سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

مخالفان ازدواج موقت بخوانند

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

وبلاگ ( http://patough.parsiblog.com/ )  نوشت :                                                                   

فروش بکارت در ebay برای تامین مخارج دانشگاه !
یک دختر بریتانیایی برای تامین مخارج دانشگاهش بدون خبر والدین دست به کار عجیبی زده است. او بکارتش را به قیمت پایه 10000 پوند در ای بی به حراج گذاشته است. او می نویسد: «سلام. فکر کنم عنوان گویای همه چیز است. من باکره ای 18 ساله هستم و برای تامین خرج تحصیلم حق اولین رابطه ی جنسی ام را به فروش می گذارم.من اخیرا درباره مسایل جنسی کنجکاوتر شده ام و دوست دارم بیشتر بدونم و یک نفر هم که، به من یاد بده. از طرف دیگه مشکلات مالی هم دارم. با خودم گفتم اینطوری با یک تیر دو تا نشون رو هدف می گیرم.البته خیلی از پسرها می خواستند که به من کمک کنند. بعضی هاشون هم حرف های عجیب غریب می زدند. آخرش حوصله ام سر رفت و همه رو دست به سر کردم.البته باید خیلی مراقب باشم چون ممکنه کسی که برنده می شه معلم سابقم باشه.دوست ندارم باکره وارد دانشگاه بشوم. ..او می گوید که تا بحال جز این که دست یک پسری را  گرفته باشد کار دیگری نکرده است.

                                                                    

پایان نقل قول

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

عرض شود که : صد رحمت به این دختره که باز تا این حد عقلش کار کرده بعضی از دختران احمق مجانی این کار را میکنند بدون نیاز به هیچ پولی . ولی تا  ما میگوییم باید ازدواج موقت وجود داشته باشد تا کسانی که نمیتوانند ازدواج دایم داشته باشند بتوانند با حفظ شان والای انسانی متعه انجام دهند یک عده میگویند یک عده فرصت طلب از دختران سو ء استفاده  می کنند! لذا  بطور کلی نباید متعه ای در کار باشد .(  به نظر شما این حرف خیلی شبیه دستور خلیفه دوم سنی ها پیرامون تحریم متعه نیست  )در واقع در مقابل دستور خدا و سنت پیامبر اظهار نظر میکنند و به  ذکر مفاسد و مزایای حکم الهی  میپردازند  .

اصلا به من چه . خلایق هرچه لایق . بعضی دخترها لیاقت آن همه احترام و عزت که اسلام  با قوانین دقیق ازدواج برایشان ایجاد کرده است را ندارند و خودشان دوست دارند این گوهر بکارت را با این خفت از دست بدهند .

اما امیدوارم تمامی کسانی که باب متعه را در جامعه باز نمیکنند از روحانی گرفته تا پزشکان و مسئولان و ...در روز قیامت بتوانند جوابی دست و پا کنند و الا مسئولیت تمام این زناها را باید بدهند و قطعا جوابی ندارند چون بدعت در دین ایجاد کرده اند .

در روایتی از آل الله قریب به این مضمون داریم که اگر متعه در جامعه رایج باشد هیچ کس زنا نمیکند مگر فرد شقی .

و اگر نمیدانید آگاه باشید که جناب عمر رضی الله عنه  چون این مطلب را میدانست و چون از پیامبر شنیده بود که دشمن علی علیه السلام  نیست مگر زنا زاده لذا تصمیم گرفت متعه را تحریم کند تا دشمن امیرالمومنین روحی فداه  را زیادکند .

 ( توضیح : دستور تحریم متعتین در کتب اهل تسنن ذکر شده است  )

خدا به ما رحم کند


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در یکشنبه 86/5/21 و ساعت 6:52 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 35
مجموع بازدیدها: 378602
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه