سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

قاضی : چرا باباتو کشتی؟

پلی باز : آخه غول مرحله 3  بود باید می کشتمش تا بتونم برم مرحله بعد !!!!

»»»»»»»»»»»»»»»»»»

حالا طفلکی اولمرت هم قضیه اش شده مثل همین پلی استیشن باز ما . که بعد از بازی هم بازهم فکرمیکنه بازی ادامه داره .

آخه جناب ایهود خان ( یعنی همون آقای ایهود اولمرت نخست وزیر اسراییل ) بعد از این که آخرین سکانس سناریوی بمب هسته ای ایران هم اجرا شد و بی نتیجه ماند و دیگه لابی های آمریکا تصمیم گرفتند تاکتیک شان را تغییر دهند و یک سناریوی جدید بنویسند ایهود خان بازیگر، نقش دوم این فیلم اونقدر توی بازیش فرو رفته که دیگه بیرون بیا نیست و به اصطلاح جوگیر شده و فکر می کنه که هنوز، داره ادامه فیلمو میره . شاید شما هم بعد از خوندن خبر فارس نیوز اولین چیزی که به ذهنتون میرسه همینیه که منم به ذهنم رسید . اگه غیر از اینه حتما به منم بگید تا با هم بخندیم .

 خبرگزاری فارس 14/9/86 : نخست وزیر رژیم صهیونیستی به رغم گزارش جاسوسی آمریکا مبنی بر اینکه ایران برنامه تسلیحات هسته‌ای در دست اجرا ندارد، گفت «لازم است به تلاش‌ها برای جلوگیری از دستیابی ایران به این توانایی ادامه داده شود.»

  به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ایهود اولمرت گفت در گزارش جاسوسی آمریکا اعلام کرده ایران در سال 2003 برنامه نظامی هسته‌ای داشته است.
وی افزود جامعه بین‌الملل باید از تلاش‌های مشابه جلوگیری کند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصریح کرد: «ما هر اقدامی را به همراه دوستانمان و بالاتر از همه آمریکا به منظور ادامه تلاش‌ها در جلوگیری از دستیابی ایران به توان تسلیحات غیرمتعارف انجام می‌دهیم»

برآورد‌های جاسوسی ملی آمریکا که به تأیید 16 آژانس جاسوسی این کشور رسیده، حاکی از اعتماد بسیار به این مسأله است که ایران برنامه تولید سلاح اتمی در دست اجرا ندارد.
آژانس‌های جاسوسی آمریکا اعلام کردند: «ایران بر خلاف آنچه که دولت واشنگتن ادعا کرده است، چندان به توسعه برنامه سلاح اتمی علاقه نشان نمی‌دهد
بر اساس برآورد جاسوسی ملی آمریکا، بر سر توقف برنامه سلاح اتمی در اواخر سال 2003 اعتماد فراوان تصور می‌شود و به ممانعت تهران از ادامه این برنامه تا اواسط سال 2007 اطمینان متوسط وجود دارد.
این اظهارات اولمرت در حالی صورت می‌گیرد که اسرائیل با در اختیار داشتن بیش از 200 کلاهک اتمی خطری برای کل منطقه و جهان محسوب شده و از پیوستن به پیمان منع گسترش تسلیحات هسته‌ای خودداری می‌کند.                         پایان نقل قول

                                                                                                                           یاحق


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در چهارشنبه 86/9/14 و ساعت 4:8 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 44
بازدید دیروز: 77
مجموع بازدیدها: 378800
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه