سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

 

یه مطلبی رو سایت مدافعان حرم منتشر کرده که حس عجیب لبخند توام با بغض به انسان میده

 

مطلب با اندکی دخل و تصرف خدمتان عرضه میشود

--------------------------

 

نهال دختر چهارساله شهید مدافع حرم شهید «مهدی قاضی خانی» به رهبر انقلاب چه گفت؟


 

به گزارش ـ مدافعون ـ در حاشیه دیدار خانواده های شهدای مدافع حرم با رهبر، نهال دختر چهار ساله با بازیگوشی خارج از نوبت جلو می رود و با رهبر صحبت می‌کند.


خانم فاطمه باقری مادر نهال در صفحه اینستاگرامش این عکس را منتشر کرد و در رابطه با آن نوشت:


مادر نهال : «نهال! حاج آقا رو دیدی چی گفتی بهشون؟


نهال : لهبل ؟!


مادر نهال : آره!


نهال : لفتم  گفتم ثلاتو مامانت بلات دلست کلده؟!   گفت آله .  گفتم میدی به من ؟

 

گفت این مال منه. یکی دیگه برات میخرم !


گفتم پس ثوولتی بخلی ها !!!»



توضیحات بیشتر در مورد شهید قاضی خانی
http://www.ammariyon.ir/fa/news/39111/%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%87-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D9%87%D8%A7%D9%84-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1-%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF

 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در پنج شنبه 95/4/31 و ساعت 8:37 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 91
مجموع بازدیدها: 378856
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه