سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

 دستگیری 104 شیطان پرست خونخوار در شیراز

 

تصویر بزرگ
سرویس اجتماعی و فرهنگی : خبرنگارانی که روز دوشنبه به محل نگهداری اعضای دستگیر شده این گروه در شیراز رفتند در این محل اشیایی همچون تبر، شمشیر، چاقو، قمه، بطری های پلاستیکی و وسایل نواختن موسیقی هم مشاهده کردند.
بر بدن های برخی از آنان نقش هایی همانند خالکوبی جای گرفته بود که عمدتا یادآور بال های پرندگان و نشان تجاری برخی خودروهای بیابانی بود.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شیراز در این محل به خبرنگاران گفت: ماموران اطلاعات بسیج، 104 نفر از اعضای این گروه شیطان پرست را یکشنبه شب درمراسم پارتی درشیراز دستگیر کردند.
سرهنگ "عباس حمیدی" افزود :برادران اطلاعات سپاه شیراز از حدود یکسال پیش طی یک کار مستمر اطلاعاتی و تحقیقاتی، درباره حرکت بعضی از گروه های وابسته به بیگانگان و عوامل اصلی، مکان های برگزاری و اقدامات آنها اقدام به شناسایی و رصد کردند.
وی اضافه کرد : این برادران، شب گذشته موفق شدند 104 نفر از اعضای گروه شیطان پرستی را در یک جسله مشترک پارتی و کنسرت موسیقی غیراخلاقی در شیراز، دستگیر کنند.
وی افزود: این جلسه دریکی از باغ های اطراف شیراز برگزار شده بود که مراسم این شیطان پرستان به صورت همزمان( زنده) با دو دستگاه دوربین از طریق سیستم اینترنت پرسرعت برای سراسر دنیا پخش می شد.
حمیدی با بیان اینکه تمام این افراد پسر بودند، بیان کرد: یکسری تجهیزات از جمله سیستم های الکترونیکی ،مقادیری مواد مخدر و تهجیزات اجرای برنامه های ضد اخلاقی در این پارتی کشف شده است.
وی اظهار داشت:این افراد به انجام کارهایی از جمله خوردن مشروبات الکلی، رفتارهای ناهنجار، رقص های نامتعارض و ضد اخلاقی، خود زنی و مکیدن خون خودشان می پرداختند و از قالب انسانیت به درون قالب حیوانی رفته بودند.
وی بیان کرد:حتی این افراد یک نوع نماز هم دارند که نماز آنان تعظیم به شیطان است و یکی از اقداماتی که این افراد انجام دادند، راه اندازی سایت های ضد اخلاقی ، تهیه لباس های نامتعادل و ضد فرهنگی در جامعه ، تهیه آرم ها و نمادهای شیطان پرستی بوده است.
حمیدی هدف عمده این افراد را اغفال جوانان و نوجوانان با شیوه ها و شگردهای خاص روانی همراه با جاذبیت های کاذب اعلام کرد.
وی اضافه کرد : خانواده ها باید مراقب جوانان و نوجوانان خود باشند که با چه افرادی رفت و آمد دارند چون دشمن قصد دارد با اغفال جوانان و بهره گیری از آنان به اهداف شوم خود برسد.
حمیدی بیان کرد : صاحبان باغ ها و امکانی که این مجالس در آنها برگزار می شود باید بدانند با هماهنگی که با قوه قضاییه انجام شده برخورد جدی با آنان صورت می گیرد.
این مسوول گفت:‌ دشمن، تهدیدات زیادی علیه نظام دارد که یکی از مهمترین آنها، تهدید نرم و مقابله فرهنگی است ومقابله با هرگونه تهدید دشمن از از وظایف نیروی مقاومت بسیج است.
حمیدی اظهارداشت: بعضی از گروه هایی که در این میدان وارد عرصه کار مقابله با ارزش های اسلامی شده اند، گروه های شیطان پرست و ضد اخلاق هستند.
 

 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در چهارشنبه 88/3/6 و ساعت 7:23 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 91
مجموع بازدیدها: 378848
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه