سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 4

 کانون رهپویان وصال شیراز :

آیت الله حائری شیرازی : نباید بگذاریم در کارخانه انسان سازی بسته شود. ( 31/01/1387 -  15:45 )
آیت الله حائری شیراز دیروز در مراسم سومین روز شهدای حادثه ی حسینیه سید الشهداء شیراز گفت : در مقابل کارخانه های فسادی مانند ستاره فارس و بعد هم خلیج فارس نباید بگذاریم درب کارخانه ی انساس سازی مثل حسینیه سید الشهداء بسته شود نباید این سید(حجت الاسلام انجوی نژاد) احساس تنهایی کند .
نماینده ی ولی فقیه در استان فارس ضمن اظهار این مطلب که خون انسان برای ریخته شدن است گفت : شهید ندهیم که چطور بشود مگر این ها شهید نمی شدند می خواستند چه بشوند ؟ کجا را بگیرند؟
این ها جانباخته نیستند این ها باخت نکرده اند ، برنده هستند یک عمر گفتند ، یک لحظه بردند . عالم همین است. چه کسی چنین سعادتی نصیبش می شود که در حال یا حسین گفتن برود؟
آیت الله حائری در خصوص کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز ضمن اظهار این مطلب که باید اهتمام داشت بر فعالیت این مجموعه و ادامه ی آن گفت : به من قول بدهید تا من آرام شوم که اگر زورم نرسید آن کارخانه ها(مجتمع تجاری ستاره فارس و مجتمع تجاری تفریحی خلیج فارس) را ببندم لا اقل از بسته شدن این کارخانه(کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز) جلو گری کنم. نگذارید این سید(حجت الاسلام انجوی نژاد) احساس تنهایی و غربت کند محکم پشت سر او باشید راهش را ادامه دهید .
وی همچنین افزود : در شهادت باز شده است نباید طوری برخورد کنیم که سه قفله شود نباید احساس پشیمانی کنیم مگر چه کار کرده ایم که پشیمان باشیم.
نماینده ی مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری پس از ذکر این مطلب که باید کاری کنیم که این کارخانه انسان سازی فعال شود گفت :جوان ساده وارد میشود ، شهادت طلب خارج شود ، واردات انسان کم اطلاع ، صادراتش آن کسی است که شب عروسی اش هنگام اذان مغرب ماشین اش را در بلوار چمران پارک کرده و در پیاده رو نماز اول وقت می خواند (اشاره به یکی از مجروحین حادثه).
آیت الله حائری شیرازی خطاب به جانبازان حادثه ضمن اظهار این مطلب که هنگامی که زخمی در بدن نداشتید سربلند تر بودید یا الان افزود: این دنیا اسفل السافلین است ، مثل سنگی است که به بدن غواص بسته اند تا به قعر دریا برود و گوهر و صدف جمع کند وقتی این سنگ را باز کنند و غواص به سطح آب بیاید میگویند چه آورده ای؟
در این مراسم که در حسینیه عاشقان ثارالله شیراز برگزار شد همچنین فرمانده سپاه پاسداران منطقه ی فارس ، استاندار فارس  و حجت الاسلام انجوی نژاد به سخنرانی پرداختند .

منبع : http://www.rahpouyan.com/shohada/n27.asp

 

خبر دیگر اینکه :

» مراسم شب هفت شهداء تماما به صورت زنده از اینترنت پخش خواهد شد. ( 30/01/1387 -  17:06 )
بنا به اعلام مدیریت سایت اینترنتی رهپویان، مراسم شب هفت شهداء واقعه دلخراش شنبه 24 فروردین، در صورتیکه خطوط تلفن در اختیار مسئولین پخش مستقیم مراسم قرار داده شود، از ساعت 20 شنبه شب به صورت کامل از سایت اینترنتی رهپویان پخش خواهد شد.
مدیر سایت رهپویان با اعلام خبر فوق افزود : در صورت مهیا نبودن امکانات برای پخش زنده مراسم، صوت کامل مراسم با حداقل تاخیر از طریق سایت اینترنتی رهپویان  منتشر خواهد شد.

برای دریافت این مراسم به صورت زنده به آدرس زیر مراجعه فرمایید :
http://www.rahpouyan.com/onlinetv

آدرس بانک صوت رهپویان :
http://www.rahpouyan.com/sout

لازم به ذکر است مراسم شب هفت شهداء واقعه شنبه 24 فروردین، همزمان با جلسه هفتگی کانون فرهنگی رهپویان وصال در تاریخ شنبه 31 فروردین همراه با نماز مغرب و عشاء در محل این کانون - شیراز، بلوار پاسداران، خیابان شهید آقایی ، حسینیه سیدالشهداء (ع) برگزار خواهد شد.

منبع :   http://www.rahpouyan.com/shohada/n22.asp

 


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در شنبه 87/1/31 و ساعت 4:28 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 7
مجموع بازدیدها: 378656
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه