سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

استعفای لاریجانی تحول مهم یا تغییر عادی ؟ هیچکدام گردش مهره همراه با ارتقاء مقام ( قسمت دوم )

 

ادامه بحث :

 

5) واما جدی ترین وکارشناسی ترین علتی که برای استعفای دکتر لاریجانی از سوی جناب دکتر مسعود بهنود مطرح شده است  وجود ارتباط بین سفر اخیر آقای پوتین (رئیس جمهور روسیه) به ایران ودستور به بر کناری دکتر لاریجانی است ایشان این موضوع رااین گونه بیان  میکنند:

 

" آخرین باری که آقای لاریجانی در صحنه خبری کشور ظاهر شد در پایان سفر یکروزه رئیس جمهور روسیه به ایران بود که بعد از ملاقات آقای پوتین با رهبر جمهوری اسلامی دبیر شورای امنیت ملی در پاسخ خبرنگاران تاکید کرد که پیام خاصی وجود داشته و رئیس جمهور روسیه آن را به آیت الله خامنه ای داده است . فاش شدن وجود «پیامی خاص » در زمینه پرونده ی هسته ای بطور آشکار با برنامه های تبلیغاتی دولت که اجلاس سران کشور های حاشیه بحر خزر و حضور رئیس جمهور روسیه را در تهران پیروزی بزرگی برای دولت و رئیس جمهور می خواندند در تضاد قرار می گرفت ."

 

اولا که این از قبیل قضیه شرطیه لزومیه نیست بلکه شرطیه اتفاقیه است . روی چه حسابی این حرف را میگویم ؟ روی این حساب که اگر یک چیز بخواهد واقعا سبب چیز دیگری باشد نیاز به استدلالی دارد که ثابت کنیم واقعا این دو چیز سبب و مسبب هستند اما برای شرطیه اتفاقیه استدلال درست کردن ، لازم نیست . و از آنجایی که آقای بهنود استدلالی نیاورد ما نمی توانیم قبول کنیم که واقعا اینها سبب و مسبب ( یعنی شرطیه لزومیه ) هستند و فقط می توانیم بگوییم اینها بطور اتفاقی با هم ، همزمان و جفت و جور شده اند ( یعنی شرطیه اتفاقیه هستند )

 

ثانیا من این تضاد را اصلا متوجه نشدم اگر شما فهمیده اید استدعا می کنم مرا هم در جریان بگذارید تا من هم بدانم .

 

ثالثا : سلٌمنا ( یعنی به فرض اینکه قبول کنیم ) که اصلا آن «پیام خاص» ، پیشنهاد برکناری دکتر لاریجانی از سوی پوتین بوده و رهبر انقلاب هم پذیرفته اند باز هم این مسئله ضعف دکتر لاریجانی را اثبات نمی کند چون ایشون حائز مقام بالاتری هستند وآن نمایندگی دائم ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی است .            

 دقیقا مثل سردار صفوی که بعد از احتراز عنوان تروریست از آمریکا از فرماندهی سپاه پا سداران عزل و به مشاوری مقام معظم رهبری در امور نظا می منصوب شد.

 

 و همانطور که می دا نید در جنگ اگر کسی را از خط مقدم به پشت خط مقدم ودر اتاق فکرو تصمیم سازی عملیات بردند هیچ انسان عاقلی نمی گوید او تنزٌل مقام داشته بلکه اورا دارای مقام رفیع تری میابد

 

 واز خدا پنهان نیست از شما چه پنهان الان هم جنگ است منتها از پشت میز مذاکره وبیش از آن ازطریق رسانه .این نزاع جنگ انحصا رطلبان فناوری هسته ای با کشورهایی است که میخواهند این انحصار را بشکنند وآن را بومی کنند ( واز جمله ایران )

 واگر فرمانده اصلی این جنگ به خط شکن آن گفت به اتاق فکر بیا ونیروی جوانتر را جایگزین وی کرد ، این یک افتخار وترفیع درجه برای خط شکن است وبیا نگر رضایت فرمانده کل از سا بقه اوست ونکته بدیهی این که مذاکره را شاید خیلی ها بتوانند انجام دهند اما تصمیم گیری های سیاسی پیرامون مسئله هسته ای و100 سال جلو تر را دیدن و بر اساس آن گفتگوهای مذاکرات را تنظیم کردن ومهم تر از همه تسلط به جنگ رسا نه ای کار هر کسی نیست وفقط از عهده امثال دکتر لاریجانی بر می آید .

 

ومن در این هیر وویر (گیرو دار ) این ترفیع درجه را به دکتر لاریجا نی تبریک می گو یم .

 

 واما در نهایت خطاب به انحصارطلبان هسته ای عرض میکنم بیش از این خود را به دردسر نیاندازند  چون قطار هسته ای با سرعت رو به رشدی در حال حرکت است واونقدر سرعتش زیاد شده که دیگه حتی خود سران هسته ای ایران هم نمیتونن جلو شو بگیرند  چون حد اقل 60 میلیون مسلما ن مصمم ودارای شعور بالای سیا سی پشت این قضیه هستند و اسلام شان ایجاب میکند دو روز شان با هم مسا وی نبا شد یعنی چه بخواهند چه نخواهند باید در مسئله هسته ای روزبه روز رشد داشته با شند والا میتوان در مسلمان بودنشان شک کرد .

 

تقریبا حرفهام تموم شد

 

 این هم تیر خلاص برای کسا نی که بر اثر استعفای دکتر لاریجا نی دچارشادی کاذب شده بودند

 

روزنامه کیهان شماره 18932 : " وی ( دکتر علی لا ریجا نی ) تصریح کرد به عنوان نما ینده رهبری در شورای عالی  امنیت ملی همیشه حضور خواهم داشت . در این در این شورا با ریاست آقای رئیس جمهور  وزیر نظر  رهبری مسائل استراتژیک بحث می شود وهمواره مسیر معقولی را طی می کند. "

 

کور بشه چشم هر کسی که نمیتونه ببینه .

 

علاقه مندان میتوانند به سایت شخصی دکتر بهنود مراجعه کنند :

 http://www.masoudbehnoud.com/

یاحق    


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در شنبه 86/8/12 و ساعت 9:45 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 63
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 378188
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه