سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

سایت موعود ( 12/9/86 ) :

تایمز : رایس یک همجنس باز است

 

مطبوعات انگلیسی از انتشار مطالبی درباره همجنس بازبودن کاندولیزا رایس وزیر امور خارجه آمریکا و فساد اخلاقی برخی دیگر از مقامات ارشد این کشور ازجمله «هیلاری کلینتون» و «جان ادواردز» و «رودلف جولیانی» در نشریات آمریکایی خبر دادند.


روزنامه انگلیسی تایمز در شماره دیروز خود نوشت: شاید میزبانی کنفرانسی برای پیشبرد صلح خاورمیانه بهترین زمان کاری در زندگی رایس بود. این رویایی بود که او ماهها برای تحقق آن تلاش کرده بود اما هفته پیش چاپ عکس بزرگی از او برروی جلد یکی از پرفروش ترین نشریات آمریکا در ارتباط با مقاله ای بود که اصلا ربطی به تلاشهای رایس برای پیشبرد صلح خاورمیانه نداشت.

عنوان این مقاله این بود «چه کسی همجنس باز است و چه کسی نیست» این مقاله در نشریه «نشنال اینکوایرر» چاپ شد و در آن از شایعاتی که این روزها درباره همجنس بازبودن رایس در شهر واشنگتن پیچیده است، سخن به میان آمده و چاپ آن هم در میان مقامات آمریکایی طوفانی بپا کرده است. جمهوریخواهان عموماً نظرات محافظه کارانه ای دارند و مخالف همجنس بازی تلقی می شوند.

به نوشته این نشریه اینکه رایس همجنس باز است، سری است که در میان بسیاری از سیاستمداران آمریکایی فاش شده است. گفته شده زمانی که رایس در دانشگاه استانفورد در ایالت کالیفرنیا کار می کرده است، همجنس بازی وی برملا شد و خیلی ها در آن دانشگاه می دانستند که او و هنرپیشه زنی به نام «رندی بین» در خانه ای که مالکیتش اشتراکی بود، با هم زندگی می کردند.

رایس هرگز راجع به زندگی خصوصی اش حرفی نزده و از آنجا که او را رئیس جمهور آمریکا به کار گمارده است، رایس نیازی نداشته تمایلات جنسی اش را برملا کند. رایس در جنجالی که این نشریه و نشریات دیگری از این دست بپا کرده اند تنها نبوده است و علیه «رودولف جولیانی» شهردار سابق نیویورک هم ادعاهایی وارد شده از قبیل اینکه هزینه های سنگینی را صرف تامین امنیت دیدارهای خود با معشوقه اش می کرده است ولی این هزینه ها را سری نگاه می داشته است. حتی این دو هم در رویارویی با ادعاهایی که این روزها علیه آنها می شود تنها نبوده اند و به دمکرات سرشناس آمریکایی هم اتهام زده شده است یکی از آنها سناتور «هیلاری کلینتون» است که چند نشریه او را به داشتن ارتباط غیراخلاقی با یکی از دستیارانش به نام «هیوما ابدین» متهم کرده اند و دیگری سناتور «جان ادواردز» یکی از رقبای کلینتون که او را هم به داشتن رابطه نامشروع با یکی از زنان عضو تیم انتخاباتی اش متهم شده است البته همه اینها این ادعاها را رد کرده اند.

 آدرس ماخذ :       http://mouood.org/content/view/5866/2

 


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در دوشنبه 86/9/12 و ساعت 2:1 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 31
مجموع بازدیدها: 378687
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه