سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 فروردین 31

این همه مرحوم آیت الله بروجردی فرمودند تعزیه خوانده نشود که گوش ندادید حداقل اگه زحمتی نیست یه کم خود را ملزم به حقایق تاریخی عاشورا کنید .

تا آنجایی که از وعاظ و منبری ها یاد گرفته ایم حضرت زینب یک لباس تنگ ( و البته کهنه )  به ابا عبدالله میدهند تا زیر لباس اصلی شان بپوشند ولی امام حسین علیه السلام از پوشیدن آن امتناع میکنند و میفرمایند این لباس برای ما تنگ است و ما لباس ذلت نمی پوشیم .

بگذریم که امروزه اگر شلوار کاملا چسبان نباشد و عضلات کاملا بیرون نیفتد اتیکت اممملی بر پیشانی طرف می خورد اما فکر میکنم جنبه اهل بیت با ما کاملا فرق کند و شلوار راسته و جین و امثالهم در کمد لباسشان نبوده .

حالا ما گفتیم وقایع تاریخی را بازخوانی کنیم تا جذاب بشود اما دیگر نگفتیم لباس اهل بیت و وابستگان شان را هم باز خوانی کنید که .  

حرف بس است بهتر است خودتان قضاوت کنید .

آدرس عکس منتخب فارس نیوز :   

 

   http://media.farsnews.com//Media/8611/ImageNews/861101/25_861101_L600.jpg

 


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در دوشنبه 86/11/1 و ساعت 7:12 عصر | نظرات دیگران()

وقتی این خبر را دیدم هم خوشحال شدم هم مشکوک چون گفتم حتما باید یا باید یه ریگی به کفش جشنواره ساندنس باشه یا یه ریگی به کفش خانم مرضیه وفامهر ( سازنده فیلم باد ، ده ساله ) و بعد از مراجعه به سایت جشنواره دیدم بعععله حدسم درست بوده . خانم با سر تراشیده هستند و لذا مسئولان جشنواره بدشان نمی آید که ایشان را بعنوان نماینده زنان ایرانی معرفی کنند . البته بنده هنوز از محتوای فیلم ایشان اطلاعی ندارم اما همین قدر میدانم که از کوزه همان برون تراود که در اوست .

..........................................................

پایگاه خبری فیلم کوتاه :

? عرضه آن‌لاین فیلم‌های کوتاه ساندنس آغاز شد

موسسه ساندنس همزمان با افتتاح بیست و هفتمین دوره جشنواره ساندنس اعلام کرد منتخبی از فیلم‌های کوتاه این دوره جشنواره، از جمله تنها فیلم ایرانی حاضر در این رویداد از امروز به شکل آن‌لاین بر روی وب سایت جشنواره قابل دیدن هستند.
فیلم‌هایی که از امروز به شکل رایگان شاهد نمایش آن لاین خواهند بود، عبارت اند از:
.

.

روز هشتم: باد، ده ساله (مرضیه وفامهر).
.

در میان 45 فیلم کوتاهی که برای فروش عرضه می‌شوند نیز نام فیلم مرضیه وفامهر دیده می‌شود.

            http://fa.shortfilmnews.com/shownews.asp?id=1200639794

..................................................................

این هم بیوگرافی ایشان در سایت جشنواره ساندنس :

Marzieh Vafamehr
 Marzieh Vafamehr is a Acting graduate from the Fine Arts Faculty in Tehran University. She was the founder of theatre group in Andishe cultural centre and supervisor of cinema theatre group of Andishe Javan group in 1997. She participated in precious and semi-precious stone exhibition in 2002 and 2003, while in the Arasbaran cultural center and various private galleries In 2001 and 2002, Marzieh taught, drama and theater acting in Mokaab and Chahar-Sou-e-honar workshops.She worked as director assistant in COMMON PAIN (Yasamin Malek Nasr), BEHIND THE CURTAIN OF TAKHTE TAVOOS serial (Mohamma Rahmanian), a TV hygienic training video (Varouj Karim Masihi) ordered by public Health Organization, GREEK SHIP, UNROLLED PAPER, and THE LAST REHEARSAL (Naser Taghvaiee).She has acted in such projects as GLADIATORS, written by Alireza Hanifi (Winner of woman acting prize in The Student Theater Festival), GALILEO LALILEI written by Bertolt Brecht, THE ROSE TATTOO written by Tennessee Williams, UNCLE WIGGILY IN CONNETICUT written by J.D. Salinger, HELLO AND GOODBYE written by Athol Fugard, PLAY HOUSE written by Hossein Kiani (Winner of woman acting prize in The Student Theater Festival), UNSWEETENED a feature directed by Naser Taghvaiee whose shooting was stopped, BAREFOOT IN PARADISE, a feature directed by Bahram Tavakolli, CHAPTER 7, a short film directed by Marjan Ashrafizadeh (Winner of best acting prize of Cinema Academy in Art Students Film Festival), and AFTER LUNCH WE WILL SIT & TALK, a short film directed by Ramin Parvin. She currently lives in Tehran, Iran.

                                              http://www.sundance.org/festival/shorts/

...............................................

                                                                                                                یا حق


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در دوشنبه 86/11/1 و ساعت 6:45 عصر | نظرات دیگران()

تصویری سمبلیک در سایت بازی   http://www.games.net

 

Party Boy Glasses and Meme-Themed Games!

رام شدن غول بی شاخ و دم و وحشی و تروریست و مسلمون و .... در برابر غرب متمدن !

البته اینایی که گفتم خیال پردازی ذهنم نیست بلکه طبق آموزه های تورات تحریف شده است و غرب ( صهیونیزم مسیحی )کاملا بهش اعتقاد داره !

این مورد به وفور در سینمای نمادین آخرالزمانی و برخی بازیهای کمپانی های سرگرمی ساز آمریکایی براحتی دیده میشه .   

 


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در دوشنبه 86/11/1 و ساعت 6:22 عصر | نظرات دیگران()

بسم الله الرحمن الرحیم

از بین این همه مداح در سطح کشور فعلا فقط حاج منصور ارضی ( یا به قول آیت الله بهجت حاج منصور عرشی) توانسته است به عنوان مداح واقعی شناخته شود چون ظاهرا بشدت موی دماغ این عزیزان غیر خودی شده و کسی را که غیر خودی ناب می گوید بد است دیگر باید مطمئن شد که خوب است و با لعکس مثلا اگر از مداحی تعریف کرد و گفت یک مداح اورجینال است و کارش حرف ندارد ، باید قدری ( ولو موقت ) به کار آن مداح مشکوک شد زیرا احتمال دارد مصداق یکی از پروتکل های صهیونیسم باشد . همانطور که میدانید در یکی از پروتکل های لو رفته یهود آمده که از سخنرانان ( بخوانید صاحبان تریبون) سودجو برای القای افکار خود ( منظور همان طرح استعمار جهانی است )در کشورها بهره میگیریم .

حالا با این اوصاف بازم میگی چه ربطی داره ؟ واقعا که آی کیویی

توضیح اینکه در جریان هاله اسفندیاری روشن شد که جناب عطریانفر از ژورنالیست هایی است که رابطه اش با موسسات ایجاد انقلاب مخملی در آمریکا از جمله وودرو ویلسون زیاد هم بد نیست و گهگاهی جهت همفکری با عزیزان سیاستمدار آمریکایی به آمریکا سفر میکند . از توضیح واضحات عذر می خواهم . 

همه اینا یه طرف از طرف دیگه دشمن دشمن ما دوست ماست در نتیجه ....

دیگه حداقل نتیجه شو خودت بگو ببینم تا چه حد پیشرفت داشته ای !

واما مطلبی به نقل از شریف نیوز از نشریه وزین ! شهروند امروز که خود شاهدی است بر تبعیض در اعمال قانون مطبوعات . من نمی دونم اگه مثلا دیگه چی بنویسه تعطیل میشه ؟!!!

...............................................................................................      

دوشنبه، 10 دی 1386 - 09:48

شریف نیوز :

بی شرمی نشریه «شهروند امروز» و به سخره گرفتن فرهنگ «انتظار»

بی شرمی نشریه «شهروند امروز» و به سخره گرفتن فرهنگ «انتظار»

شریف نیوز ـ نشریه «شهروند امروز» متعلق به محمد عطریانفر(عضو حزب کارگزاران و سازمان مجاهدین انقلاب)، در تازه ترین شماره خود (?دی) در مطلبی تحت عنوان «اینجا هیات نیست مدینه فاضله است»، به طرز بی شرمانه ای یکی از اصول مسلم فرهنگ تشیع یعنی «انتظار» را به سخره گرفت.

 در بخشی از این مطلب آمده است: «...جایی در خاکریزهای جبهه‌ها‌ی جنگ و تصورات صدر اسلام با آمیزه ای از عاطفه غلیانی ظهور منجی بود و علامتش به انحطاط رفتن مردمان بالا شهر تهران و کل دنیای شرق و غرب. یک دهه پیش از ریاست جمهوری احمدی نژاد، حاج منصور ارضی این علاقه وافر به ظهور که در کلام رئیس جمهور امروز ضرب المثل شده را به صراحت بیشتر و پرده پوشی کمتر می‏گفت.»

 در بخشی از این مطلب با اشاره به ریزش و جذب در یکی از هیات‌ها‌ی تهران، گفته شده است: «جذب هم بود؛ عقده‌ها‌ی فروخفته نوجوانان تراکم اعتراضاتی که از شکاف غنی و فقیر برمی خاست و جوانان نورسته ای که نوستالژی دوران ندیده جنگ را داشتند نمی‏گذاشت تا هیات خالی بماند.»

 شهروند امروز می‏گوید: {در این هیات‌ها‌} می‏شد چهره‌ها‌ی جوان و میانسالانی را دید که بیشترین آنها از طبقه فرودست جامعه برخواسته بودند و حال و روز و معاش و ساده پوشی و تنگناهای اقتصادیشان همه در ضجه‌ها‌ و گریه‌ها‌ی حاج منصور تبلور می‏یافت.»

 این مطالب در طلیعه آغاز انتخابات مجلس هشتم عملکرد نشریاتی را یادآور شد که در دوران دولت گذشته تا توانستند به اسم آزادی به مقدسات تاختند و امروز نیز به نظر می‏رسد نشریه طیف مشترک حزب کارگزاران سازندگی و سازمان مجاهدین انقلاب، به هوای آن دوران اینگونه گستاخانه از هیات و اهالی آن و فرهنگ انتظار سخن می‏گوید.

                    http://www.sharifnews.com/?23658

                                                                                                              یا حق


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در جمعه 86/10/28 و ساعت 10:31 عصر | نظرات دیگران()

به نام پرورش دهنده حسین علیه السلام

آیا شنیده اید که امام حسین کشتی نجات هستند ؟ در هر چیزی که دوست داری با عینک شک به آن نگاه کن اما هرگز این مطلب را زیر سوال نبر ، هر کسی که میخواهی باش ، با هر سطح سواد و منزلت اجتماعی و فرهنگی . چون اگر این روزنه را هم از ما بگیری دیگر هیچ نقطه امیدی به راهیابی به قرب الهی و  " جنتی " ( اشاره به آیه مبارکه سوره فجر ) باقی نمی ماند . چون آنجا فقط حسین را راه می دهند و حسینی ها را ( از بزرگوارانی همچون پیامبر اعظم علیه و علی آله الاف التحیة و الثنا که فرمودند " انا من حسین " گرفته تا محبین سطح پایین تر ) .

ای کسی که می گویی چون در کتاب خدا آمده که "خدا فقط و فقط از متقین قبول می کند " پس کسانی که بی تقوا هستند نیایند در عزاداری امام حسین شرکت کند چون از آنها قبول نمی شود .

 آخر روی چه حسابی این حرف را میزنی ؟ چرا دستگاه امام حسین را با روز برپایی میزان و حساب اشتباه گرفته ای ؟ روی چه حسابی قرآن را تفسیر به رای میکنی ؟

 اگر کسی خود را متقی بداند که واقعا از او التماس دعا داریم او اصلا چه نیازی به اهل بیت دارد خودش هزار ماشالله وجیه نزد خداست و معاذ الله شیخ عباس قمی باید نام او را هم به 14 معصومی که در دعای توسل ، به عنوان وجیه عند الله معرفی شده اند ذکر می کرد تا بشوند 15 تا !!!

اما اگر کسی در حد خودش متقی است ولی هیچ ادعایی ندارد مسلما باز با وجود تقوایی که در وجودش هست اما چون می داند امام حسین در ایصال الی مطلوب ( حضرت حق ) چه نقش فوق العاده و بی بدیلی دارد مسلما این فرصت را از دست نمی دهد چون می داند که معیت با حسین علیه السلام است که باعث میشود خدا در روز حساب با فضل و کرمش با او برخورد کند و به افتخار امام حسین او را به بهشت بفرستد و الا خودش می داند که اگر قرار باشد خداوند با عدلش با او برخورد کند مسلما مردود میشود چون شنیده بود که حبیب خدا بدون هیچ غلوی فرموده بودند "ما عبدناک حق عبادتک" و دیگر کلاهش را قاضی میکند و میبیند عبادات او اصلا عبادت نبوده بلکه فقط .... بوده . و بگوید" الهی همه از گناهانشان توبه می کند ولی حسن  از عباداتش" ( جمله آخری فرازی بود از کتاب الهی نامه علامه حسن حسن زاده آملی حفظه الله )

این شخص باز هم ممکن است به این درک نرسد و به عبادتش امیدوار باشد .

واما کسی که یک عمر را در بی حاصلی و بی خبری گذرانده اگر شور حسینی (علیه السلام) در او زبانه گرفت و به لطف این حرارت قلبی زنگار از دلش زدوده شد ، به مقام یقظه می رسد و یقین صد در صد میکند که اصلا عبد خدا ( بخوانید غلام حسین ) نبوده و چون در عصیان فوق العاده پای کار بوده در نوکری ارباب هم یک غلام حلقه بگوش میشه و از همه کسانی که معروف به نیکی در میان مردم بوده اند گوی سبقت را خواهد ربود .

آخه میدونی "ان الله یحب التوابین " خودمونی ش خدا آغوششو باز میکنه و میره تو بغل خدا ، وای چه حالی میده ، دیگه اگه خودشم خر شه بخواد پس بکشه دیگه خدا ول کن نیست دیگه بقیه اش چشیدنیه تعریف کردنی نیست ....

فقط همین قدر بگم خوش بحال گنهکارایی که توبه میکنن یه کسایی مث حر بن یزید ریاحی که کسانی که میگن خیمه امام حسین جای عاصی ها نیست باید اگه قسمتشون شد برن کربلا اونجا جلوی حر لنگ بندازن و به اصطلاح برن پابوسی تو زمونه خودمونم از قبیل حر کم نبودن مثلا کل احمد ( کربلایی احمد) که گنده لات قم بوده ( گنده لات یعنی لاتها ازش حساب می بردن ) بعد به تعبیر مرحوم آیت الله بهاء الدینی میشود یکی از سه رکن شهر مقدس قم با اون همه اولیا ء الله . اونم با اعجاز کی ؟ خوب معلومه حضرت عشق ، سالار شهیدان ، حسین بن علی بن ابی طالب سلام الله علیهما .

دیگه کی خوب معلومه رسول ترکه و موارد بیشمار دیگه .

 امیدوارم خدا بهم توفیق بده به یاری امام حسین یه فیلمنامه در مورد این شخصیت ها بنویسم . ان شاء الله

مخلص کلام اینکه : امام حسین علیه السلام امام همه ذرات عالم هستند و از همه مهم تر مولای عاصیان .

وعده همه ما بین الحرمین . ان شاء الله

السلام   علی  الحسین

وعلی علی بن الحسین

وعلی   اولاد    الحسین

وعلی اصحاب  الحسین    

 


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در سه شنبه 86/10/25 و ساعت 1:11 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4      
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 24
مجموع بازدیدها: 378547
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه