سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

فارس نیوز :

این عکس‌ها که در اواخر‌ آوریل و اوایل‌ می گرفته شده‌اند چند انسان وحشی را نشان می‌دهند که اکثراً برهنه بوده و بدن خود را قرمز رنگ کرده‌اند. بنیاد ملی انسان‌های وحشی برزیل معتقد است که حدود 68 قبیله به دور از تمدن در برزیل زندگی می‌کنند که تنها وجود 24 قبیله تا کنون تأیید شده است. « پایان نقل قول »  

      http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8703110169

بی عینک : ولی به نظر من اینها نه تنها وحشی نیستند بلکه کاملا هم فرا متمدن هستند زیرا نوع پوشش اینها خیلی شبیه چیزی است که در بازی کامپیوتری « جی تی ای » به ما معرفی شده است . و همچنین شبیه بسیاری از فیلمهای هالیوودی . لذا این بنده خدا ها بدون اینکه در جریان سیر پیشرفت تمدن غرب قرار بگیرند به طرز معجزه آسایی 100 سال از تمدن غرب جلو زده اند و به آن چیزی رسیده اند که در نهایت غرب میخواست صد سال دیگر به آن برسد یعنی برهنگی .

اگر احتمالا آقایون متجدد و پست مدرن از پذیرش این موضوع اندکی ناراحت میشوند ، خوب بگذار بشوند . زیرا اگر نخواهند این مطالب را بپذیرند لاجرم یک گزینه باقی خواهد ماند که باید به ناچار آن را بپذیرند و آن این است که تمدن صنعتی غرب طی یک سیر قهقرایی دارد به گذشته دور خود یعنی به یه دوره ای تو مایه های عصر حجر بر میگردد و زبانم لال دارد متحجر میشود و روز به روز دارد در کشاکش با صنعت و طی کامجویی های افراطی اش از دنیای پیرامونش ، ارزشهای انسانی خود را فراموش میکند و راه را برای خودنمایی همه بعدی نفس اماره و حیوانیت خویش را بازتر و بازتر میکند .

و از آجایی که پذیرش این گزینه دوم بسی سختتر از گزنه اول است لذا برای انسان غرب زده بهتر است که به این بومیان کلمه وحشی اطلاق نکند بلکه آنان را پسا پسا پسا مدرن بخواند .   

عرضم تمام  البته با عرض معذرت از دوستان شیفته مدرنیته


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در پنج شنبه 87/3/16 و ساعت 9:47 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 77
مجموع بازدیدها: 378783
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه