سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

خبر منتشر نشده

 ترسیم سیاست خارجی فقط به عهده رهبر معظم انقلاب است 

به گزارش بنده حقیر .  حجت الاسلام  و المسلمین ابراهیم صادقی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر بهارستان اصفهان در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: این رهبر معظم انقلاب است که سیاست خارجی کشورمان را  که از جمله آن مسئله مذاکره با امریکاست را ترسیم میکند و دیگران نباید حرفی بزنند که دشمن را شاد کند .


 حجت الاسلام و المسلمین صادقی با اساسی خواندن اتحاد و انسجام مسئولین در شرایط امروز خاطر نشان کرد: این قطار انقلاب که حرکت کرده است با اتحاد و انسجام در سایه دین حرکت کرده است و مظهر دین هم ولایت فقیه است اگر این اتحاد کنار گذاشته شود به مملکت آسیب جدی می رسد.

وی افزود:همه دلسوزان اسلام و انقلاب امروز می گویند که باید اتحاد و انسجام باشد ،اگر در جایی مغالطه ای صورت گرفته و حق و باطل مخلوط شده است خب قانون می اید مشخص میکندواگرهم خلا قانونی باشد خب لازم است به وسیله تدوین قوانین جدید این خلا پرشود.

نماینده ولی فقیه در بهارستان بابیان اینکه دشمن امده است تا ایران را به زانو در اورد تا امید دل کشورهایی که بیداری اسلامی در ان محقق شده را ازبین ببرد گفت: اگر کسی یا کسانی فکر کنند که کاره ای هستندمطمئن باشند که خدا انها را به سقوط خواهد کشانید زیرا این انقلاب مفت به دست نیامده است که مفت از دست برود جانهای زیادی به این انقلاب هدیه شده است.

امام جمعه بهارستان با اشاره به روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: وقتی فروشنده می بیند اجناس را باید بعدا گرانتر از قبل بخرد نباید اجناس قبلی اش را به قیمت روز بفروشد بلکه چون ارزان خریده باید سود مشروعش را ببرد و ارزان بفروشد هر موقع  بعدا گران خرید خب سود مشروعش را ببرد و برهمان اساس بفروشد نباید افراد فقط منافع شخصی خودشان را ببینند.

وی با بین اینکه خبر خودکفایی ملی گندم در سال گذشته و ازطرفی خبر امسال خرید گندم از خارج ابهام برانگیز بود و باعث شده بود عده ای صدا و سیما را به دروغ گویی متهم کنند گفت: پس ار برسی های لازم معلوم شد که ساز و کار خرید از کشاورز مناسب نبوده به این صورت که قیمت تمام شده برای کشاورز ششصد تومان بوده حال انکه از کشاورز چهارصد تومان خریداری میشده و کشاورز مجبور بوده به جای فروش به دولت به دامدار بفروشد راهکارش این است که جاهایی که گندم سخت حاصل می اید بشود قیمت پایه بعد یک مقدار بالاتر از کشاورز بخرند اینها مشکل حل نشدنی نیست فقط یک برنامه ریزی و سیاست گذاری لازم دارد.

وی همچنین از برخورد قاطع دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی و مرتبطان با بی بی سی تشکر کرد و گفت اینها باید مزه عدالت را بچشند و از جمله فوایدش این است که اگر احیانا به ندرت یک رئیس بانک در گوشه ای از کشور بخواهد تخلف کند حساب کار دستش بیاید .

نماینده ولی فقیه در خطبه اول با بیان اینکه خوراک ان عمر جاودان اخروی از این عمر محدود هفتاد ساله دنیایی تامین میشود گفت: تاخدا هست روح من و شماهست وفقط جسم است که فناپذیر است زیرا از خداوند به انسان خطاب خواهد رسید " من الحی الذی لایموت الی الحی الذی لایموت" یعنی از سوی زنده ای که نمیمیرد به سوی زنده ای که نمیمیرد .

امام جمعه بهارستان در خطبه اول به نقش نماز اول وقت در رزق و روزی و حل کردن امور افراد اشاره کرد و افزود: شهید بهشتی بعد از انقلاب هنگام مراجعه مردم به ایشان که مصادف شده بود با اذان به مردم گفت: بهمن اجازه بدهید که من یک نماز بخوانم بعد کارهایتان را انجام میدهم و بعد از ان نماز دیگر را در وقت مخصوص خودش میخوانم.

 

نماز جمعه 4 اسفند شهر بهارستان اصفهان

به گزارش جواد صدیقی

 


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در دوشنبه 91/12/7 و ساعت 8:32 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 378133
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه