سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

مردم انصافا با وجود همه کارشکنی هایی که عده ای از مسئولین خرابکار نظام انجام داده بودند اما با هوشیاری مثال زدنی توانستند حساب اصل نظام را با برخی دست اندرکاران خرابکار نظام جدا کنند و خطای این افراد را پای خود اینها بنویسند نه پای نظام و البته سالها طول کشید تا ملت ،  اسلام را از مسلمان و نظام را از مسئول نظام تمییز دهند اما بهر حال بحمد لله محقق شد و مردمی که این قوه تمییز را داشتند انصافا سنگ تمام گذاشتند و سیل وار به پای صندوق های انتخابات آمدند و در واقع بار دیگر به جمهوری اسلامی رای آری دادند . و صد البته با رای به اصولگرایان با زبان بی زبانی به مسئولان تذکر دادند که ما اصول فراموش شده اول انقلاب را میخواهیم ما طبق ظوابطی که از سوی حضرت امام و مقام معظم رهبری ارائه شده است بر ما حکمرانی شود نه طبق ظوابط هواهای نفسانی و حزبی گری و دو دره بازی . 

اما نکته جالبی که پس از مراجعه به سایت خبرگزاری فارس و استخراج درصد شرکت کنندگان واجد شرایط در استانهای مختلف به ذهنم رسید این بود که انگار هرچقدر استان ها بسوی تمدن پیش رفته اند به همان نسبت از حضور پای صندوق رای بیشتر امتناع ورزیده اند . به آمار زیر توجه کنید :    

خراسان جنوبی 80 درصد             گلستان 72 درصد               کرمان   64 درصد                بوشهر   بیش از 60  درصد              

قم                 58 درصد             اصفهان 56 درصد                مرکزی 54 درصد                 آذربایجان غربی 53 درصد

آذربایجان شرقی بیش از 50 درصد

علتی که به عقل ناقصم رسید این بود که هر چقدر انسان امروز مدرن گرا تر باشد مصرفگرا تر خواهد بود چون یکی از شاخصه های مدرنیسم دائما بروز کردن تن و متعلقات تن است . به عنوان مثال یک انسان مدرن که قاعدتا ماهواره هم در اختیار دارد از سوی کارشناسان فوق متخصص تبلیغات مسحور شده و بی اختیار خود را هر هفته در بازارهای و پاساژهای با کلاس شهر می یابد و اگر دستش را در جیبش فرو برد و پول به اندازه کافی برای خرید کالای مورد نظرش یافت که هیچ ،‏طبیعتا رضایتمندانه به خانه باز خواد گشت اما امان از روزی که پول کافی در جیب یا کردیت کارتش نیابد در این هنگام است که زمین و زمان را به هم میریزد و به اول و آخر نظام فحش میدهد و مسلما دم دستی ترین گزینه اش آخوند های بیچاره است .

ببینید تعارف که نداریم ما الان در وضعیتی شبیه وضعیت اسلام نوپای صدر اسلام و دوران تحریم شعب ابی طالب هستیم و مسلما همانطور که همه نتوانستند در شرایط طاقت فرسای شعب ابی طالب دوام بیاورند در دوران تحریم ایران اسلامی هم همه کس نمی تواند دوام بیاورد که . باید حداقل فردی امیدوار به نصرت الهی باشد و الا حتما می آورد و برای شخص بنده هیچ شک و شبهه ای در این زمینه وجود ندارد .

خوب حالا سوال اینکه قرص مسکنش چیست ؟

درمان موقتی اش این است که مصرف گرا و اسراف کار در هزینه های مربوط به خود و خانواده خود نباشیم تا روح قناعت بر ما حاکم شود و منی که ماهی دوزار حقوق دارم با اونی که ماهی دو میلیون حقوق داره هر دو با احساس نشاط و خوشبختی درونی روزهای مرارت بار تحریم را سپری کرده و با دستی پر تولید و چشمی منتظر به فضل و نصرت الهی لحظه به لحظه به دوران ظهور منجی نزدیک شویم و آن گاه طعم خوش زندگی بهشتی را در همین دنیا و در کنار عظیم ترین ولی خدا تجربه کنیم . ان شاء الله

الا ان اولیاء الله هم الفائزون     


 نوشته شده توسط تحلیل بی عینک در یکشنبه 86/12/26 و ساعت 6:5 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

بی عینک
تحلیل بی عینک
وقایع را بی عینک ببینیم نه از درون عینک رسانه ها . همین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 69
بازدید دیروز: 31
مجموع بازدیدها: 378748
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه