگه هست 

رفسنجانی اینقدر زرنگ بود که بر اساس سلایق روز جامعه  تز و آنتی تز را در درون تیمش طراحی می کرد و در هر دو صورت برنده خودش بود . خدا بیامرز نابغه ای بود واسه خودش ولی حیف که شهوت عملی داشت .

از زمان رحلت امام رقابت اصلی بین هاشمی و هاشمی بوده 8 سال که خود هاشمی ریسس جمهور بود بعد رقابت بین خاتمی وزیر فرهنگ هاشمی بوده و ناطق چشم راست هاشمی سال 84 رقابت بین خود هاشمی و احمدی نژاد استاندار هاشمی بوده و سال 88 بین استاندار هاشمی و اون سه بزرگواری که مریدان هاشمی بودند سال  92 هم که بازوی راست هاشمی و ولایتی و قالیباف که هر سه تکنوکرات هستند

چیزی که همه مسئولان و مردم ازش ناراحتن واردات بی رویه از چینه و مسئول اتاق بازرگانی ایران و چین کسی نیست بجز عسگراولادی پرچمدار حزب موتلفه که همونطور که می دونید هنگام تولید چادر مشکی در کردستان قیمت چادر چینی را اینقدر پایین آورد تا مسئول کارخانه داخلی را به غلط کردن انداخت و تولیدکننده دربه در تازه فهمید بازی کوچولوی موتلفه اسلامی ! را داره خراب می کنه و کاسه و کوزه اش را جمع کرد و رفت .

حالا میر سلیم اومده تیپ ایرانی زده در حالی که خود اینها مسئول مستقیم نابود کردن تیپ ایرانی هستند

 مثل اون سیاست مدار فرانسوی که به زنهای سیاست مدار تجاوز به عنف می کرد و بعد از مدتی سر از گروه های حامی حقوق زنان در آورد که اینجا بود که طاقت یکی از همان زنان آسیب دیده تمام شد و قید همه چیز را زد و دست به افشاگری رسانه ای زد

موتلفه هم سالهاست به اقتصاد مقاومتی تجاوز کرده و حالا در نقش حامی اقتصاد مقاومتی ظاهر شده . 

ما فقط شما را کم داشتیم   

 


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در سه شنبه 96/2/26 و ساعت 5:38 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 10
مجموع بازدیدها: 378110
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه